Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1112
mulig postet feil, men,men..

jeg har en nabo som har wlan og har gitt meg tillatelse til å prøve å komme meg inn.

har sittet lenge og knotet med Airsnort, men får det ikke til å sniffe pakker.

noen andre som har fått det til? jeg har winXP sp1.

finnes det andre wlan sniffere som gjør samme jobben?

mvh

T.
Bruk knoppix-std.. Det er alt du trenger. Hvis du har et kompitabelt wlan kort da.
hvor finner jeg det og virker det på windows?
Knoppix er en live Linux-distro som kjøres fra cd. Trenger ikke installere noe. Bare boot opp fra plata, så er du igang...
ok, fant ut det her..

tenkte egentlig på noe som kunne brukes i windows uten noe mer om og men
http://www.thebroken.org/

Video Release 0001: Enter thebroken
Der får du en liten innføring.
ok, hadde vært greit med noe mer konkret enn en video da :-)

får laste ned å se hva den dreier seg om
Nei altså. Det er bare morsomt å se. Du får et par tips om hvikle program man skal bruke. Mener å huske de hadde noe om WEP o.l også.
ok, håper det er noe der, har holdt på med airsnort men blir ikke klok på den, virker som om det programmet ikke er helt enkelt å få til å fungere..
Opprinnelig postet av windoze
Nei altså. Det er bare morsomt å se. Du får et par tips om hvikle program man skal bruke. Mener å huske de hadde noe om WEP o.l også.
Vis hele sitatet...
Ja, de har noe om Wep enkryptering, det ville vært rart hvis de ikke hadde det for hvordan skal du klare å "hacke" et wlan hvis du ikke vet hva wep kryptering er??