Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1849
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har opplevd det samme? Røyket hver dag i 2år ca, men plutselig en dag så trodde jeg weeden min var lacet. Eneste jeg tenker på hver gang de få gangene jeg har prøvd etter det skjedde er: er denne lacet? Dør jeg nå? Uansett hva, var aldri ett problem tidligere men klarer ikke nyte det for fem flate øre nå
På tide med en ordentlig pause vil jeg tro
Anonym bruker
"Plaprende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde med meg og en annen kompis av meg. Vi røyket daglig noen år lenger enn deg da, men jeg kan ikke røyke lenger uten mega angst, selv 1 år senere. Kanskje på tide å slutte?
På den tiden jeg røyket, og spesielt i de periodene det ble røyket tett over lang tid så var det ikke så uvanlig med noen skikkelige runder med noia.
På tide med en lengre pause!
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg en pause til du evnt føler deg klar igjen 3 uker er en fin pekepinn.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevd det selv før og det er tydeligvis vanlig. Hva er det som egentlig skjer oppi hodet?
For min del så hjalp det veldig å bare akseptere angsten. Bare akseptere at dør man så dør man liksom. Over tid så forsvant angsten helt. Jeg tok aldri noe pause.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme båt som deg. Røyket ca 5 dager i uken over fler år.
En 0,5 for å starte dagen var blitt en morgenrutine, nå tåler jeg ikke noen ting lenger. Uansett hvilken strain. Jævlig synd, for det var sånn jeg taklet hverdagen før…
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Samme båt som deg. Røyket ca 5 dager i uken over fler år.
En 0,5 for å starte dagen var blitt en morgenrutine, nå tåler jeg ikke noen ting lenger. Uansett hvilken strain. Jævlig synd, for det var sånn jeg taklet hverdagen før…
Vis hele sitatet...
Og hvordan takler du den nå?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Og hvordan takler du den nå?
Vis hele sitatet...
Jobber ikke lenger da. Og står på store doser psykofarmaka fra legen
Høres ut som du har gått lei rett og slett. Det samme hver dag i flere år gir meg dødsangst. Mer variasjon i livet. Må ikke starte dagen med en joner. Går fint å vente til lunsj.
Sist endret av Bønnemann1; 20. juli 2023 kl. 22:29.
Virker som det er ganske normalt. Hadde det også sånn men etter en lang pause får jeg sjeldent angst lengre når jeg røyker. En periode var det normalt å tro man skulle dø eller hadde kreft når jeg røyka.
Sist endret av NokErNok; 20. juli 2023 kl. 22:42.
Paranoia og angst er en velkjent konsekvens av hyppig og langvarig hasjbruk
Har røyka/vapet/spist edibles hver dag i 10 nå. Har heldigvis aldri hatt noen problemer.
Anonym bruker
"Ferdig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er ikke uvanlig å få noia etter noen år når man har røyka mye. Kall det nesten en "hjerneskade", hjernen endrer seg og reagerer anderledes på rusen. For noe hjelper det med pause mens for andre går det aldri tilbake igjen. Hvis du opplever å fortsette å få noia så ikke fortsett å test grensene til hjernen, fort gjort å havne i psykose da. Ha respekt for at hjernen sier fra at den ikke tåler hasj mer
Får noia hvis jeg går for lenge uten å røyke og så tar et litt for stort trekk. Røyker jeg fra morra til kveld får jeg ikke noia men har jeg en pause på alt fra 24 timer til 1 mnd så får jeg no så sinnsykt noia når jeg røyker igjen. Det som hjelper for meg er å akseptere det og la det holde på til det gir seg, så når jeg har tatt noen flere trekk så tenker jeg ikke på det. Noia er midlertidig og man blir lei etter hvert
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyka i 25år aldri had noia for noe annet enn snut så er det egentlig så vanlig,ingen av mine kompiser har had problemer heller
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta så legg fra deg tjallen du nå. Hasj er ikke det sterkeste rusmiddelet og jeg fortrekker det framover alkohol any day any time og ser på det som relativt ufarlig.

Men nå sier hjernen din stopp. og det er virkelig kjipt å få det enda verre bare pga litt hasj, har du noe underliggende som kan være årsaken? Har du adhd feks? Hvis du går på adhd medisin så kan det få deg til å føle på dødsangst.
Samme for meg. Røyka daglig (myye, fra 3.5-5g pr dag) i 6 år, plutselig smalt det bare i hodet og jeg fikk dødsangst, paranoia å gikk inn i en minipsykose. Har aldri tatt 1 trekk etter det å kommer aldri til å gjøre det heller.
Ikke fuck med hodet og psyken, det skal være din bestevenn resten av livet ditt.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Opplevde det samme selv. Di siste årene har det vært litt russisk roulette om opplevelsen blir bra, så har valgt å ta avstand.
Dette er vanlig som du ser her. Jeg røyka hver dag i 10år uten store problemer. Nå når jeg spliffer en gang i blant får jeg som regel helt vilt noia. Føler likevel det er verdt det lol