Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 554
Har problem med å få backup av dette spillet til å fungere. Spiller vil ikke starte etter "loading" skjermen. Har prøvd dvd2xbox, xbcopy og px hdd loader. Ingen av dem funker det med (siste versjon). Har orginal spillet som jeg vil legge inn på xbox HD. Noen andre som har støttet på dette problemet??
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Du har originalen men får ikke backupen til å fungere?

Installer fra originalen.

Problem solved.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
1) beklager dobbelpostingen
2) IvI sier at på tross av at jeg har drøye 100 ganger flere poster enn deg, så har du mer peiling på xbox enn meg
3) jeg suger
4) noen andre kan sikkert hjelpe deg.
Har møtt lignende problemer, men ikke med egen original kopi. Regner med at dette ikke er import og at NTSC ikke er ett problem (NTSC versjonen låser seg hvis du ikke bruker ett program som Enigmah til å skifte fra PAL til NTSC i eeprom)

Ellers er det kommet ett hddfix til spillet, men dette gjelder også NTSC versjon.
det var også noe problemer med enkelte realeaser ....

James Bond 007 EON Pal Fix.rar
wam-007insomnia.rar

heg brukte en av dem fixene
du må også kjøre i NTCS når du er i kjøre delen av spillet...
dette er en pal versjon. ikke noe rar og dload.
skal prøve å lage en backup på dvd først. Takk
OK. backup på dvd funker. så da sjekket jeg enda en gang om det var noe med dvd2xbox programvaren som fckt oppunder. Jeg ser på meg selv som en fyr som holder ting oppdatert. Jeg skulle tro og mene 0.5.7 versjonen var den siste. NOPE!, det er 0.5.8. oppdaterte igjen og vips.. BAM!! spillet funker på HD også.
Fa1, skal si de gutta jobber raskt!!!

Problemet er løst.