Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3724
Albert.Stein.Stein.
38 1
Går det Ann og snorte heroin?
Har bare røyka det før.
Hvordan er rusen iforhold til røyke?
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Ja.
Vis hele sitatet...
Er det deiligere enn og røyke det?
Hitter det med en gsng?
Blir kanskje litt mere varm i kroppen av sniffing vs røyking,men av erfaring så holder jeg meg lenger frisk av å røyke,lettere å ta overdose på sniffing,men det skal mye til å ta overdose på røyking,da man ofte sovner før man tar overdose på røyking
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Sitat av OxyLove Vis innlegg
Blir kanskje litt mere varm i kroppen av sniffing vs røyking,men av erfaring så holder jeg meg lenger frisk av å røyke,lettere å ta overdose på sniffing,men det skal mye til å ta overdose på røyking,da man ofte sovner før man tar overdose på røyking
Vis hele sitatet...

Ait Ait, varer rusen lengere? Og er mere intens?
Hvor mye trenger man cirka?
Takk for svar)
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniffing er bedre enn røyking, du får en mer stabil rus, når du røyker må du gjerne redosere hele veien og rusen er svakere. Med sniffing så oppnår du en ganske i tenk rus kjapt og den holder seg stabil.

Det trengs som regel mindre dose en når du røyker, det er lettere å få overdose når man sniffer, så viss du er usikker på hvor mye du skal ta begynn forsiktig
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sniffing er bedre enn røyking, du får en mer stabil rus, når du røyker må du gjerne redosere hele veien og rusen er svakere. Med sniffing så oppnår du en ganske i tenk rus kjapt og den holder seg stabil.

Det trengs som regel mindre dose en når du røyker, det er lettere å få overdose når man sniffer, så viss du er usikker på hvor mye du skal ta begynn forsiktig
Vis hele sitatet...
Ait Ait, sniffa litt nå.
Men man må dosere i veldig små doser og det blir ganske sterk rus uansett?
Hvor lang tid før det kickerv
Tok ganske så lite så vet ikke om det funker
Sitat av Jens Vis innlegg
Ait Ait, sniffa litt nå.
Men man må dosere i veldig små doser og det blir ganske sterk rus uansett?
Hvor lang tid før det kickerv
Tok ganske så lite så vet ikke om det funker
Vis hele sitatet...
0.07g ga meg en rus, syntes ikke det var noe behagelig, kjente kribling i nakken, ble veldig svimmel og trøtt, følte meg ganske tung.
Varer en time lengre. Sterkere ja. Min mening.
Anonym bruker
"Klar Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snort er best rusmessig synes jeg, men da er det jo en mulighet at du dauer, så det trekker jo litt ned.
Anonym bruker
"Grønn Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Effekten ved røyking er mer intens og kortvarig og du begynner gjerne å "jage" så mye at du røyker opp det du har mye fortere enn du ville brukt det opp ved å sniffe.
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Så ville dere anbefalt og sniffe? Syntes røyking er så mye mer smudere ahaha

Hvor lang tid tar der før det hitter når du snorter til det hitter?

Blir det en bra rus om jeg snorter litt også popper en 1mg xan og røyker litt?
På en måte bra at man ikke gjør ting uten å vite noe på forhånd først, men syns det er rart med folk som spør igjen etter nesten en uke om samme spørsmål. Hadde du ikke tenkt å ta heroinen du snakka om? Eller skal du spare den et år
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Mye bedre og røyke enn og sniffe, Riv av en bit folie brett den så begge sider på en måte peker oppåver, putt 0,25 heroin i folien ordne et langt rør som du putter i munnen og holder over heroinen i folien og tenn lighteren under så dreger du inne så lenge du kan og holder det inne i noen sekunder blås ut så kommer effekt kanskje noen sekunder etterpå.

Sniffer du tar det litt lengere tid med en mye mindre intens rus, hva som varer lengst er jeg usikker på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor mye x lønner det seg å legge i hver stripe? Det er jo begrenset hvor mye nesa og bihulene kan takle pr gang? En kompis sverge med til små linjer og da ca en liten linje hvert 3 minutt i ca 15-20 minutter for så å ta en pause på ca 1 ½ time.
Høres det fornuftig ut? Sjøl har pleid å dele opp 0,5g i 5 ca like store lisser og dratt 2 ⅐ inn i hvert nesebor, er litt OCD der. Etr nesebor kan jo ikke få mer enn det andre ����
Hadde aldri sansen for å røyke hero og pleide å sniffe en periode. Min erfaring er at det varierer veldig hvor fort rusen kicker inn. Noen ganger kunne det ta veldig mye lenger tid enn vanlig. Da hadde jeg gjerne kjørt på med et par striper til fordi jeg antok det var dårlig kvalitet på stoffet, endte opp med å ha tatt alt for mye.

Sniffing er en veldig uforutsigbar måte å gjøre det på. Røyking er stikk motsatt, da rusen kommer umiddelbart og man rekker å stoppe seg selv eller i verste tilfelle sovne før man nærmer seg OD. Men alt i alt foretrakk jeg sniffing over røyking
Sitat av poelbloed Vis innlegg
Min erfaring er at det varierer veldig hvor fort rusen kicker inn. Noen ganger kunne det ta veldig mye lenger tid enn vanlig. Da hadde jeg gjerne kjørt på med et par striper til fordi jeg antok det var dårlig kvalitet på stoffet, endte opp med å ha tatt alt for mye.
Vis hele sitatet...
Enig! Ta deg god tid og vent litt.

Effekten av folierøyking varer en del kortere i min erfaring og man ender så jævlig lett opp med å røyke litt til.. litt til.. ææh, litt til og mer enn sist så jeg får enda bedre rush!"

Derfor det kalles å jage dragen min venn. For noen uheldige personer blir det å jage dragen prioritet én i livet siden det er så jævlig deilig. Umiddelbar nytelse, tilfredshet og lykke.

Rushet varer ikke enn 5-15 minutter og vil du vil bare ha mer, mer, mer. Kan ikke bruke det rekreasjonelt på en kontrollert måte, det blir en usunn desperasjon etter mer og det er ork.

Hold deg til nesa Da blir Heroin en roligere, behagelig og stabil, comfy rus.
Sist endret av krystallkongen; 8. januar 2022 kl. 13:42.
IME så er snorting av minus langt bedre enn røyking.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplever at jeg knapt får rus av røyking i forhold til sniffing. Men vær forsiktig, tok bort imot det samme som jeg ellers brukte da jeg skulle kose meg, kanskje litt mer, og Vipps så våkner jeg i en ambulanse, vekka fammen uvitende midt på natta ved å lage kvelingslyder, var helt blå i ansiktet. Det er skumle saker å leke med, har ikke tatt heroin siden dette.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pulp fiction anyone? ��