Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2265
www.harald2k.tk

noen som vil komme med litt konstruktiv kritikk?
1. Altfor store bokstaver, gjør dem mindre ..
2. Feil farge på den nederste.. blått og brum-grå-svart passer ikke ilag...

ellers var den helt grei, ikke noe å rope hurra for og ikke noe å legge seg ned å grine blod for heller...
Trådstarter
45 0
Opprinnelig postet av ztaale
1. Altfor store bokstaver, gjør dem mindre ..
Vis hele sitatet...
over alt eller bare headerne?
nei ikke overalt, bare i meny'en ...
fin side, men også enig med ztaal.

sjekket venner siden din, han der fredrik lignet jo nesten på en kvinne, no offence.
synes å ha sett han\hun en plass, men bare på en jente.
Offtopic:

Haha, sjekka venner siden jeg og, han ligna litt på Golder bare med.. flatere hår eller no
Trådstarter
45 0
hihi, skal se om jeg finner et annet bilde av han
Guider --> drop tables ga denne feilmeldinga..

Warning: Failed opening 'undersider/guider/tables.txt' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /mnt/home4/h/ha/harald2k/public_html/h2k/index.php on line 41
Trådstarter
45 0
edit igjen:

nå er den i form...
Sist endret av harald2k; 3. juni 2004 kl. 01:07.
Syns designet er fint. Litt detaljer som er nevnt over tho.
En an ting du burde tenke deg om to ganger før du legger ut, er personinfo. Ser hvertfall at du har mobilnummer til deg selv lagt ut på sia. Har en følelse av at dette er en "venneside", så er kanskje ikke helt nødvendig med mobinummeret. Vet hvertfall hvem jeg skal bølleringe til i natt :P
Neida..men kan skje litt shit med å legge ut nummeret.
Trådstarter
45 0
ikke dumt, ikke dumt. da var det også mekka...
very impotent freak
Delusional's Avatar
Jeg syntes at blå og grå blir alt for uharmonisk
Synes siden va altfor høy må scrolle ned likevel liksom.

Bra med valid html da


De "slappe" 1 litersflaskene cola er BEST perfekt mengde, og perfekt å drikke fra.
Nyheter-delen må jo tilpasses. Får inntrykket av det hele ikke er ferdig. Photoshop-effekter på headeren trakk også ned. Alt for høy miniumshøyde, ialelfall når man tar i betrakting innholdet. Men hellers, fett.
Syntes at menybaren skal gå på tvers av hele "skybildet", hvis du skjönner hva jeg mener... At du ikke kan se skybildet til höyre eller venstre for menyen.
Og bruk stor bokstav i begynnelsen av setninger.
synes siden var fet =) det eneste jeg ikke likte var at den var så liten iforhold til bildet
Trådstarter
45 0
Opprinnelig postet av q-wEr
Og bruk stor bokstav i begynnelsen av setninger.
Vis hele sitatet...
hvis du ser etter så ser du at det ikke finnes noen store bukstaver på siden, grunnen til det er ikke at jeg mangler shift tast, men det er planlagt og gjennomført. Ingen store bukstaver
veldig bra utgangspunkt, litt mindre meny jah så blirre bra
Helt grei side. Ikke noe å rope hurra for, men den kan bli bra. Som folk har sagt så er det en del detaljer som ikke er bra. Jeg liker ikke de runde hjørnene dine. De er for hakkete. Skriften i headern din er alt for blurete. Den framen hvor teksten kommer fram i er ikke plasert i midten. Men store bokstaver er luksus

Håper ikke dette var for mye negativt? Jeg likte menyen veldig godt. Litt stor, men veldig kul hover effekt.
Likte ikke fargevalget, noen av kantene var litt hakkete, linkene nederst er så og si usynlige og layer stil effektene virker litt tilfeldig satt sammen
Opprinnelig postet av q-wEr
Og bruk stor bokstav i begynnelsen av setninger.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig
Sist endret av Golden Empire; 5. juni 2004 kl. 00:06.
Kjedlig design. Men greit nok ellers.
Grei nok. Jeg ville ha fjerna den heslige bevelinga du bruker på headeren.
Siden var helt ok! Men sjekk over norsken din, og store bokstaver etter punktum.