Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 4659
Viss man veier rundt 65 kg. er gutt og skal ta en brukerdose med pepper, noen som vet sånn ca. mye man skal ta? snakk om første gangen her selvsagt.
Og ei jente på rundt 60 kg.
Sist endret av fEsk; 13. mai 2004 kl. 22:33.
Kjøp ett gram på deling sammen med noen Valium. Best å begynne smått hvis det er første gang; så del grammet i 20 linjer og begynn med en hver. Vent et kvarter på full virkning hvis dere snorter før dere tar mer; spiser dere speeden bør dere vente en halv time.
Synes det var litt mye til å være første gang.. Tar sjelden mer enn en bag i løpet av en kveld, men det er jo meg Har seff prøvd å justere men jeg synes ikke jeg får samme effekten. Det beste er å være helt nykter å dra den første linja og kjenne hårene i nakken reise seg

Skummelt å ta piller på nedturen da du ikke merker så mye til den. Det som fikk meg til å slutte for et par år siden var netopp at nedturene ble kjipere og kjipere og at man ikke får så bra psyke.
eller bare hold dere unna kjemikalier å knask sopp/spis guarana. du kan få samme rusen fra naturen som kjemien hvis du leter godt nok
Opprinnelig postet av normal
Viss man veier rundt 65 kg. er gutt og skal ta en brukerdose med pepper, noen som vet sånn ca. mye man skal ta? snakk om første gangen her selvsagt.
Og ei jente på rundt 60 kg.
Vis hele sitatet...
hmm, etter vekten din å dømme kunne jeg tro du var rundt 14-15 år, etter jentas vekt å dømme noe det samme, ellers er du utrolig tynn og jenta harke pupper.
derfor sier jeg.

Don´t take drugs :P

iallefall ikke før du er klar over hva du gjør..
Vekten har vel ikke noe med alder å gjøre!
Er jo selv 18 år gammel og veier 67 kg på 181cm høyde! Det kommer jo hovedsakelig av at jeg er aktiv syklist og passer veldig på vekten... men alikevel!!!
Tangaalf: Jeg er nærmer meg 18 år og veier 60-65 kg så det er ikke sikkert vår gode venn normal er mindreårig.

RiffAlven: Tviler på at sopp og guarana gir en pepper aktig rus. Ihvertfall ikke veldig lik.
du missforstår, men skal man ha rus kan man knaske sopp. SKal man ha effekten fra pepper fordi du våkner/blir gira kan du ta guarana evt efedra eller hva det het som er et efedrinlignende naturmiddel hvis jeg husker korrekt
Ok. Da skjønner jeg
Men efedrin er vel closere til pepper enn guarana?
Kobinasjon kanskje?

Forslag til "naturlig pepper":

Efedrin
Guarana
Kanna
Kolanøtt
Betelnøtt

Eller noe sånt...
Koffein
eller loker jjeg nå og det er kjemisk?
Man kan finne koffein i naturen, men kjøper du koffeinpiller i butikken/ på nettet vil jeg si det er et kjemisk stoff.
stemmer TYGG KAFFE!:P y0 felix henger du på #nff?
Seff. Jeg er på skolen vettu
hva kaller du deg?
Første gang jeg tok pepper så klinte jeg til med en kvarting..delte den i to og dro en liner i hvert nesebor.

Kan si det sånn at det ble en fet kveld/natt og ikke fullt så kul formiddag/ettermiddag dagen etter.
Utrolig teit og snakke om naroktika her syntes jeg..! Altså skal dere bli narko vrak så hold det vekk fra nerdenes verden mener nå jeg..! Og hva er egentlig vitsen med og ruse seg på annet en alkohol? DET ER TEIT MED NARKO MØKKA..!
Ja. Enig. Utrolig teit og snakke om narkotika i et rusmiddelforum

Ingen som bad om din mening, Lemen. Ta deg en spliff og slapp av...
Det hender faktisk at noen personer ikke liker alko-rusen...som forøvrig er roten til jææævlig mye av f.eks. gatevold, blind vold, og vold generelt...

Tangaalf: Jeg veide rundt 65 kg. fra 7/8-klasse og helt til i fjor engang. Dvs. til jeg var 23. Nå er jeg 24, og ligger på 67-72 ca. Varierer etter mengden cola og tortilla
Opprinnelig postet av Lemen
Utrolig teit og snakke om naroktika her syntes jeg..! Altså skal dere bli narko vrak så hold det vekk fra nerdenes verden mener nå jeg..! Og hva er egentlig vitsen med og ruse seg på annet en alkohol? DET ER TEIT MED NARKO MØKKA..!
Vis hele sitatet...
han er sikkert gammel nok til å finne ut av det selv. Han spurte om hva brukerdosen til pepper var, ikke om noen kunne anbefale han om å IKKE teste pepper.

Hold deg til topic

edit:
Faen, ninja5k var før meg
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er vanskelig å betsemme en brukerdose for noen, men 50 mg. (0,05g.)er vel ei grei stripe første gang. Det kommer jo også ann på amfetaminen. Noe amfetamin er meget utblandet, mens noe er endel renere. Kommer også ann på om det er methamfetamin eller vanlig amfetamin.

Når det gjelder en naturlig erstaning til amfetamin vil jeg anbefale Stack 4 som inneholder bl.a. Guarana, koffein og efedrin.
ifølge ordboka mi hjemme er narkotika "et middel som gir rus/stimulerer/bedøver"
Hva gjør alkohol med kroppen? narkoman
Opprinnelig postet av RiffAlven
eller bare hold dere unna kjemikalier å knask sopp/spis guarana. du kan få samme rusen fra naturen som kjemien hvis du leter godt nok
Vis hele sitatet...
Ehh... Nei! Å spise koffein/guarana og efedrin/Ephedra vil ikke gi en rus som kan sammenlignes med amfetamin. Mulig naturen kan by på et par bra hallusinogener, men bra stimulanter er det ikke mange av...

Hva er det som er så galt med syntetiske stoffer? Det er syntetiske stoffer i alt, så du vil få problemer skulle du prøve å unngå dem... Det er heller ikke særlig lurt å anbefale koffein/efedrin; det er lettere å ta dødelig overdose av disse stoffene enn det er å ta dødelig overdose amfetamin...
fEsk's Avatar
Trådstarter
er snart 18 år og trener en del. er 1.75 høy så vekt har ikke noe å si på alder.
tenkte å prøve i helgen så var fint med raske svar
har lest ganske my om stoffet så skal nok gå bra bare jeg vet hvor mye jeg skal ta.
ALDRI ta amf og tren
hvis det jeg har lest stemmer kan du overbelaste hjertet
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Som sagt så er vel 50 mg. per stripe en fin start. Og pass på å ikke dra for mye/for ofte. Det er typisk feil du gjør første gangene.
fEsk's Avatar
Trådstarter
du skal ikke trene når du har tatt amf men du kan vell trene etterpå.
ellers er det nekt å ta det!

dessuten; søstra mi er 55 kg, er 21 år gammel, ikke veldig tynn og har bryster som faen så du tar nok feil!
Master debater
Dekilaz's Avatar
Opprinnelig postet av bee
Kjøp ett gram på deling sammen med noen Valium.
Vis hele sitatet...
Blandingsrus kan være farligere enn man skulle tro. Hold dere til ett rusmiddel av gangen.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Enig med Dekilaz der.

Jau, det er lett å bli forelska i dritten. Har hatt mine våken uker :/

normal: hils søstra di da
Sist endret av z0p; 14. mai 2004 kl. 16:15.
fEsk's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av z0p
normal: hils søstra di da
Vis hele sitatet...
den var stygg...
Opprinnelig postet av Dekilaz
Blandingsrus kan være farligere enn man skulle tro. Hold dere til ett rusmiddel av gangen.
Vis hele sitatet...
Tja, nå tenke jeg helst at de burde ha ett par Valium for å sove på, eller spise hvis de ble overjustert. Jeg ser ikke noe galt i å bruke Valium til det de er beregnet på (beroligende, angstdempende og søvnfremmende), uansett hvilket rusmiddel man er på...
Pepper er djevelens makkverk....KEEP AWAY
Opprinnelig postet av HOT_DOG
Pepper er djevelens makkverk....KEEP AWAY
Vis hele sitatet...
Jeg siterer speq :

Ser det gang på gang at folk poster noe som "dop er ikke bra, slutt" og sånne ting i rusmiddel forumet, i sammenhenger hvor dette egentlig er helt uvesentlig. Det er selvfølgelig flott om folk som av erfaring, eller gjennom kunnskap generelt, kan advare folk mot bruken av en spesifik type dråger og dokumentere dette på en eller annen måte, men kommentarer av den nevnte typen kan vi vel spare oss for? Jeg tror faktisk alle som har brukt/bruker dråger har hørt noe lignende x-antall ganger tidligere likevel, og at en fattig liten ubegrunnet kommentar på et internett-board skal kunne få en til å endre mening har jeg vanskeligheter for å tro.

Vi ser helst derfor at dere sparer dere (og oss) for slike kommentarer i fremtiden
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av RiffAlven
NARKISSER!
Vis hele sitatet...
Vanligvis blir det vel skrevet Narsisser, men det kommer jo selvfølgelig ann på om du foretrekker den latinske eller den greske uttalen av det vitenskaplige navnet.

Narkisser, eller narsisser er fellesbetegnelsen på planter innenfor slekten Narcissus; altså påske og pinseliljer. Desverre kan man ikke ruse seg på plantene (de er mye giftigere enn for eksempel amfetamin); men de er pene å se på, og svært mye brukt som prydplanter. Narkisser vokser vilt på store deler av det Eurasiatiske kontinentet; men i Norge finner du dem bare forvillet fra hager.

http://www.cp4.hctx.net/mercer/images/NarcissusChineseSacredLily.jpg

Dette er Narcissus tazetta orientalis, en pinselilje som er viltvoksende i Kina.
Opprinnelig postet av bee
Vanligvis blir det vel skrevet Narsisser, men det kommer jo selvfølgelig ann på om du foretrekker den latinske eller den greske uttalen av det vitenskaplige navnet.

Narkisser, eller narsisser er fellesbetegnelsen på planter innenfor slekten Narcissus; altså påske og pinseliljer. Desverre kan man ikke ruse seg på plantene (de er mye giftigere enn for eksempel amfetamin); men de er pene å se på, og svært mye brukt som prydplanter. Narkisser vokser vilt på store deler av det Eurasiatiske kontinentet; men i Norge finner du dem bare forvillet fra hager.

http://www.cp4.hctx.net/mercer/images/NarcissusChineseSacredLily.jpg

Dette er Narcissus tazetta orientalis, en pinselilje som er viltvoksende i Kina.
Vis hele sitatet...
HAHAHA! holdt nesten på å le meg skakk i hjel her . Dette er antakeligvis det beste jeg har lest på lenge på forumet .

Ellers skal jeg være sååå enig, ban alle de som kommer og skal drive misjonærarbeid på nFF.

Ellers da, hvordaner det med de langvarige skadevirkningene av amfetamin? Jeg googlet en del etter dette først, men alt jeg fant var tørre forskerrapporter og tidligere addicts som disset i vei...
Kunne tenkt meg en førsthånds tanke... (Jada, jeg HAR lest tripprapporter. Det er ikke det jeg mener jeg vil ha...)
haha eid^^
*vil ha narkisser*
pepper = ?
Opprinnelig postet av FiTz
Ellers da, hvordaner det med de langvarige skadevirkningene av amfetamin? Jeg googlet en del etter dette først, men alt jeg fant var tørre forskerrapporter og tidligere addicts som disset i vei...
Kunne tenkt meg en førsthånds tanke... (Jada, jeg HAR lest tripprapporter. Det er ikke det jeg mener jeg vil ha...)
Vis hele sitatet...
Vel, det er ofte de tørre forskningsrapportene som gir den beste infoen...

Amfetamin brukes innen medisinen, og det burde gi en viss pekepinn på hvor (lite) skadelig det er. Det bør likevell nevnes at høye doser og langvarig bruk kan være skadelig; og man må også ta hensyn til bivirkninger som søvnmangel og manglende appetitt. En annen ting man må være oppmerksom på er at ulovlig fremstilt amfetamin kan inneholde forurensninger som også kan være skadelige.

Forskere ved NIDA som gav rotter massive overdoser metamfetamin (100mg/kg, tilsvarer 7g for et 70kg menneske); fant enkelte nevron-skader. Det viste seg at disse skadene kunne minimeres ved å opprettholde en normal kroppstemperatur; så unngå anstrengelser. De fant også at visse stoffer beskyttet mot disse skadene, blandt annet diazepam (aka Valium).
Opprinnelig postet av FiTz

Ellers da, hvordaner det med de langvarige skadevirkningene av amfetamin? Jeg googlet en del etter dette først, men alt jeg fant var tørre forskerrapporter og tidligere addicts som disset i vei...
Kunne tenkt meg en førsthånds tanke... (Jada, jeg HAR lest tripprapporter. Det er ikke det jeg mener jeg vil ha...) [/b]
Vis hele sitatet...
Jeg er 28 år, og i 9 av disse brukte jeg pepper.
Så jeg kan vel ikke uttale meg om de langvarige skadene, men i første omgang kan du komme borti søvnløshet (gøy når du rusa, men ikke ellers), null matlyst, hjertebank + at nese/svelg vil få en real belastning.

"dropping" (svelging) av pepper ga meg en mye diggere rus enn å snorte den...

Gir meg nå, sorry for at jeg leker misjonær men kan bare ikke dy meg.
Pepper er tross alt et heftig stoff..

Holder meg til bomber nå jeg.

Happy trippin`...

Ps. en gylden regel ved "peppring", spis godt FØR du begynner morroa, ellers blir det ikke mye mat det neste døgnet.
Sånn der "keep it natural"-holdning er egentlig ganske bullshit, skal vedde på at amfetamin er mye mer "pure" enn en average bønne dere røyker.
når man sier "keep it natural" tenker man vel på hva som naturen lager kontra hva mennesker har produsert.
Jeg prøver ikke å prekke på dere "keep it natural" holdning.
Det med bønner er noe jeg nevte for å forklare at jeg ikke er ute etter å spre anti dop holdninger her.
Jeg driter da i hva dere propper i dere, jeg har gjort det selv.

Jeg følte at det ble for mye, og har derfor slutta med alt , bortsett fra en bombe i ny og ne...og litt enda oftere.

Men jeg skal ikke nekte noen her å prøve.

Opprinnelig postet av Orgazmus
når man sier "keep it natural" tenker man vel på hva som naturen lager kontra hva mennesker har produsert.
Vis hele sitatet...
Like mye bullshit for det...
medesinene mine inneholder amf
Conserta
superritalin!
NARKISS! da er du med andre ord under 16? burde heller løpe rundt og rundt huset en å prate piss her!

Når det gjelder naturli, har det uttalige mange grunner, først å fremst er det ikke like mye penger som ligger bak, kan lage alt selv og dermed få et bedre forhold til det du bruker+++++
jeg er faktisk 17år og 1mnd og 8 dager
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tja, er mange som sverger til naturlige stoffer, spesielt de av dere som er sjamaner og lignende. Dette er jo vel og bra hvis du har en grunn til det, dvs. har du en tro eller som sier at du skal gjøre ting naturlig, er veggis osv. Jeg personlig ser ikke det å f.eks. droppe syre som noe verre enn å spise sopp, men syre er jo tross alt et ganske velkjent stoff i våre dager.

De av dere som derimot sverger til naturlige stoffer fordi dere tror det er tryggere må nok tenke dere litt om - det fins uhorvelig mange stoffer der ute i naturen som kan være skadelig, og den eneste grunnen til at de stoffene dere bruker fra naturen er "mindre skadelig" må jo være at de er stoffer som mennesker har brukt siden tidenes morgen, og der vet en kanskje hva som er farlig og hva som ikke er farlig.

Helt nye, kjemisk fremstilte stoffer kan jo selvsagt være farlige, det er kanskje stoffer en ikke har erfaring med, ingen forskning på stoffet osv, og holdingen "keep it real, keep i natural" er jo forsåvidt grei nok hvis du samenligner med disse. Men som sagt, grunne til at ting fra naturen er "sunnere" er at disse stoffene er kjente og kartlagte, ikke en eller annen svidd blanding satt sammen i en skitten lab i amster.

Jeg vet ikke om denne posten gjør noe mening i og for seg - jeg er trøtt som faen og sulter - men poenget mitt er at ting fra naturen ikke nødvendigvis er sunnere i seg selv, man vet bare hvilke som ikke er så ufattelig skadelig.
Bra sagt Tias. Enig med deg på mange områder.

Personlig har jeg liten eller ingen erfaring med kjemiske stoffer og har tenkt å la det være slik en stund, men grunnen til at jeg har den holdningen er ikke at jeg mener at det som kommer direkte fra naturen er "sunnere". Jeg hadde epilepsi da jeg var mindre og nesten alle rusmidler gir en risiko for å fremdrive et epilepsianfall hos de som er spessielt utsatt. Derfor er jeg ekstremt forsiktig med rusmidler generelt.
Men shit, så facinerende rusmidler er! Skulle ønske jeg kunne få en garanti mot fysiske skader! Da hadde jeg prøvd alt.
Opprinnelig postet av felix_poker
Men shit, så facinerende rusmidler er! Skulle ønske jeg kunne få en garanti mot fysiske skader! Da hadde jeg prøvd alt.
Vis hele sitatet...

Ikke glem garanti på de psykiske skadene da...