Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1059
Jeg kjøpte meg nylig et GeForce2 MX400 64 meg skjermkort fra Komplett. Før hadde jeg et bedritent 4 meg kort. Det jeg lurer på er: Vil det øke ytelsen på maskinen min å ha begge kortene installert samtidig?

Jeg har hørt at man da kan kjøre 2 skjermer samtidig, men dette kan jeg ikke helt se nytteverdien av. Det som hadde vært mer interessant, var om dette ville øke prestasjonene på 3d-spill og lignende.

Nå har jeg kun GeForce-kortet i maskinen, men et positivt svar på dette spørsmålet vil redde det gamle kortet fra en velfortjent tur til skrauphaugen.

nei.. funker nok bare til og bruke to skjermer.. var bare i de gamle gode voodoo 2 dagene at man kunne koble 2 kort i sli.. det var digg det
Opprinnelig postet av phrode
nei.. funker nok bare til og bruke to skjermer.. var bare i de gamle gode voodoo 2 dagene at man kunne koble 2 kort i sli.. det var digg det
Vis hele sitatet...
Ville nå heller hatt ett GeForce4 enn to Voodoo3
Opprinnelig postet av phrode
nei.. funker nok bare til og bruke to skjermer.. var bare i de gamle gode voodoo 2 dagene at man kunne koble 2 kort i sli.. det var digg det
Vis hele sitatet...
Eg har voodoo 2 ( på den gaamle maskinen). Gjorde underverk for A vs. P på p2 233....