Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2178
Serien Kids in Crime på TV2 Play skildrer rusmiljøet i Sarpsborg på starten 2000-tallet, hvor Rohypnol ("hyppærær") og makka var de dominerende drogene.

Midtveis i serien bestemmer en av karakterene seg for å knuse en god, gammeldags hypper og blande den med amf. Det blå mot det hvite gir blandingen smurfeaktige assosiasjoner Hvis jeg ikke husker feil, snorter en av karakterene pulverblandingen fra coveret på en Smurfehits-CD (Smurfehits var en serie av CD-er utgitt på starten av 2000-tallet hvor "smurfene" laget trøstesløse coverversjoner av populær musikk i samtiden).

Blandingen av makka og hyppere beskrives i serien som "oppskriften på psykose".

Så til poenget:

Var dette faktisk en greie back in the day? Og kan det eventuelt anbefales?

Selv mener jeg snorting av piller er komplett idioti, men idioten i meg er fristet til å teste en liten smurfemiks
Vel.. Folk har ikke blitt mindre glade i å baønde mæckers og benzoer iløpet av årene..det funker ja..
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjente meg veldig igjen.Var slike tendenser i Grenland på 90tallet.
Speed og benzo er en klassisk blanding - må ikke glemme sprit som kronen på verket.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var en helt vanlig kombo i enkelte miljø på 90 tallet og ut mot 2000 da rohypnol var lett tilgjengelig. Rohypnol er kansje det benzopreparatet man ble mest løk i hodet av, men du verden hvor euforisk. Og med en del dager uten søvn ved hjelp av speed, så kunne man finne på det mest utroligste i den tilstanden man havnet i. Heldigvis husker jeg lite fra e tidene
har hørt om noe som heter smiley, da blander man amf i ghb korken. blir heftig i form da. funker me kokain og i korken
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok faktisk smurfemix i går, hadde fått tak i noen flunitrazepam 1mg og noen gram med pepper dreiv sorterte skruer og ledninger i 4 timer på soveromsgulvet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tok faktisk smurfemix i går, hadde fått tak i noen flunitrazepam 1mg og noen gram med pepper dreiv sorterte skruer og ledninger i 4 timer på soveromsgulvet
Vis hele sitatet...
Heftig! Jeg har for øyeblikket ingen flunniser på lager. Har liggende et par Apodorm,og Nitrazepam er jo også et benzodiazepin i hypnotikum-spekteret. Jeg gir det det en sjanse i løpet av kvelden. Selv om det ikke blir helt autentisk smurfemiks, får jeg i hvert fall en forsmak.
Sitat av Ketminister Vis innlegg
Heftig! Jeg har for øyeblikket ingen flunniser på lager. Har liggende et par Apodorm,og Nitrazepam er jo også et benzodiazepin i hypnotikum-spekteret. Jeg gir det det en sjanse i løpet av kvelden. Selv om det ikke blir helt autentisk smurfemiks, får jeg i hvert fall en forsmak.
Vis hele sitatet...
Er du 15 år?
Effekten blir ikke bedre(mulig den blir dårlige faktisk) av å kjøre alt det ekstra pulveret gjennom nesa, særlig når det er så store piller som det Nitrazepam pleier å være.

Spis pillene og snort amfetaminen, sånn som vanlige folk gjør.��


Jeg forstår ikke hva det er som gjør at sniffing av alt mulig appellerer så jævlig til folk.
En ting er å sniffe amfetamin, men benzo? Det er bare tull med mindre man har en av de få typene som faktisk virker bedre nasalt.
I dette tilfellet gir det jo ingen av fordelene som raskere effekt eller høyere opptak, heller tvert i mot da det vil virke som en liten blokade over slimhinnene, det vil med andre ord kunne bety dårligere opptak, og en større sannsynlighet for at det havner i svelget= tregere/dårlig effekt av amfetaminen.

Sikkert morsomt på fest, men veldig tåpelig ellers.



Sitat av GanjaVW Vis innlegg
har hørt om noe som heter smiley, da blander man amf i ghb korken. blir heftig i form da. funker me kokain og i korken
Vis hele sitatet...
Om du bare vil bedøve munn og hals så funker det sikkert fint med kokain i korken, men skal du ruse deg så er det mye bedre å drikke ghben og snorte kokainen(fungerer dårlig oralt).


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tok faktisk smurfemix i går, hadde fått tak i noen flunitrazepam 1mg og noen gram med pepper dreiv sorterte skruer og ledninger i 4 timer på soveromsgulvet
Vis hele sitatet...
Da har du stålkontroll. Har sett folk holde på med ledninger i dagevis.
Sist endret av DrDeath; 26. august 2023 kl. 19:34.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Er du 15 år?
Effekten blir ikke bedre(mulig den blir dårlige faktisk) av å kjøre alt det ekstra pulveret gjennom nesa, særlig når det er så store piller som det Nitrazepam pleier å være.
Vis hele sitatet...
Hadde du tatt deg bryet med å lese hele innlegget, ville du sett at jeg skrev følgende:

Selv mener jeg snorting av piller er komplett idioti, men idioten i meg er fristet til å teste en liten smurfemiks
Vis hele sitatet...
Jeg ønsker bare å teste det fordi for moro skyld. Det gjøres et stort nummer av smurfemiksen i serien. Som andre påpeker, var dessuten denne mixen populær blant enkelte i gamledager.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Da har du stålkontroll. Har sett folk holde på med ledninger i dagevis.
Vis hele sitatet...
Det er såpass?

Jeg var aldri så interessert i noe annet enn brune, grønne og psykedeliske opplevelser. Kan bare relatere til da jeg var i Amsterdam fjern som fy og bortevekk på trøfler. Brukte omtrent 30 min på å gå fra bordet. Fikk visstnok oppheng i forskjellen mellom å sitte og stå.
Sitat av GanjaVW Vis innlegg
har hørt om noe som heter smiley, da blander man amf i ghb korken. blir heftig i form da. funker me kokain og i korken
Vis hele sitatet...
var ikkje så lenge siden eg traff ein så har holdt den komboen leeenge, er overaska hvor oppegåande han var.

ghb har funka fantastisk mot mine jævlige søvnproblemer, og de gir de ut som exyrem til noen få. og så bruker jeg litt amf på dagtid.

eg vil heller leve 10 år til selv om ghb'en kan gi meg skader for å si det sånn.

Sitat av Asket Vis innlegg
Det er såpass?

Jeg var aldri så interessert i noe annet enn brune, grønne og psykedeliske opplevelser. Kan bare relatere til da jeg var i Amsterdam fjern som fy og bortevekk på trøfler. Brukte omtrent 30 min på å gå fra bordet. Fikk visstnok oppheng i forskjellen mellom å sitte og stå.
Vis hele sitatet...
ja han jeg gikk til brukte 3timer på å få på seg skoene etter jeg hadde brukt opp masekvoten min 40 ganger, får å så bli sittende ein plass hvor han sko henta mer.

endte opp med at jeg måtte gjøre alt selv, på et mirakuløst vis så ordnet det seg
Sist endret av høystakken; 27. august 2023 kl. 00:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.