Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 734
Kan man få en bad trip av ketamin og hvordan er bad trippen?
Ja. Hvordan er umulig å si da det kan gå alle veier men mest sannsynlig er det full forvirring, redsel og derealisering/depersonalisering.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ja. Hvordan er umulig å si da det kan gå alle veier men mest sannsynlig er det full forvirring, redsel og derealisering/depersonalisering.
Vis hele sitatet...
Ja, det kan være helt sykt intenst. Men det som er "bra" med en ketamin-badtrip er at det ikke varer så lenge, er verre med p havne i en høydose lsd-badtrip i 16 timer med ren terror.

Det som alltid skjer hos meg er at jeg tar litt og litt ketamin utover kvelden, toleransen kommer utrolig raskt. Det renne sagte fra nesen ned i magesekken, og når du egentlig er klar for senga og skal til å slukke lyset så smeller det som bare ville helvete.

Tenker alltid at jeg bare har en brøkdel av sanity igjen før full on psykose, men heldigvis gir det seg etter maks en halvtime. Er vel egentlig det eneste jeg misliker med ketamin
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har våknet opp og ikke skjønt en drit, K-holes osv, og da har jeg snortet opp mot 0.5-1g osv. Det kan være ganske skummelt for du forstår legit ikke hva som foregår, klarer ikke snakke, forvirret med halliser som jeg ville sagt er mer dårlig syn/skurring.

Kan nok få en "badtrip" men ketamin går også fort over. Kompis hadde en liner her om dagen, tok en liten en, da mener jeg liten. Formen endra seg helt med engang, og begynte å stresse. Etter 10-20 min var jeg "normal" igjen.

K-holer du kan du bli ganske så redd ja, tar man mye ket blir alt bare sykt vanskelig, skjønner rett og slett ingenting. Har så og si hver gang jeg har tatt det tenkt "hvorfor tar jeg det her, jeg skjønner ikke om jeg liker det engang" osv. veldig spesiellt drug.
New generation
colakork's Avatar
Jeg liker å presentere ketamin som "lsd breakthroughen uten frykt". I høyere doser blir delen i hjernen som oppfatter farer/frykt deaktivert. Det er bare totall uvitenhet og dum uskyld på den andre siden

I lavere doser kan det fort bli ekkelt eller for livlig. Det suser intenst i hodet og lyd-hallusinasjoner som fuglekvitring er typisk. Ta med det faktum at hjernen imens slåss imot et stoff som prøver å slå deg av, da kan det bli litt bædings
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av colakork Vis innlegg
Jeg liker å presentere ketamin som "lsd breakthroughen uten frykt". I høyere doser blir delen i hjernen som oppfatter farer/frykt deaktivert. Det er bare totall uvitenhet og dum uskyld på den andre siden

I lavere doser kan det fort bli ekkelt eller for livlig. Det suser intenst i hodet og lyd-hallusinasjoner som fuglekvitring er typisk. Ta med det faktum at hjernen imens slåss imot et stoff som prøver å slå deg av, da kan det bli litt bædings
Vis hele sitatet...
Man kan google khole trip på youtube. Og se hvordan folk oppfører seg. Enda mer moro om lyset på rommet man oppholder seg i er slått av, og det er helt mørkt



Med det sagt, til ts:
Nja. Jo. Men det er alt vektlagt veldig mildt iforhold til andre psykedeliske stoffer.
Sist endret av frilansloser; 1 uke siden kl. 04:38.