Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 704
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Planlegger 2,5g cuban-cubensis, og 150mg MDMA

Når dropper man MDMAen?
Og er det noe poeng i å ta en redosering på 100mg når MDMAen begynner å dabbe av?

Ønsket effekt er å ha det gøy på dansegulvet og at turingen på soppen skal være mest mulig snill.

Hvordan er det med cola etterpå er det problematisk eller vil den ha lite effekt grunnet at dopamin-lagrene er mer eller mindre tømt?

Har god erfaring med alle stoffene fra før og veier 98kg
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Går nok greit hele greia. Ville droppet colaen evt
Du ønsker en snillere sopp tur og vil derfor slenge på opp mot 250mg mdma

Det kan bli jævlig euforisk eller ikke.

Første man leser er jo at man skal ta litt mindre av hver siden det øker rusopplevelsen kombinert.

Nå vet ikke jeg hva du vanligvis tar og føler deg trygg på. Kanskje finne en fin begynner dose før du planlegger en redosering

Men 2.5 Cuba er ikke voldsomt så du får nok en fin kveld
Sist endret av Nøddy; 30. desember 2023 kl. 18:16.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Du ønsker en snillere sopp tur og vil derfor slenge på opp mot 250mg mdma

Det kan bli jævlig euforisk eller ikke.

Første man leser er jo at man skal ta litt mindre av hver siden det øker rusopplevelsen kombinert.

Nå vet ikke jeg hva du vanligvis tar og føler deg trygg på. Kanskje finne en fin begynner dose før du planlegger en redosering

Men 2.5 Cuba er ikke voldsomt så du får nok en fin kveld
Vis hele sitatet...
Hva slags ma-dose ville du anbefalt? tar vanligvis 200mg+100mg redose når jeg tar ma alene.

Og hva slags tidspunkt ville du tatt MDMAen på?
Ta mdma 1 time etter soppen kanskje.

150 + 100 bør gå greit, men redoseringen er unødvendig og du vil bare få ekstra bivirkninger. Weed på den komboen der er himmelsk.
Jeg liker å starte med mdma, når den kommer på så hiver jeg soppen i kroppen.
Jeg redosere gjerne med emma når soppen er kommet på.

Tror trikset her er å ikke ta så mye mdma, jeg veier 60kg og holder meg rundt 70-90mg på første, ca to timer senere tar jeg redoseringen som hvor jeg legger på 40-50mg av den første dosen, vis jeg tok 70mg på første så redoserer jeg med 110-120mg.

Jeg gjør dette fordi at mdma tar bort nervøsiteten jeg får når jeg skal spise sopp.
Akkurat det stadiet hvor man går fra nykter til veldig tura, det synes jeg er noe ukomfortabelt på sopp.
Når jeg tar emma først så har jeg liksom byttet ut det stadiet med oppturen til emma og den er slettes ikke så værst.
Og når man da spiser sopp så bygger man bare på opplevelsen, selve mindsetten er allerede tura så man legger bare til den følelsen av å være tura, visuals og tanksett.

Kanskje legge til at jeg har IBS og er noe motvillig til å innta ting jeg vet magen reagerer på, emma hjelper pent med det.
Sopp hjelper en del på magen også, men det er ikke spesielt behagelig når det "hjelper".
Sist endret av Lyd-Same; 30. desember 2023 kl. 19:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for utfyllende svar Lyd-same skal definitivt prøve denne metoden
Jeg ville også droppet colaen, sentralstimluende og sopp er hit or miss.
Har hatt good times og bad times.

Sist jeg spiste sopp så gikk det opp for meg at grunnen til at jeg er så mye anspent i kroppen er fordi jeg bruker attentin hver dag.
Jeg får slike rare muskel smerter fordi jeg ikke klarer å la kroppen slappe av, annet enn ved søvn.
Kuttet ned på attentin fra 30mg til 10-5mg daglig og musklene ble atskillig mye bedre, til det puktet hvor nå synes det er ganske digg å bare strekke og tøye på kroppen. Før var jeg stiv som en stokk og kunne aldri tenke meg at yoga kunne være nice.

Jeg tolker det som et tegn på at sentralstimulerende ikke er spesielt sunt så jeg droppen den kombinasjonen i fremtiden.
Prøver også droppe den daglige bruken av attentin, alt til sin tid
Sist endret av Lyd-Same; 30. desember 2023 kl. 23:36.