Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 872
Mulig dette har vært omhandlet i tråder tidligere.

Har testet litt speed for første gang og det funket veldig bra. Har brukt coke regelmessig over tid og lurer på hvordan det vil være å kombinere de to?
Dvs. speed i noen timer for så å gå over på coke utpå kvelden.

Spent på å høre erfaringer.
Speeden kansellerer endel av effekten av coke, va hvertfall sånn da jeg sist prøvde det.
Fin måte å få hjerteinfarkt på
Trådstarter
5 0
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Speeden kansellerer endel av effekten av coke, va hvertfall sånn da jeg sist prøvde det.
Vis hele sitatet...
Ah, skjønner. Tenkte det kanskje kunne videreføre effekten litt uten å trenge være oppe hele natta
Ikke å anbefale det er veldig farlig for hjertet, og uansett vil speeden gjøre at du ikke kjenner så mye kokain uansett så det er ikke noe vits. Eneste som kan være digg å blande litt Coke i hvis man skyter det da er det mye sterkere kick men rusen etterpå blir fortsatt stort sett som speed
Sitat av Coca Vis innlegg
Mulig dette har vært omhandlet i tråder tidligere.

Har testet litt speed for første gang og det funket veldig bra. Har brukt coke regelmessig over tid og lurer på hvordan det vil være å kombinere de to?
Dvs. speed i noen timer for så å gå over på coke utpå kvelden.

Spent på å høre erfaringer.
Vis hele sitatet...
1/4 - speed/coke var ca det vi landet på i "hine hårde dager" når vi dreiv på med den slags
Trådstarter
5 0
Sitat av NoillStress Vis innlegg
1/4 - speed/coke var ca det vi landet på i "hine hårde dager" når vi dreiv på med den slags
Vis hele sitatet...
Altså i blandingsforhold samtidig? Jeg tenkte mer på å piffe opp med litt Coke etter en kveld på speed. Men er jo bortkastet dersom effekten uteblir.
Blandingsforhold ja..

Men om det er snakk om å gå over på brusen så vil man absolutt merke det ja, med mindre man er helt schwingstang pga mengder.
Om jeg ble mere "speeda" eller "coka" når jeg blanda vet jeg ikke, men jeg prata som en dørselger å spiste tyggis som drops. Det er sikkert ikke bra for hjerte som flere sier her. Klarte ikke å sitte i ro så jeg så sikkert ut som en meth-bruker som man ser på utube fra usa osv.
Jeg får dårlig samvittighet om jeg tar fart. Men koser meg noe jævlig det og da. 8 eller 9/10 kos om Speeden er topp og 10/10 om settingen er bra og alt blir gjort riktig mtp. spising, søvn, hydrering og å ikke ende med å stuke som faen. Enkelt sagt om det blir en god dag, bare enda bedre pga hjelpemidler.

Jeg får lyst til å dø dagen etter en saftig binge på colasniffern. Av nedturen og den dårlige samvittigheten. Koser meg mye mindre der og da. Kanskje 3/10 eller 4/10.

10/10 pluss 4/10 blir ikke 14/10.
Tror heller du hadde fått en alt for slitsom og stressende rus.
Potensielt farlig, og tidenes nedtur. Og dyrere enn nødvendig.
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 23:19.