Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 5130
Brynhild eller Malaco er det vell....det står for øvrig på eska
For 5 år siden kjøpte mora mi en pakke med rosiner på Rimi. Denne pakka var gnudd med svære ekle mark. Viste seg da ho klaga at _alle_ pakkene i palla som hadde kommet hadde mark i seg

Ho fikk selvfølgelig pengene og litt mer tilbake da
hele palla?
heh... hvor mye fikk hun tilbake sa du?
Opprinnelig postet av watchman
hele palla?
heh... hvor mye fikk hun tilbake sa du?
Vis hele sitatet...
Tror det var et gavekort på 400-500 kr.
GIkk liksom en stund før muttern handlet rosiner igjen :P
Hehe for noen småsvindlere dere er
Jeg fant en stor trekloss med paprikasmak nede i potetgullposen min en gang. Resolutt som jeg er, sendte jeg den inn, med en velformulert klage, og fikk en sjekk på 250,-
Opprinnelig postet av RoadKill
eller.no
Vis hele sitatet...
AARG

fjortissfaktor??


Ja, vet det, en kompis sendte mail og sa at rislunsjen han kjøpte var muglet tvers i gjennom.. 200kr der også
Kjøpte en gang en new energy sjokolade i midttimen prøvde og spise den... stein hard. Datomerkning 2 år ut på dato, hadde selvfølgelig ikke tatt kvittering og attpåtil var det ingen andre i butikken som var like gamle, så jeg gjorde ikke noe med det. faen... det hadde vært digg med 1kg energy sjokolade eller et gavekort
Opprinnelig postet av handy
ryktes, naboen min fant barberblad i potetsalaten fra "landlord" eller hva det nå enn heter det de seller på rema1000. han klagde men fikk ikke en dritt tilbake enn et skrøplif brev hvor de beklagde så mye.

men et lite tips; kjøp en pose potetgull.. legg et flak i ovnen på ca 250 grader i 15 min.. vips.. potetgullet er blitt HN. send det inn og på noen kg med potetgull gratis
funka for meg
Vis hele sitatet...
siden jeg jobber på maarud og har nesten ubegrensa tilgang til potetgull er ikke akkurat det så kult..
men jeg sendte en klagemail til Rimi en gang fordi de ikke overholdt "brødgarantien" ..
de endte med at de sendte meg et brev med forespørsel på navn på den ansatte som ikke ga meg gavekort..
Gah.. det gikk nesten.

God dag, mitt navn er ---------
Jeg hadde en litt uheldig situasjon med deres produkt "Freia
Melskesjokolade" denne var 200g.

Jeg er en flittig forbruker av denne gode melskesjokoladen.
Men ble fryktelig skuffet her om dagen etter at jeg hadde kjøpt
melkesjokoladen på min lokale daglivare butikk(rimi).
Sjokoladen smakte rett og slett forferdlig , en skulle tro at den
fullstendig manglet sukker.
Jeg sjekket med en gang datoen, og der stod det 01.11.2005 G144232
Så ut på datoen at sjokoladen var i fin stand.

Jeg mener ikke å klage over denne kjempegode sjokoladen, men jeg prøver
å hjelpe dere slik at dette ikke gjentar seg.

M.v.h ------
Vis hele sitatet...
Takk for din mail, og fint at du sier ifra. Dette hørtes underlig ut. Vi synes det er leit å høre at du har fått et produkt fra oss som ikke svarte til forventningene.

Dersom du har noe igjen av produktet og/eller emballasjen, ønsker vi at du sender dette inn til oss. Da har vi best mulighet til å kunne undersøke hva som kan ha skjedd. Det vil også være til god hjelp i vår forbedringsprosess. Du vil få varen og portoutlegget ditt erstattet med nye varer.


Adressen er: Forbrukerservice, Kraft Foods, Postboks 6658 Rodeløkka, 0502 OSLO.

Husk å oppgi riktig adresse, samt hva det er ved produktet du er misfornøyd med.
Vis hele sitatet...
Sist endret av raz; 13. november 2004 kl. 22:39.
Du får jo ikke meir enn en gratis sjokolade da