Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1444
Haha mulig denne tråden er på feil sted (om den er, sorry. Er ny her so to say).

Hvordan er deres døgnrytme?

Min er sånn blanding.... Av og til sover jeg om natten og er våken dagen, av og til sover jeg på dagen og våken om natten, og av og til hender det jeg er våken både natt og dag uten søvn.... Er veldig basert og har en rytme per uke.

Åssen er d med dere?
Er helt lik som deg
Rytmen er ganske crap egentlig, sovner sånn 5-6 om morningen.

Men er noe som er sykt digg med å være våken alene på natten
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Haha, elsker å være våken om natten. Jeg er av typen dere kan kalle nattdyr. Sitte våken alene om natten å chille <3
Legger meg fra 22.00-23.00 opp 05.00-06.00 helgene kan jeg sove til 07.00-08.00
Jobber nesten utelukkende turnus, så helt håpløs.
Så det kan være:
09-17, 02-09, 23-06 og 00-07 eller variasjoner over dette.
I senga ca 21.00, sovmer rundt 22-23. Opp mellom 05-07 stort sett og kanskje 1-2 dupper på dagen. Våkner ofte 1t på natta også.
det har vert en reise, og er fremdeles det, rytmen forandrer seg hele tiden ,

på det verste sovnet jeg kl 12 om dagen og sov til kl 20 om kvelden , så om vinteren så jeg ikke dagens lys i det hele tatt .

nå sovner jeg 00 og er oppe kl 08

men for bare 14 dager siden sovnet jeg kl 21 og sto opp kl 05
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av dekommeri2033 Vis innlegg
det har vert en reise, og er fremdeles det, rytmen forandrer seg hele tiden ,

på det verste sovnet jeg kl 12 om dagen og sov til kl 20 om kvelden , så om vinteren så jeg ikke dagens lys i det hele tatt .

nå sovner jeg 00 og er oppe kl 08

men for bare 14 dager siden sovnet jeg kl 21 og sto opp kl 05
Vis hele sitatet...
Akkurat sånn med min rytme også.. alltid forandring.
Sover når jeg er trøtt og våken ellers
Sitat av NokErNok Vis innlegg
I senga ca 21.00, sovmer rundt 22-23. Opp mellom 05-07 stort sett og kanskje 1-2 dupper på dagen. Våkner ofte 1t på natta også.
Vis hele sitatet...
Henger meg på her. Helt likt som meg.
Kl22-24, opp 07-09.

Enten jeg jobber eller ikke. Trenger ca 8t søvn. Døgnrytme er ekstremt viktig, har slitet mye psykisk før. Døgnrytme er fundamentet til alt resten, fysisk og psykisk. Får du dårlig, eller ikke nok, eller feil døgnrytme, så klarer du heller ikke fikse resten har jeg funnet ut.
I seng mellom 9 -11 på kvelden og opp mellom 8-10 på morningen. Gammel og nyktrer då er det ikke mye å sitte oppe for. På vintern er det i seng 5-7 på kvelden og opp i 7-8 tia på morningen.
Sist endret av Sæd; 3. april 2023 kl. 09:04.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Når bruker dere å sove?
Vis hele sitatet...
Ca. hver tredje dag.
Sover før kl 00:00 og oppe før halv 9.
Dette er kanskje kontroversielt, men for å sove bruker jeg en seng.
20:00, står opp 05:00