Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1248
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?...m=1&Catg=11989

Synes den virker ganske lovende.
Virker som greit alternativt til dreambox
Den ser jo unektelig nice ut, men DreamBox har en del muligheter som ikke denne har da.. Nettverk og Harddisk, og jeg vet ikke hva av muligheter det er for cardsharing heller så noe mer begrenset kan den nok være.

Men hadde vært morsomt å høre om noen her har erfaring med den da!
Den er veldig bra, (en kompis som har den) men du kan ikke kjøre NDS (viasat) på den. det er jo bad
Legg heller til 1000,- og kjøp dreambox. så slipper du å angre.
Så du bildet under denne teksten? (DVS på linken ovenfor)

I dag 06 sept. fant jeg disse to bildene på nettet. Det er fra en oppdatering som er tilgjengelig nå. Tror det betyr at det som ikke er på dekoderen i dag sikkert kommer på den snart...
Vis hele sitatet...
Det viser NDS da!
Hentet fra et annet forum, skrevet av elviejo

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13713534&ListingType=0&ListingSort=1&PageNu m=3&Catg=11989
leif utdyp den, fant ikke noe?
Var link til en annonse på qxl.
Her er et utdrag av auksjonen:


Selger min extreme 5830 drittdekoder som er umulig å bruke uten pirat vare. Det er dessuten vanskelig å finne, å utrolig tungvindt å bruke. Det er kun conax leser i den å den kan dermed IKKE ta viasat sine videoguard kort (de nye). Man kan IKKE sette i harddisk så man kan ta opp programmer fra tv, noe som Dreambox 7000s kan. Skal man ha nytte av denne så må man gjøre ulovelige ting med den, (hvis du klarer). Anbefales IKKE!!!!!!!!!

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13713534&ListingType=0&ListingSort=1&PageNu m=3&Catg=11989

NB. JEG HAR INGENTING MED DENNE AUKSJONEN Å GJØRE.
ok.

men ikke vanskeligt og se at det er en som har "interesse" av og svekke extreme, og skryte av dreambox som har skrevet dette

1. den trenger ikke pirat vare for og fungere.
2. det er like enkelt og finne pirat nøkler til extreme som til dreambox.
3. nei den har ikke hd, men den er langt rimeligere enn dreambox 7000
4. det selges da mangfoldige dekodere som kun har innebygd conax kortplass, uten at er noe minus i seg selv.
Tror de fleste er enig i det jeg sier nå. (inklusive kompisen min som har en selv)
XTREME dekoder er en VELDIG bra tuner til den prisen, men har sine begrensninger.
Er en på utkikk etter en tuner i denne prisklassen, er det ikke tvil om at en får mye for pengene
MEN er en villig til å doble prisen, får en en tuner med mye mer finesser og programmvare (db)
Det viser seg også at det er vanskelig å finne programmvare til xtreme box`en. men det er jeg sikker på at vil bedre seg med tiden, da den får flere brukere.

Det bunner i at smaken er som baken, delt på mitten.
Selv setter jeg stor pris på mulighen for å ta opp programmer, ha innebygget dvd-spiller, spille av mp3 og mpg filer som er lastet ned fra netter, og surfe med den på internet automatisk oppdatering av koder og cardshare er jo heller ingen u-ting

Jeg vurderer å kjøpe en selv, for å ha i kjellerstuen. Men først etter de har støtte for nds systemet
Leif666. Jeg har ingen problemer med å finne firmware og software til Xtreme tuneren jeg.
Ingen problem og finne koder til den iallefall, virker grei å oppdatere utenom at man må ha en pc stående vedsidenav når man skal utføre akkurat dette. kan også oppdatere kodene ved hjelp av fjernkontrollen.
Ok, Atle og LordPalo, setter pris på litt info om hvor dere finner emulatorer som åpner kanalene som sender scam`et.

Conax ol. er ikke problem

I db`n bruker jeg emu som heter scam får å åpne disse, men dette er en emu som kjører uten koder. (cardserver) finnes det en slik emu for xtreme også

Tror dere redder dagen for noen med denne info`en
Eventuelt setter jeg pris på en pm
Leif666 du har fått pm
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg kjøpte denne igår og den VIRKER som bare det! Har ikke fått satt meg inn i alle funksjoner ennå, men kjører de kjente kanalene helt uten kort av noe slag. Kult eller? Ja!!