Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1271
Dere som har sniffet speed over lengre tid, har dere lagt merke til no skade på nesen? Isåfall hvor lenge holdt dere på før det ble sånn?
Vet om en dude som ødela tårekanalene iløpet av 4-5 år.
De produserer bare gul gugge som legger seg over øya, og han må bruke øyedråper flere ganger dagen.
Ja det gjør jævlig vondt til slutt og renner mye.
Nesa mi ble bedre etter speedinntak, løsnet opp alt oppi der, kan nå endelig puste gjennom nesen. Angående skade, så tror jeg ikke det er så galt, kommer jo selfølgelig ann på hvor ofte og mye. Er i hvertfall langt fra så skadelig som kokain.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Nesa mi ble bedre etter speedinntak, løsnet opp alt oppi der, kan nå endelig puste gjennom nesen. Angående skade, så tror jeg ikke det er så galt, kommer jo selfølgelig ann på hvor ofte og mye. Er i hvertfall langt fra så skadelig som kokain.
Vis hele sitatet...
Det løsner opp i nesa uansett inntaksmåte. Slimhinner tørker på speed.
Når jeg begynte med speed tok det ikke lang tid før nesa var fucked hele tiden. Det som hjalp for meg var å alltid tørke speeden helt og så rense den med aceton og tørke det helt igjen. Mange vil påstå at det er galskap å tørke speeden fordi det mister vekt osv men du fjerner bare stoffer som ikke skulle vært der som vann og startgass. Mye hostemedisin og nesepray som inneholder amfetamin lignende stoffer for det åpner opp på en måte men det er alt driten som er blandet inn som fucker nesa
Luktesansen min er så godt som borte
Har ikke opplevd det men har utviklet kronisk "rykk"i underleppa og jeg har ikke snorta en linje på 5 år,klarer ikke bestemme meg for om det er pepperen som har gjort det eller om det er generell uro,lite søvn etc...
Sist endret av Bjørneboe; 1 uke siden kl. 18:45.
Har brukt mer Speed enn jeg er komfortabel med å innrømme. Heldigvis lærte jeg fort at man får mye mer ut av å droppe cirka samme mengde.

Vi snakker 50-150mg.

Da jeg brukte i nesa kunne jeg merke jævlig ubehag og sår nese i dagene etterpå. Blødde neseblod ved mer enn én anledning og man får skorpe i nesa fordi den blir så sår.

Om det droppes derimot er det bedre for nesa og rusen er mye bedre samt lettere å håndtere i sosiale sammenhenger.

15-20 min før man merker noe som helst.

Så tre kvarter til en time med opptur hvor man sakte blir mer og mer speeda og euforisk. Kan merkes på flere ting avhengig av Speeden. Høyere puls, økt energinivå, stigende eufori, motivasjon som sakte blir større, litt mer rastløshet og større trang og villighet til å prate og/eller holde samtaler i gang. Lettere å finne samtaleemner og kraftig økning i entusiasme mens samtalen er i gang.

Dette er fint og bra så lenge dosen er passende ifht. kvalitet og toleranse.
Det siste du vil er å være han overjusterte og plagsomme speedfreaken i enhver sammenheng.
Økt svetteproduksjon, sammentrekning av blodårer. Store pupiller om dosen er stor.

Etter Speeden har kicket havner du gjerne på platå i en del timer alt ettersom hvor god farten er og toleransen din. Uten toleranse med god speed kan du være god i 4-5 timer før du merker at stemningen faller.

Det er også mye lettere å legge seg etter en kveld med oralt inntak av Makka.

Anbefales!
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 20:07.