Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 1819
Tok akk en linje ketamin-s på ca 0,1 hva bør jeg forvente?er i en tlf samtale og eneste jg merker er at jg er stressa nvm nå er jeg avslappet men ikke koe spesielt rusa tror jeg hva bør kg fovente

Smaker så jwl dritt den dryppen men vil si jeg begynner og bli veldig rusey
Sist endret av xanorlover420; 1 uke siden kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Legendarisk at du tar linja FØR du spør
Trådstarter
30 1
Sitat av Opponent Vis innlegg
Legendarisk at du tar linja FØR du spør
Vis hele sitatet...
Klarte ikke og vente da😂hvot lenge varer dey begynner og hotte nå
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Klarte ikke og vente da😂hvot lenge varer dey begynner og hotte nå
Vis hele sitatet...
Bare slapp helt av. Kos deg. Varer ikke så lenge, plutselig er det over.
Trådstarter
30 1
Sitat av Opponent Vis innlegg
Bare slapp helt av. Kos deg. Varer ikke så lenge, plutselig er det over.
Vis hele sitatet...
Kan jeg røyke weed på dette?
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Kan jeg røyke weed på dette?
Vis hele sitatet...
Jepp. Det kan du.
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Kan jeg røyke weed på dette?
Vis hele sitatet...
Yes
Trådstarter
30 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Yes
Vis hele sitatet...
Chillern bare venter til dryppet går over wå smoker jg en jay

Sitat av Opponent Vis innlegg
Jepp. Det kan du.
Vis hele sitatet...
Vet du om det tar lang tid før dryppet går over?
Sist endret av xanorlover420; 1 uke siden kl. 23:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Chillern bare venter til dryppet går over wå smoker jg en jay



Vet du om det tar lang tid før dryppet går over?
Vis hele sitatet...
Varierer. Roer seg sikkert ila en halvtime
Trådstarter
30 1
Sitat av Opponent Vis innlegg
Varierer. Roer seg sikkert ila en halvtime
Vis hele sitatet...
Halvtime????fet smaker helt jwln og er det vanlig at det føles rart og gå
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Halvtime????fet smaker helt jwln og er det vanlig at det føles rart og gå
Vis hele sitatet...
Helt vanlig. Bare sett deg ned å slapp av.

Kan være litt slitsomt av og til. Husker det ofte føltes som at jeg ble kastet rundt i rommet.
Trådstarter
30 1
Sitat av Opponent Vis innlegg
Helt vanlig. Bare sett deg ned å slapp av.

Kan være litt slitsomt av og til. Husker det ofte føltes som at jeg ble kastet rundt i rommet.
Vis hele sitatet...
Følelsen er ikke så ille men den dryppen gjør rusen så mye værre
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Følelsen er ikke så ille men den dryppen gjør rusen så mye værre
Vis hele sitatet...
Hva mener du med dryppen?
Trådstarter
30 1
Sitat av Opponent Vis innlegg
Hva mener du med dryppen?
Vis hele sitatet...
Pulveret som renner ned halsen og smaker dritt
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Pulveret som renner ned halsen og smaker dritt
Vis hele sitatet...
Du kan jo forsøke å rense nesa. Snyte deg feks.
Trådstarter
30 1
Sitat av Opponent Vis innlegg
Du kan jo forsøke å rense nesa. Snyte deg feks.
Vis hele sitatet...
Orker ikke og bevege meg noe mer nå
Slutt å skriv på freak og kos deg. Pass på doseringen. Lett å ta for mye. Sender gode vibber.
Trådstarter
30 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Slutt å skriv på freak og kos deg. Pass på doseringen. Lett å ta for mye. Sender gode vibber.
Vis hele sitatet...
Gått over nå,jwl skuffende rus egt
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Gått over nå,jwl skuffende rus egt
Vis hele sitatet...
Da var det ikke bra ketamin
Trådstarter
30 1
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Da var det ikke bra ketamin
Vis hele sitatet...
Hva mener du?det var shards typ glasskår luktet kattepiss smakte helt jævlig og gjorde meg drit rusa men jeg personlig synes rusen ble ødelagt pga dryppen
Rusen ble ødelagt fordi du var opptatt med å skrive vrøvl på freak.
Trådstarter
30 1
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Rusen ble ødelagt fordi du var opptatt med å skrive vrøvl på freak.
Vis hele sitatet...
Selve rus følelsen var grei men tror ikke forumet har noe med hvordan ketamin smaker
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
nesten all dop smaker dritt, men bruker du det nok så knytter hjernen din smaken til effekten og du kan begynne å like det. Brekker meg hvis en paracet rører tunga, men kan lett tygge en xanax. Ketamin skal smake ganske salt medisinsk aktig hvis du har rene greier. Absolutt ikke det værste stoffet mtp lukt og smak.
Sett deg og chill med en film eller musikk neste gang istedet for å loke på nettet så får du mer ut av det. Å skulle gjøre dagligdagse greier blir ofte bare lok og ikke no gøy
Sist endret av Bothrops; 1 uke siden kl. 02:27.
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Selve rus følelsen var grei men tror ikke forumet har noe med hvordan ketamin smaker
Vis hele sitatet...
Ketamin har en ekkel smak. En slags veldig bitter mint-aktig smak som er noe kvalmende og kan lett føre til brekninger.

Hvis man ikke synes rusen er noe spesielt og sliter med dryppen da skal man heller prøve mindre mengder ketamin, slik at det blir lite drypp, og kombinere det med hasj istedenfor. Sammen blir det litt som man har røkt noe mildere changa (DMT) greier.

Denne rusen er best i mørkt, med øyene lukket i sengen.

Og, så skal man også drikke mye vann før og etter ketaminbruk for å vanne ut de skadelige stoffene i ketamin som skaden blæren.
Sist endret av Hans Høyhet; 1 uke siden kl. 16:20.
Har en kompis som er helt ute å kjører på de greiene der. Han bruker 2 g til dagen. Vært på sykehuset med nyresvikt. De ga han klar beskjed om at han kommer til å dø neste gang. Han klarer ikke å slutte for det om. Jeg er glad ketamin ikke var tilgjengelig når jeg holdt på.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Har en kompis som er helt ute å kjører på de greiene der. Han bruker 2 g til dagen. Vært på sykehuset med nyresvikt. De ga han klar beskjed om at han kommer til å dø neste gang. Han klarer ikke å slutte for det om. Jeg er glad ketamin ikke var tilgjengelig når jeg holdt på.
Vis hele sitatet...
Må si dette høres ut som noe helt annet? Brukte ≈5g farmasøytisk ketamin i ukesvis om gangen fra tid til annen, og det er ikke nyrene jeg ville vært mest bekymret over, synes dette høres rart ut. Hvor lenge stod han på 2g om dagen, 10 år?
Ketamin virker for meg som et lett stoff å kontrollere bruken av. 2, kanskje 3 ganger i måneden maks. Der har jeg satt grensen for ansvarlig bruk av ketamin. Det holder toleransen på et lavt nivå.
Sist endret av Hans Høyhet; 1 uke siden kl. 16:47.
ikke særlig fan av ket, smaker helt jævelig i forhold til alt annet og jeg blir altid svimmel og får en illusjon om at jeg må spy selv om jeg aldri gjør det. sikkert bare meg som tar for store lisser om gangen men uansett. not my cup of tea
Ketamin må være det værste oppskrytte drittet jeg har prøvd, forventet terapautisk verdi osv, men ble bare helt surrete og vekke i hodet.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Har en kompis som er helt ute å kjører på de greiene der. Han bruker 2 g til dagen. Vært på sykehuset med nyresvikt. De ga han klar beskjed om at han kommer til å dø neste gang. Han klarer ikke å slutte for det om. Jeg er glad ketamin ikke var tilgjengelig når jeg holdt på.
Vis hele sitatet...
Det skal godt gjøres, så dyrt som det. Han må virkelig rømme fra noen issues hvis han ikke klarer å sette bremser. Man bygger toleranse temmelig kjapt også, så det er helt utrolig... Det er som å prøve å fikse en tett dass med å trykke pengesedler igjennom for løsne opp i røret, blir bare jævli dyrt og enda mer fucked.

Hvis han hadde sletta kontaktinfoen til dealeren sin burde han klart å komme ut av det. Det problemet han har høres ut som et problem man kun klarer å ha hvis man har mindre enn 5 minutt å gå til dealeren sin. Har ihvertfall aldri hørt om noen som blir fysisk avhengige av ket.


Fatter ikke at folk klarer å drepe seg selv med ket før bankkontoen er tom.
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Selve rus følelsen var grei men tror ikke forumet har noe med hvordan ketamin smaker
Vis hele sitatet...
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Ketamin må være det værste oppskrytte drittet jeg har prøvd, forventet terapautisk verdi osv, men ble bare helt surrete og vekke i hodet.
Vis hele sitatet...
Det er stor forskjell person til person, og det er også stor forskjell på ketaminen du får.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Ketamin må være det værste oppskrytte drittet jeg har prøvd, forventet terapautisk verdi osv, men ble bare helt surrete og vekke i hodet.
Vis hele sitatet...
Hvilken setting prøvde du det i da? Terapien er en mulighet, ikke en selvfølge, på det stoffet.
Sitat av frilansloser Vis innlegg

Hvis han hadde sletta kontaktinfoen til dealeren sin burde han klart å komme ut av det. Det problemet han har høres ut som et problem man kun klarer å ha hvis man har mindre enn 5 minutt å gå til dealeren sin. Har ihvertfall aldri hørt om noen som blir fysisk avhengige av ket.


Fatter ikke at folk klarer å drepe seg selv med ket før bankkontoen er tom.
Vis hele sitatet...
Han ER dealeren. Det er vel det som er problemet. Har forresten sett nok av dokumentarer fra England hvor folk er grisehekta på ket. I min gamle hjemby har ket blitt veldig utbredt blant harde rusmisbrukere.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Det skal godt gjøres, så dyrt som det. Han må virkelig rømme fra noen issues hvis han ikke klarer å sette bremser. Man bygger toleranse temmelig kjapt også, så det er helt utrolig... Det er som å prøve å fikse en tett dass med å trykke pengesedler igjennom for løsne opp i røret, blir bare jævli dyrt og enda mer fucked.

Hvis han hadde sletta kontaktinfoen til dealeren sin burde han klart å komme ut av det. Det problemet han har høres ut som et problem man kun klarer å ha hvis man har mindre enn 5 minutt å gå til dealeren sin. Har ihvertfall aldri hørt om noen som blir fysisk avhengige av ket.


Fatter ikke at folk klarer å drepe seg selv med ket før bankkontoen er tom.
Vis hele sitatet...
Ketamin er det eneste psykedeliske stoffet man kan bli fysisk avhengig av. At du ikke har hørt om det betyr ikke at det skjer for det skjer mange. Og hvor dyrt det er kommer an på kontakter.
Sitat av Candiru Vis innlegg
Må si dette høres ut som noe helt annet? Brukte ≈5g farmasøytisk ketamin i ukesvis om gangen fra tid til annen, og det er ikke nyrene jeg ville vært mest bekymret over, synes dette høres rart ut. Hvor lenge stod han på 2g om dagen, 10 år?
Vis hele sitatet...
Noen skriver å forteller om hva som hendte kompisen, som var innlagt på sykehus og hva legespesialistene fant ut. Men en fyr på forumet synes det høres ut som noe helt annet og synes det høres rart ut. Klassiker på freak altså Bare fordi en selv ikke var bekymret for det og heldigvis unngikk det, så kan andre desverre få alvorlige bivirkninger.

Dette står som bivirkning på felleskatalogen:

Langtidsbehandling: Ikke indisert​/​anbefalt til langtidsbehandling. Urinveisinfeksjoner inkl. blødende blærekatarr , akutt nyreskade, nyrebekkenbetennelse og uretersykdommer er sett ved ketaminbruk over en lengre periode (fra 1 måned til flere år), særlig ved misbruk. Levertoksisitet, leverskade og galleveisdilatasjon er også sett ved bruk >3 dager.
Synes ikke ktmn smaker så dritt jeg. 10 X bedre enn mdma iaf
Trådstarter
30 1
Sitat av Direktøren Vis innlegg
Synes ikke ktmn smaker så dritt jeg. 10 X bedre enn mdma iaf
Vis hele sitatet...
Bedre enn mdma er det,men det trenger man ikke og sniffe,men mtp hvor kort ketamin rusen varer og hvor lenge dryppen varer så er det mye ubehag brekninger og spytting i vasken i værtfall 60-70% av rusen,om det ikke smakte så jævlig hvor mye sniffa du?sikker på at det var ket?
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Bedre enn mdma er det,men det trenger man ikke og sniffe,men mtp hvor kort ketamin rusen varer og hvor lenge dryppen varer så er det mye ubehag brekninger og spytting i vasken i værtfall 60-70% av rusen,om det ikke smakte så jævlig hvor mye sniffa du?sikker på at det var ket?
Vis hele sitatet...
Jeg bare svelger første dryppet som kommer, så blir smaksløkene mine bedøvd også smaker jeg det ikke lenger
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Bedre enn mdma er det,men det trenger man ikke og sniffe,men mtp hvor kort ketamin rusen varer og hvor lenge dryppen varer så er det mye ubehag brekninger og spytting i vasken i værtfall 60-70% av rusen,om det ikke smakte så jævlig hvor mye sniffa du?sikker på at det var ket?
Vis hele sitatet...
Er ikke beste løsningen å lage mye mindre striper og justere seg opp til ønsket nivå ved å ta f.eks hvert tiende minutt.
Det som bakdrypper er mye waste pga biotilgjengelighet, og mindre lisser så vil mer absorberes i slimhinnene og ikke renne bakover.
Eventuelt prøve intramuskulært.
Fuck Mr. Plod!
Jeg flyr rundt i khole i en helt nydelig drømmeverden fylt av roser og vakre landskap, gjerne med pink floyd på øra.

2cb+ket+weed var en slitsom rus, men ellers så er det drømmeland.

Blir jeg stressa så har jeg ikke tatt nok