Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 4502
Som tittelen sier vil cs:source bli sluppet neste uke, og HL2 uken etter.
Spillet vil kunne kjøpes både gjennom steam og butikker, og vil komme i forskjellige pakker, alt etter hva brukern ønsker av ekstrautstyr, som f.eks t-skjorter o.l....


kilde: http://www.nesc.nu/index.php?dest=ne...ew&news_id=106
Weee! Dette har jeg ventet lenge på. på tide og oppgradere hw da.
Kilde? Jeg er klar over hvilke forskjellige pakker du kan kjøpe har blitt kunngjort, men ikke noen release-date. Det har jo ikke gått gold enda en gang.

EDIT: Ah, du kan kjøpe hele CS: Source via steam neste uke, og så får du HL2 når det kommer.

"Retail Boxes
- Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man),
- Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirtand a Prima book sampler. Ships on a single DVD.

Steam Packages

- Bronze — HL2* and CS:Source.
- Silver — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.
- Gold — HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).

*To be made available upon product's release."
Sist endret av Kinseek; 29. september 2004 kl. 13:08.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok... gidda ikke starte no ny tråd om dette så jeg skriver det her.

Når jeg kjøpte skjermkortet (ATI Radeon 9800) mitt fikk jeg med to Counter-Strike:Condition Zero-plater. Er det dette som kalles å få en ATI-kupong? Når man skal loade cs:source med steam må man visst han en slik ati-kupong.
På Cs:Cz-platene jeg fikk stod det en cd-key i formatet "111-222222-333", men cd-keyen steam spør etter skal være i formatet "1111-22222-3333". Så jeg får invalid cd-key. Noen som har en løsning på dette problemet?
I følge itpro.no er HL2/CS Source tilgjengelig. http://itpro.no/art/6854.html
Er vel tilgjengelig over steam for de som har forhåndskjøpt key.
Hvis du kjøper HL2 over steam nå så kan du spille CS:S ja.


Har sittet og spilt det litt og det er ganske gøy
HL2 er ikke tilgjengrlig nei, men man kan forhåndskjøpe pakker der man får med Day of defeat, HL2, HL2 Source og CS: Source. Day of defeat, HL2 og HL2 Source får man ikke lastet ned før det blir releaset, datoen er enda ikke bestemt.

Edit:
Kujeger: Har du kjøpt fullversjonen eller er det bare beta versjonen du har spillt?
Opprinnelig postet av ^V|per^^
HL2 er ikke tilgjengrlig nei, men man kan forhåndskjøpe pakker der man får med Day of defeat, HL2, HL2 Source og CS: Source. Day of defeat, HL2 og HL2 Source får man ikke lastet ned før det blir releaset, datoen er enda ikke bestemt.

Edit:
Kujeger: Har du kjøpt fullversjonen eller er det bare beta versjonen du har spillt?
Vis hele sitatet...
Spilte betaen, og kjøpte HL2 Silver pakka noen timer siden, så jeg spilte CS:S nå nylig ja.

Er forresten bare CS:S som kan spilles nå av alt som følger med i silver pakka.

Bronze pakka: $49.95, HL2 & CS:S.
Silver pakka: $59.95, HL2, DoD:S, CS:S, HL:S & alle tidligere Valve spill.
Gold pakka: $89.95, HL2, DoD:S, CS:S, HL:S, alle tidligere Valve spill & de sender en del stash i posten (t-skjorter, plakater osv).

Fine priser for oss som bor i dyre norge
Steam systemet er bare tragisk. Ett eneste rot. Når er det egentlig man kan få kjøpt HL2 i det hele tatt, utenfor Steam systemet?
Opprinnelig postet av Fiddi
Steam systemet er bare tragisk. Ett eneste rot. Når er det egentlig man kan få kjøpt HL2 i det hele tatt, utenfor Steam systemet?
Vis hele sitatet...
Steam funker fett det, mulig det var crappy for lenge siden.

Men HL2 er det ikke noen release date på foreløbig, desverre. Men det er neppe langt unna når de har begynt å selge det over steam.
Kjøpte bronse pakke(med "bare" HL2 og CS:source), til 49.90$. Og har akkurat spilt CS:source en times tid nå, alt funker som det skal. Er så herlig når modellene detter ned fra takket og gir en klissette dunke lyd.
Glad jeg er over 18 så jeg slipper å overtale pappa om at det ikke er fali å bruke visa kortet på internett.

Opprinnelig postet av Fiddi
Når er det egentlig man kan få kjøpt HL2 i det hele tatt, utenfor Steam systemet?
Vis hele sitatet...
HL2 har ingen offisiell release dato, derfor kan de selvfølgelig ikke fortelle deg når du kan kjøpe det.
Sist endret av Eriken; 8. oktober 2004 kl. 00:13.
Ja, okey. Steam har kanskje forandret seg, noe jeg ikke vet. Men er det verdt å kjøpe dette over Steam?
Ah, me like! Very much! Er ikke noe fan av CS, men CS: Source er jo genialt. (Med hensyn til grafikken) Har spilt betaen en stund...
Ifølge The Inquirer (orker ikke lete fram link), skal HL2 releases 26 november, er ikke sikker på om dette er offisiell dato, men det høres ganske sannsynelig ut.

Edit: Stod visst på itpro òg.
Opprinnelig postet av Fiddi
Ja, okey. Steam har kanskje forandret seg, noe jeg ikke vet. Men er det verdt å kjøpe dette over Steam?
Vis hele sitatet...
Ved mindre du har en stor trang for en fysisk kopi, ville jeg si det er verdt det.

Steam må du ha i alle tilfeller hvis du skal ha HL2, HL2 krever nemlig steam.
tror ikke hl2 krever steam?
du kan kjøpe HL2 over steam ved preloading da..
Tror nok ikk det krever Steam, nei. Ville vært merkelig om Valve hadde tatt sjansen på å neglisjere de kundene som ikke har nett, eller bruker Steam.
kujeger: Var det noe stor forskjell fra beta versjonen da? Kommer nokk til å kjøpe fullversjonen snart... Vurderer Silver pakken. Hvilken pakke tok du?
er allerede ute på steam ......

ta og sjekk ut litt før du poster ....

sitter her og spiller spillet nå...

og det står ikke cs beta iallfall, ligger til og med hlserver dedicated.
Hvem er det du prater til nå zykes? CS:S er ute på Steam nå ja, men ikke HL2. Beta har vert lenge, men gikk ned i dag når fullversjonen av cs:s ble releaset.
catchgamer:


Som sikkert alle har fått med seg så kunne man fra i kl 2000 i kveld kjøpe Half-Life 2 via Steam. Men nå i starten er det kun Counter-strike Source som kan spilles.
Kjøpte Hl2 med cs:source i går. Fikk testet det litt i natt, faktisk veldig moro.. kanskje mest på grunn av fysikken.. meen :>
dumt at ikke valve har planer om å porte dette til linux! ;(
*spille mer doom3*
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Emporio slapp denne igår

Hvis noen vil teste det uten å kjøpe...
Sist endret av SilverKhan; 8. oktober 2004 kl. 12:18.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Counter-Strike_Source_FINAL_READ_NFO-EMPORiO

Jeg får den snart, skal komme med tilbakemedling når det er testet.
Opprinnelig postet av tnt
Counter-Strike_Source_FINAL_READ_NFO-EMPORiO

Jeg får den snart, skal komme med tilbakemedling når det er testet.
Vis hele sitatet...
Og for de andre som vill teste det så kan det downes her.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Funket hvertfall fint, bortsett fra at man ikke kan spille online da. Så jeg gikk rundt alene og knuste stoler og bord. Artig nok, men i lengden vil jeg nok savne multiplayer :P
TIL DERE SOM HAR ATA KUPONGER:

simpelthens skriv inn koden i "register a cdkey" eller noe sånt.

da får du det gratis
http://www.clanlebowski.com/images/cs_s%20pics/cs_office0009.jpg

De har fått med ganske så mye av detaljer da
Pumpkin: Er det fra CS:S? Skuffende.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av tnt
Funket hvertfall fint, bortsett fra at man ikke kan spille online da. Så jeg gikk rundt alene og knuste stoler og bord. Artig nok, men i lengden vil jeg nok savne multiplayer :P
Vis hele sitatet...
Har ikke testa det selv:
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=6088
Opprinnelig postet av SkyFex
Pumpkin: Er det fra CS:S? Skuffende.
Vis hele sitatet...
Ja det er fra CS:S ...

Hvis du ser på hvordan cs 1.5 og 1.6 er så må du si at det er mye bedre da!

På 1.6 ser jo det meste ut som ei pappkasse som er tegna på, men på CS:S så ser du litt mer små detaljer
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Pumpkin: Tror han mener i forhold til andre spill på markedet idag, f.eks. Doom 3...
Opprinnelig postet av SilverKhan
Pumpkin: Tror han mener i forhold til andre spill på markedet idag, f.eks. Doom 3...
Vis hele sitatet...

Ahhh.. Da skjønner jeg! Da er jeg nokk enig også

Cs suger på detaljer iforhold til mange andre spill :/
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
I cs syns jeg personlig ikke grafikken har så mye å si, men det er gjort en hel del forandringer som får spillet til å se mye tøffere ut, føler meg derimot sikker på at hl2 vil måle seg med doom3 grafikk messig, og HVERTFALL gameplay messig. Personlig ble jeg lei doom3 etter noen timers spilling.
gleder meg til Day of Defeat: Source hvertfall.. men anda mer til selve half Life 2 spillet..
og selvsagt har jeg jo ATI kupong, men jeg har rotet bort cd-keyen og cd-rommen min funker ikke.
men det ser ikke ut til og være noe hastverk hvertfall..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Opprinnelig postet av SilverKhan
Har ikke testa det selv:
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=6088
Vis hele sitatet...
Noen som har fått testet? Jeg trenger v4 steam filene..
for det første, selv om doom 3 har god grafikk, kommer det ikke i nærheten av det hl 2 kommer til å ha, bare tenk på fysikk motoren og alt det der.

Og for å ikke snakke om at doom 3 og mangen andre spill der "ute" er for det meste "eye candy games" med andre ord, de er laga for å se tøffe og fine ut .

For å snakke om CS : S, det som er den største forskjellen er jo at det er en helt ny feeling til modden, ny og forbedret grafikk, fysikk motor som er utrolig og andre momenter som ikke er til å nevne.

SÅ IKKE KOM OG SI AT DOOM 3 NÆRMER SEG HL2 OG VALVES ARBEID !

fysj å skamme seg.

eneste som kan komme til å måle seg er S.T.A.L.K.E.R. !
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av tnt
Noen som har fått testet? Jeg trenger v4 steam filene..
Vis hele sitatet...
http://s88370862.onlinehome.us/forum...pic.php?t=1711

du må regge deg
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
The topic or post you requested does not exist
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
hmm...
Funker fint hos meg, men jeg har på automatisk innlogging... Prøv å registrer deg og gå inn igjen.

Hvis ikke ligger den under Emporio Forum Index -> CS:Source Downloads -> CS:Source Final Online Play on valid servers!

eller du kan søke
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
okay, det funket.. Men løsningen funket ikke. Får bare opp "SteamStartup() Failed: SteamStartup(0xf,0x12e648) failed with error 108: The local Steam Service is not running"
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Du kan spørre på emporio-forumet...?

Jeg skal prøve selv, holder på å legge inn CS:S nå...

edit: Har du prøvd med bots?
tnt, det virker perfekt hvis du gjør det det står at du skal gjøre...

I SteamApp.cfg må du forandre banen til CounterStrike Source mappa, og du må legge inn ditt eget nye steam username og passord så skal det virke perfekt.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Takk skal du ha. Det funket fint nå ja, hadde glemt å skrive inn banen til mappen som du sa. :P
Opprinnelig postet av SkyFex
Pumpkin: Er det fra CS:S? Skuffende.
Vis hele sitatet...
Det folk glemmer med CS:source er at her er ikke alt eye-candyet som source motoren kan dytte lagt til. Grunnen til det er at folk skal kunne klare å kjøre det i 75 hz, i multiplayer modus med et forholdsvis høyt tempo og med med mange modeller som skal rendres etter naturens lover. Så å sammenligne dette med Doom 3 motoren som er cappet til 60 hz og med store begrensninger når det gjelder multi beveglige modeller i singelplayer(!) modus blir en smule tett.
Noen som har lyst å uppe dette til min FTP?
Går utrolig tregt over torrent, blir jo aldri ferdig. Ligger med en astighet på gj. 1 kb/s
Jeg får "Unable to get IFileSystem inferface from filesystem factory".
Lasta ned fra Piratebay, hva må jeg gjøre?