Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 769
En kompis av meg fant en pakke med brunt med navn dopehouse. Lurer på om noen har erfaringer med det eller vet noe om merket. Prøvde å google litt rundt men fant ikke stort.



prøvde å sende bildet, men fikk ikke helt til
Sist endret av Dodecha; 2 uker siden kl. 12:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du må trykke på de tre prikkene høyre øverste hjørnet og hente BBCode share link.

Den linken du har nå kan jeg bare legge til som en URL: https://imgur.com/a/qtHqBSF

Edit: Har dessverre ingen erfaring med merket du postet bilde av
, lykke til videre
Sist endret av Dodecha; 2 uker siden kl. 12:57.
Trådstarter
8 0
Skjønte ikke helt hvordan jeg gjorde det og linken funket ikke så jeg sender en ny link, men takk.
https://imgur.com/gallery/6MIPQdU
Det du la ut bilder av er bare poser kjøpt på internett (tomme) som selgeren har brukt som baggies og puttet en type brunt i den. Merket "Dopehouse" har sannsynligvis ingenting å gjøre med hva innholdet er.

Søk litt rundt på baggies eller weed pouches på Temu/Alibaba/Ebay osv, så ser du at denne lignende type pouches selges tomme i kvanta på 50-100 stykk.
Trådstarter
8 0
Ikke akkurat det jeg håpet på, men 3g gratis er jo nice. Takk for svar
det er sånne påser du får kjøpt på aliexpres og temu. så de der får noen måneder tilbake
Sitat av bob47 Vis innlegg
Ikke akkurat det jeg håpet på, men 3g gratis er jo nice. Takk for svar
Vis hele sitatet...
3g?? er den tynner enn ett a4 ark eller
Sitat av DAE Vis innlegg
3g?? er den tynner enn ett a4 ark eller
Vis hele sitatet...
Var nokk ute av posen i bilde.