Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 641
Har litt Altermol liggende. Tok to tabletter i går og merket absolutt ingenting. Hvor mye må man ta for å få en liten rus eller bare slappe av rett og slett?
Er akkurat det samme som paralgin forte. Bare at det er 100mg mer paracet i altermol og like mye kodein.
For å kjenne noe tror jeg dosen bør dobles men da får du i deg 2g paracet.
Kodein kan filtreres ut, hvordan det gjøres kan du lese her inne på freak
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Codeine

På Psychonautwiki står det at 30-50mg Kodein er "threshold" dosering, som betyr at du såvidt begynner å merke noe.

Det står også at du må opp i minst 100mg, gjerne 150mg for å få i deg en lett/vanlig dose.

Jeg husker jeg lekte med Paralgin før jeg begynte med tyngre stoffer, de rosa tablettene

Husker jeg spiste alt fra 6 til godt over 10 tabletter på én gang for å merke effekt.

Fikk aldri problemer med tanke på Paracetamolen, men etterhvert som jeg spiste typ 14 Paralgin på én gang begynte jeg til slutt med Cold Water Extraction som Teacherpreacher sikter til.

Det er veldig, veldig enkelt. Du trenger i all hovedsak bare kaffefilter, noe å knuse pillene dine i og kaldt vann. Så filtrerer du de knuste pillene som har ligget i kaldt vann gjennom et kaffefilter og sitter igjen med en væske som inneholder Kodeinen fra pillene, og nesten ikkenoe Paracetamol. Jeg husker at ren kodein ga en renere rus enn å knaske masse piller med både paracet og kodein.

Her har du en guide.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=285093
Trådstarter
Tusen takk for gode svar dere!! Skal prøve det du linker til krystallkongen.

Jeg har 12 tabletter så da er det nok til litt kos en eller annen dag, jeg sparer litt på de. Eneste rusen jeg har erfaring med er hasj og selvsagt alkohol. Hva kan jeg forvente meg? Når jeg røyka hasj for en del år siden så hendte det at jeg fikk noia, men jeg tror det skjedde de gangene jeg rett og slett røyka for mye. Det var veldig ubehagelig, mye paranoia. Ingen hallusinasjoner og slike ting, bare engstelse og paranoia. Som sagt merker jeg ingenting av 2 tabletter (30 mg kodein i hver tablett så 60 mg da), har prøvd sobril før og merket ingenting av to tabletter (husker ikke hvor mange mg), men stilnoct 10 mg kan jeg bli rar av om jeg ikke sovner 1 times tid etter å ha inntatt de. Men liker den rare følelsen da. Imovane får meg til å sovne, blir ikke "rar" av den.
Hvis du treffer rett på doseringen så forsvinner alle problemene dine og du pakker deg selv inn i en sky av varme og bomull. Rett tilbake til livmora.
Kan hende du klør litt, jeg klødde veldig av kodein og brukte alltid allergimedisin i forkant. Det hjalp meg i hvertfall