Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1130
Hei alle GTA fans! Vår tristeste nyhet til nå:

http://www.aftenposten.no/nyheter/ne...icle899250.ece

Sinnsykt kjiipt! Kommer ikke til å få spillet mitt til neste uke igjen :S
Sist endret av Lundern; 27. oktober 2004 kl. 20:44.
Hehe. Det jeg tenkte, alltid lurt å ha en backup plan, f.eks piratkopieringsutstyr koster nå nesten like mye som å kjøpe et spill, så hvorfor ikke :P

edit: ser jo ikke ut som de kommer til å lide så veldig økonomisk om enkelte tyr til den typen anskaffelse av spill, etterspørselen er stooor :P
Sist endret av utmeldt; 27. oktober 2004 kl. 20:43.
Lære seg å skrive bedre tittel på tråder?
Å herregud, hvis jeg ikke får min forhåndsbestillte utgave så flipper jeg!!

Dette var trist
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
VÆR SÅ SNILL! Skriv noe litt smartere i topic!

Om du ikke klarer å vente, så kan du jo laste det ned?

edit: Dæven. Var ikke først.. (Kanskje ikke så rart?)
Topic navnet passer jo helt fint det?

- Totalt kommer det 20 000 kopier til Norge fredag, og distributøren regner med at omtrent dobbelt så mange kunder vil kjempe om de altfor få kopiene.
Vis hele sitatet...
"20 000?!" hva liksom? Litt dårlig beskrivelse:P
Nei, for Topic sier ikke en dritt om hva tråden inneholder, og hva det er 20 000 av !
Jeg har endret det! Gidd ødelegg topicen nu da
Ooh, jeg vil ha dette til pc!
Menne, man må vel vente et år? Sinnsykt mye.
Gagh.
Forresten, hva var den forrige topicen?
Synes ikke denne topicen passet så bra, spillet blir jo ikke forsinket, kommer bare i et mindre opplag enn forventet..
Dette var jo leit.
Hadde gledet meg til å skaffe meg dette spillet, men får vell bare laste det ned da.
Skaarj er det ikke mulig og laste ned en ps2 emulator og så kjøre spillet? Kan dette i det hele tatt gå?
Skaarj er det ikke mulig og laste ned en ps2 emulator og så kjøre spillet? Kan dette i det hele tatt gå?
Vis hele sitatet...
Nei det går ikke har jeg hørt og mange andre her på nff sagt...
Opprinnelig postet av Freeloader
Skaarj er det ikke mulig og laste ned en ps2 emulator og så kjøre spillet? Kan dette i det hele tatt gå?
Vis hele sitatet...
Om du takler å spille spill med 0,4 FPS osv. så er det jo mulig.
Opprinnelig postet av polmen
Å herregud, hvis jeg ikke får min forhåndsbestillte utgave så flipper jeg!!

Dette var trist
Vis hele sitatet...
Du får den jo selvsagt ikke hvis spillet er utsatt.
Det var jo det verste som kunne skje nå da

Hadde gledet meg sånn til å invitere venner og spille GTA:SA hele jeavla natta
Det er ikke utsatt, bare en luring som ikke klarer å lage skikkelig topic. De regner bare med å selge mange flere eksempler en hva som kommer til norge. Det kommer nå på fredag 29/10, ikke forsinket som topic antyder.

Tøft spill btw.... cruisin' with my lowrider !
old news for meg..
sendte mail til gamezone.no idag og de sa at de fleste butikkene i Norge har fått for lite kopier. gamezone klarer og levere til de fleste, men de nyeste bestillingene må settes på vent, til det neste partiet kommer inn på tirsdag. jeg bestillte den 21 så jeg tror jeg må vente til over helga. gamesmix.com derimot sa at de hadde 900 bestillinger og 1000 kopier. kundene deres får sannsynligvis deres kopi i morgen. skal dere ha deres kopier på fredag bør dere være tidlig ute på butikken..
De må ha tabbet seg ganske kraftig ut. 20 000 spill er vel egentlig litt i minste laget, selv for et lite land som Norge, hvor alle deler alt. *Hint hint*
Sist endret av pinnsvinet; 28. oktober 2004 kl. 00:01.
Opprinnelig postet av Zoidberg
old news for meg..
sendte mail til gamezone.no idag og de sa at de fleste butikkene i Norge har fått for lite kopier. gamezone klarer og levere til de fleste, men de nyeste bestillingene må settes på vent, til det neste partiet kommer inn på tirsdag. jeg bestillte den 21 så jeg tror jeg må vente til over helga. gamesmix.com derimot sa at de hadde 900 bestillinger og 1000 kopier. kundene deres får sannsynligvis deres kopi i morgen. skal dere ha deres kopier på fredag bør dere være tidlig ute på butikken..
Vis hele sitatet...
i morgen? jeg har forhåndsbestilt mitt eksemplar hos gamesmix for flere mnd siden, men vi kan da ikke få det før det gis ut?
Ser ikke ut som at det bare er i Norge butikkene sliter med å få levert til alle som har forhåndsbestilt..


"Please note: Due to the initial allocation of Grand Theft Auto: San Andreas we cannot guarantee dispatch of all orders for the release date. Additional stocks are due over the next few days to fulfil all customer orders."

http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=159960