Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 942
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trenger å være i en fin sosial form i morgen, så tenker å ta en combo av speed (nasalt/inj/oralt), lyrica (oralt) og suboxone (nasalt/sublingvalt)

Har tatt døgndose på ca 0,5-1,2g amf, 4-12mg Buprenorfin i noen uker samtidig som jeg akkurat har hatt en pause i noen måneder fra lyrica. men pleide å ta 1500-3000mg/døgn før denne tolleransepausen.
har liggende endel afipran for kvalmen sin del.
setter stor pris på alt av svar, tips evt spørsmål
Sist endret av Hasjoman02; 27. august 2023 kl. 23:11. Grunn: skrivefeil
Speed og buprenorfin vet du vel selv, så da er vel spørsmålet dosering av lyrica?

600-900mg fikk ihvertfall meg i fin form på sub da jeg drev med det. Tror ikke jeg brukte speed på den tida, men husker jeg pleide å ta en kork når beina sviktet på Lyrica. Natta!

Men toleransen på lyrica skyter jo i været etter bare en dags bruk, så hvordan du har klart å ruse deg på dette i lengre tid skjønner jeg ikke.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Speed og buprenorfin vet du vel selv, så da er vel spørsmålet dosering av lyrica?
Vis hele sitatet...
Glemte å nevne at jeg ikke vill se noe spesielt rusa ut heller. så blir nok en passe dårlig idé å snike seg på toalettet med en veske som inneholder stase, kanyl, pumpe og et speil, kakker og 50 lapp. For å så komme tilbake til disse folka med blod på armen, snufsete og helt annerledes form.

Er nok mest mtp doseringen av lyrica ja, husker ikke helt hvordan dosene påvirket meg uten toleranse, kanskje ikke rart da det er lyrica det er snakk om

Plan:
Tenker selv det lureste er vell å holde seg til en lavere dose pepper kanskje ved å innta 1-3 kopper kaffe krydret med 0,1-0,25g gjennom dagen å se ann formen.
Samme med Suboxone, mindre dose og heller redosere 1-4mg med måten den skal tas i munn for så å vente 2-4 mellom doseringene til jeg føler meg fin i formen.
Sub tar jeg mest for å unngå abstinens, ikke for rus/effekt. samtidig som det ville vært lite kult å snuble, kaste opp, sove av osv av en høyere dose. eller kanskje like ille og synlig om jeg går rundt med tydlige fysiske og psykiske opioid abstinens/seponering symptomer i en sosial setting med fremmede streite folk.
Har forresten 150mg kapsler med Lyrica, så blir vanskelig å starte med en dose lavere en dette uten å flekke fram vekta, bankkort osv foran disse folka
I tillegg til å ha noen Afipran liggende på lur om jeg skulle bli kvalm.

Så… Input? God plan? eller noe annet jeg bør gjøre eller passe på?
skulle veldig gjerne vært helt uten noe som helst pulver og medisiner men har så jævli med sosial fobi og kjipe abstinenser uten noe

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Men toleransen på lyrica skyter jo i været etter bare en dags bruk, så hvordan du har klart å ruse deg på dette i lengre tid skjønner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Så enkelt som å øke dosen hver gang til jeg oppnådde denne døgndosen på 3000mg++ samt som jeg varierte hva jeg kombinerte det med, f.eks benzo noen dager for så å bytte til alkohol, oxynorm, cola osv…

Begynner å bli jævli trøtt, og må opp tidlig. så tar kveld strax. sjekker svar når jeg våkner igjen, håper på noen gode råd. takker i forkant<33

ønsk meg lykke til, så sier jeg bare natta freaks! snakkes når jeg våkner og ha en ellers fin uke
Vil du ikke se rusa ut ville jeg tatt Lyrica ut av miksen.
Du kan jo f.eks ta 1 kapsel på 150mg, men tviler på at du får noe effekt av det, så like greit å la være.

Vanskelig å oppnå godform på dette uten å se eller høres særlig påvirket ut.

Ellers høres jo planen din grei ut.