Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1388
Albert.Stein.Stein.
38 1
Kan jeg opne en 5mg oxy legge det på heroin røyke folie og røyke?
Overhørte folk på Brugata når jeg gikk forbi at det var den nye «cracken»
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.harmonystuart.com/smoking-oxycodone/

Man kan bruk Google før man spør på freak
Anonym bruker
"Firkantet Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tusen takk for godt svar fra linken��er ikke så god i engelsk men forsto jeg rett at man kunne helle ut pulveret av en si 5mg oxy og røyke det med typ «crackpipe» eller på sølvfolie�� veldig fsrlig sto det da��
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg forstår og vet at det finnes ekstreme dumme folk, men jeg blir alltid like overasket når jeg "møter" på de.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg forstår og vet at det finnes ekstreme dumme folk, men jeg blir alltid like overasket når jeg "møter" på de.
Vis hele sitatet...
Folk i statene røyket 80mg versjonen av Oxycontin på folie med go effekt. Nå vet jeg ikke hvor mye fyllmasse en kapsel med Oxynorm har, men jeg vil tro det fungerer bra på folie eller i en meth/oil burner pipe.
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk i statene røyket 80mg versjonen av Oxycontin på folie med go effekt. Nå vet jeg ikke hvor mye fyllmasse en kapsel med Oxynorm har, men jeg vil tro det fungerer bra på folie eller i en meth/oil burner pipe.
Vis hele sitatet...
En kapsel er helt fylt med hvit pulver til Max. Tror du jeg vil få effekt av og røyke det?
takk for ordentlig svar og ikke frekt svar
Anonym bruker
"Firkantet Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka litt pulver av en 5mg kapsel og litt h. Litt annderledes rus, litt mer i øynene og varm følelse
Pillene er lagd for å tas oralt, og du får mest ut av det hvis du tar de oralt. Enkelt og greit.