Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 3596
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vi oversteg akkurat 400.000 innlegg på nFF.
Dette går så det suser!

Fun facts:

Jan. 2001: Nåværende database opprettet
Nov. 2003: 200.000 poster
Apr. 2004: 300.000 poster
Okt. 2004: 400.000 poster


Over 200.000 poster på et år er vel ikke så gale ? =)


More fun facts:

Database Data Usage: 367.10 MB
Database Index Usage: 157.45 MB
Attachment Usage: 59.56 MB
Custom Avatar Usage: 4.49 MB

Gjennomsnittlig datamengde overført daglig: 1,2 GB

Siden forrige restart (49 dager siden) har det blitt kjørt 72.401.418 spørringer mot databasen.
Dvs 60.712 i timen, 1.012 i minuttet eller 17 spørringer i sekundet!
Dette var kule greier
Gratulerer nFF, vi er gode til å skrive poster
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Om ca. 6 måneder har vi passert 500.000(+/-) poster, og kommer på www.big-boards.com(ifølge kermit).
Hvem fikk post nr. 400.000?
EDIT: Hihi, skjønte det nå. Når sånn ca. blir det 10k medlemmer?
Opprinnelig postet av mongeland
Hvem fikk post nr. 400.000?
Vis hele sitatet...
nso
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Opprinnelig postet av mongeland
Hvem fikk post nr. 400.000?
EDIT: Hihi, skjønte det nå. Når sånn ca. blir det 10k medlemmer?
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å si, ettersom vi ikke kan bruke dagens statistikk til å forutse hva som skjer etter v5s inntog.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Opprinnelig postet av nso
Det er vanskelig å si, ettersom vi ikke kan bruke dagens statistikk til å forutse hva som skjer etter v5s inntog.
Vis hele sitatet...
Hey. Dette betyr jo at v5 vil komme før 10k medlemmer, så nso fjernet vel egentlig en myte der?
Store gratulasjoner til admin som driver forumet, og gjør en innstats for at folk kan få nytte seg av noe som dette.

Gratulasjoner til Crew også, som viser pågangsmot, og bekjemper søppel.

Konge.
Sist endret av Golder; 8. oktober 2004 kl. 22:25.
Grattis alle NFFere!
*Sprette en rødbrus*

Gratulerer
very impotent freak
Delusional's Avatar
Hipp hurra! <3 nff

Og jeg vil takke nso (kanskje aller mest deg for øyebliket), gusto og ibilis. Som er ansvarlig for å kjøre dette forumet, dere gjør en utrolig god jobb, og det kan ikke sies for ofte! Det samme går for dere i crewet! Takk for at jeg får være en del av dette forumet!

Grattis med 400 000 poster!
Er vel på tide å finne fram partyhatten
fingerklapp for nFF.
NFF er eit kjempe forum. Har hjelpt meg gjennom mange problem angåande Pcen min, samt andre problem. Sist men ikkje minst, Masse med nyttig informasjon.

Grattis med post 400.000. Keep up the good work crew
ja jøss jha85, du har jo postet totalt 95 poster på en periode på 3 år, haha, jøss...
Et genialt forum, jeg har ikke så altfor store erfaringer med så mange andre, men både crew og medlemmene synes jeg har en holdning til hverandre og andre at det er gøy å lese mesteparten av postene og trådene som blir laget.

Takker så mye.
Opprinnelig postet av Zpawn
ja jøss jha85, du har jo postet totalt 95 poster på en periode på 3 år, haha, jøss...
Vis hele sitatet...
Hva har det med saken å gjøre? Går jo an å lese andre poster UTEN å poste selv da, hvis det allerede er tråder om eventuelle problemer og spørsmål!
Opprinnelig postet av Zpawn
fingerklapp for nFF.
Vis hele sitatet...
Hard å faktisk måtte løfte deler av kroppe fra den faste stillingen foran skjermen ?

Grattis nFF, har hatt en fin tid sammen med dere
Ja vi elsker nFF som det stiger frem her hvor alle sammen poster spesielt meg det beste forumet jeg vet om vertfall som er norsk. Big Up for alle i Crew Spesielt nso
Opprinnelig postet av Zpawn
ja jøss jha85, du har jo postet totalt 95 poster på en periode på 3 år, haha, jøss...
Vis hele sitatet...
Hvis du bruker søke funksjonen kan man finne løsningen på mange problemer uten å poste så mye
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Enorme gratulasjoner, takk og ryggklapp går ut til nso, gusto og iblis for å ha stått støtt gjennom alt og gjort nFF til det vi kjenner og liker.

Nesten like store gratulasjoner, takk og rumpeklapp går til crew, både de som er nå og de som har vært, for den jobben dere gjør (og har gjort) med å sortere ut søplet og tilrettevise brukere.

Nå kan det bare gå forover
(noe annet hadde jo vært rart)
Ligger nFF på server hjemme hos Gusto eller nso?
Opprinnelig postet av Teegah
Hvis du bruker søke funksjonen kan man finne løsningen på mange problemer uten å poste så mye
Vis hele sitatet...
Akkurat, er aldri åleine rundt eit problem. Og det du ikkje finner her ligger på Google.
Dette tar jo bare helt av... Sender mine gratulasjoner. Glede seg til v5 kommer.
Keep up the good work!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av StylePower
Ligger nFF på server hjemme hos Gusto eller nso?
Vis hele sitatet...
nso har ihvertfall tilkobling gjennom LAN... Men tror ikke det står på hjemme linja hans liksom...

Gratulerer
400 000 er en del ass :O

Og det kommer mer =D
400 000 poster har det plutselig blitt. Kvalitet eller kvantitet? I de 1 2/3 årene jeg har vært her har mye skjedd.

Takk til ibilis, nso og gusto som holder ut med oss. Takk til crew som også holder ut!
Gratulerer til nFF. creds til nso som har holdt ut 400.000 poster
Opprinnelig postet av StylePower
Ligger nFF på server hjemme hos Gusto eller nso?
Vis hele sitatet...
Tror jeg leste i en annen tråd at den står plassert hos et firma/bedrift/et-eller-annet i samme bygg hvor nso bor
Noe med fana serverpark... eller...web... hmm... nei... husker ikke!
Hurra! Vi er flinke! Yeay for oss.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Bjornix: FanaWeb ja, og resten stemte sånn passe

/me poster på nFF med 192.168.* adresse
Gratulerer

Vi når sikkert 500k før jul
Lollidonka skjøt ei kråke, pekanubis skjøt ein hest! Det VAR godt med øl!

Anyway!

400 laken med poster.. er en grunn til at det er et bra forum!

takk for et genialt form Admins!
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av Raymond
Lollidonka skjøt ei kråke, pekanubis skjøt ein hest! Det VAR godt med øl!
Vis hele sitatet...
Skjøt to i samma slengen tror jeg. Smalt iallefall noe inn i helvette her! Og full ble jeg etterhvert ;D

Men 400 poster, tenkte jeg skulle ta den jeg da, men det fikk jeg jo ikke lov til. Takk takk for er g-r-e-a-t forum, og dets akseptering av berusede mennesker.

Forummet er søtt, medlemene er søtere, men søtest er adminsa. )(Crew er bare usj.) Håper på 400 000 nye og bedre enn detta.

Edit: Post skrevet i beruset tillstand.
Sist endret av 2rs1; 9. oktober 2004 kl. 17:49.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hiver meg på samme bølgen, grattis folkens. Big shout's til crew som faktisk har moderert og sletta sikkert 100k med poster siden begynnelsen Spent på v5.. Tror det blir bra!
*Klappe for admins*
-totto
Må få sagt at jeg har vært på en del forum, og helt ærlig så er NFF det beste, uten tvil, vi(altså NFF) har ikke admins som tar imot all slags dritt fra fjortiser og søppelnerder, og de holdes rimelig godt ute fra forumet. Crew gjør en kjempejobb! Samt admins. Ta war3 forumet for eksempel, hvis folk tar en tur innom der så skjønner dere hva jeg mener

Grattis med 400000 poster! WOHO!
Helt enig med Wiggles.

nFF er et forum med skikkelige admins, og jeg tror det er den eneste grunnen til at det har blitt så stort og bra som det har blitt. Hadde det ikke vært for litt nazi-admins :P, så hadde ikke nFF blit tatt seriøst av noen.
Tenk på all den tiden som er blitt brukt her. Tenk deg at folk bruker i gjennomsnitt (tatt ut av løse luften) 30 sekunder per post. Det blir en god del sekunder.

Folk bruker mye tid her. Positivt, eller.....

nFF pwner.
Jeg kan stolt si at jeg har lest alle sammen!
One of the good guys
2rs1's Avatar
Jeg kan stolt si at jeg ikke har lest alle sammen!
Gratulerer til alle, håper det kommer enda mer kvalitet over postene fremover =)
Opprinnelig postet av IvIoyner
Jeg kan stolt si at jeg har lest alle sammen!
Vis hele sitatet...
vet ikke om det er noe å være stolt av
Jeg har jo ikke lest alle sammen da, det er ikke mye poeng i å lese postene fra før jeg registrerte meg er det vel?

Merker dere ikke hvor mye bedre forumet har blitt etter at home.no.net forsvant?
Jeg er gald home.no.net "forsvant" for nå er nFF desidert et mindre "warez" forum, og folk kan diskuterer om andre ting.
Opprinnelig postet av Frazzy
Jeg er gald home.no.net "forsvant" for nå er nFF desidert et mindre "warez" forum, og folk kan diskuterer om andre ting.
Vis hele sitatet...
Hmm..Noe jeg har gått gliipp av?

PS: Gratulerer til nFF!
home.no.net ble mye brukt til å dele warez, men problemet var at sidene gikk ofte ned. (problemet kom vel først da man begynte å bruke ftp).

Har blitt bedre etter det ja på mange måter...
Og, jeg kan fortelle at jeg har lest alle threadene i pyro-forumet før jeg registrerte meg. Og det er ikke kødd.
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Og, jeg kan fortelle at jeg har lest alle threadene i pyro-forumet før jeg registrerte meg. Og det er ikke kødd.
Vis hele sitatet...

Det er ganske så mange poster det :O
Jeg må også kaste meg med i gratulasjonene og si woho. Nå har jeg vært her i over et år, og har lært veldig mye. Veldig bra med oppofrende admins som står opp om natten fordi serveren er nede

Meget flott crew også, som redder oss fra de skumle raringene som spiller cs og skriver lydrett

Maddy
Forummet er søtt, medlemene er søtere, men søtest er adminsa. )(Crew er bare usj.) Håper på 400 000 nye og bedre enn detta.
Vis hele sitatet...
Crewet er søte de også. Så det så.

jeg må si at jeg leser ikke like mange poster nå som man har #nff.info som jeg gjorde før

All heder og ære til admins og crew, men man må ikke glemme oss brukerne.
*Drikke grønn te for nFF* .. Gratulerer alle sammen!