Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  126 7948
Not Penny's boat
argh's Avatar
Det mexicanske luftforsvaret har nå offiselt gått ut med at 11 ufoer har blitt observert nær den mexicanske golf. Som det står i nyheten var de ikke synlige for øyet, men med et infrarødt kamera.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article225545.ece

Er det noen som kan kan få tak i videon evt. rippe den fra tv2 webtv, det koster faktisk penger for å se den.
Jeg er litt skeptisk, men ønsker å tro at dette faktisk er ufoer.
Så hva synes dere?
jeg er helt overbevist om at det finnes andre enn oss selv der ute, og hvorfor skal de ikke kunne kamuflere seg eller gjøre seg usynlige når de har kommet så langt med teknikken sin som å fly flere lysår for å besøke oss? jo, tenker det var UFO'er jeg
Tenker det ikke var det. Punktum.
Jeg har abonnoment der. Skal se hva jeg klarer. Men blir streaming isåfall. Hvis ingen kan tilby meg en home konto.... Skal forresten fornye right now. (Håper på dekning på kortet)



** edit **
Webtv er nede. Prøver senere.
Sist endret av Ranna; 12. mai 2004 kl. 15:33.
Det er UFO-er uansett, ettersom ingen har identifisert dem enda. Hva UFO-ene er, er en annen sak.
Selvfølgelig var det UFO'er, står jo i artikkelen?
Uidentifiserbart Flygende Objekt.

Om det var noen slags aliens tviler jeg sterkt på.
De må være rimelig smarte for å lage noe så avansert, og da er de sikkert smarte nok til å holde seg under jorda og alt crappet her.


edit: ble eid gitt
Opprinnelig postet av Orgazmus
Om det var noen slags aliens tviler jeg sterkt på.
De må være rimelig smarte for å lage noe så avansert, og da er de sikkert smarte nok til å holde seg under jorda og alt crappet her.
Vis hele sitatet...
Come on.. Vi har øl her.. de er garantert fra en planet uten øl, og på jakt etter oppskriften!

Scha
haha, jeg tror det er utenomjordiske, vi er garantert ikke alene i hele universet.
kanskje det er en planet med bare menn og de skal komme til jorda å få tak i ei dama å befrukte for å føre arten videre. *noen som husker navnet på filmen jeg tenker på?*
Scha:
De kommer selvfølgelig helt sikkert for å stjele oppskriften til ape-rusen vår
Nei nå vet jeg...

Det er tenårings geeks fra nebulus X, som ikke har fått med seg at prisen på flaskeøl er skrudd opp igjen..
Må bare si at jeg tror på romvesner, og har opplevd nærkontakt flere ganger selv...

men er ikke sånn fanatisk av den grunn lissom, og ikke gal heller
Opprinnelig postet av Fase^
kanskje det er en planet med bare menn og de skal komme til jorda å få tak i ei dama å befrukte for å føre arten videre. *noen som husker navnet på filmen jeg tenker på?*
Vis hele sitatet...
What planet are you from?
Og ja,det kan være aliens.
er det så usansynelig at det kan ha vært utenomjordiske skapninger?

hvis mennesker kunne lage fartøyer som kunne fly så fort, så hadde Bush sikkert fått tak i noen av disse å angrepet Irak på det sterkeste!

jeg tror heller ikke vi er alene i universet.
Jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jodr enn folk flest kan fatte.
Det må eksistere noen andre inntligenet sakpniger i dette universet.
Jeg nekter å tro noe annet.
Hvis universet er så stort som de sier det er så sier det seg jo nesten selv at det finnes andre livsformer der ute. Dessuten så finnes jo vi og da er det naturlig å tro at det finnes andre intelligente livsformer der ut og.
Okey, her er filmen!

hxxp://217.13.7.25/2004-05-12/ufo!46914,W1L!.wmv?WMContentBitrate=600000
veldig enig med syko16
Utifra hva jeg så på den filmen, så kan jeg ikke si at jeg er overbevist om at de har filmet 'aliens'..

Men at det finnes annen form for liv i universet, det tror jeg.
Etter å ha sett filmen sitter jeg igjen med en sterk følese av å ha blitt lurt...
I begynnelsen trodde jeg på denne nyheten, men nå, synes jeg det hele stinker for å si det mildt!
De lysende greien så ut som noen billige selvlysende ballonger fra Nille...
Unskyld meg, men dette herre synes jeg er skuffende!
at det fines liv der uten er eg ganske sikker på, folk som tror det er vi som er kronjuvelene av unversets skapninger får holde seg til den tro, men vi er nok bare en del av noe mye mye større...

en annen litt intressan dansk ufo link om om astronauter som har sett ufoer http://www.igap.dk/astronauter.htm
Okey. Filmet i infrarødt, altså ser vi varmekilder. Flere av scenene viste to eller tre varmekilder med stabil avstand, er det så utenkelig at dette bare er varmesignaturen fra et fly?
Det kommer nok en mer logisk forklaring på det hele når nok eksperter har sett på saken
Kanskje det er luftballonger lastet til randen med nesehorn


Men det så helt seriøst ut som luftballonger
tror nok den filmen viser veldig lite av va som egentlig ble filmet der oppe, di har bare releset et lite klipp. Det skal mye til før militæret i et land realeser et slikt klipp me fare for og bli latterligjort, opptaket ble gjort i begynelsen av mars og di har hatt lang tid til og prøve og finne alle mulige logiske forklaringer på hva det kan vere. Men di han nok kommet til den konklusjon vi har filmet noe som ikke kan forklares, hadde det våre US army som hadde filmet det hadde vi aldri fått sett det... Vist du ser nermere etter på filmen ser du at di lysa som ser ut til og fly helt synkront har litt X-Y bevegelse i forholdt til kverandre til tider, så hvert enkelt obiekt er nok forskjelige fartøy, i formasjon.
Dessuten holder de altfor høy fart til å være ballonger... Men de så ut som ballonger ja.
Har en liten teori om UFO'er jeg...

UFO'er er folk som reiser tilbake i tiden...altså oss, om noen år. Men "vi" kan jo ikke bli avslørt etc. fordi da fucker vi opp historien. Akkurat som da Michael J. Fox ville ta med tipperesultatene hjem da han var i fremtiden med Doc.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Ninja: Interresant.

Er det bare meg eller virker ikke filmen???
Virker ikke her heller, kunne tenkt meg den i xvid jeg
Master debater
Dekilaz's Avatar
Filmen funket bra her.

Det kan vel være topphemmelige amerikanske spionfly eller noe liknende. Jeg er hvertfall 100 % sikker på at det ikke er utenomjordiske vesener, og jeg er like sikker på at det ikke er folk som reiser tilbake i tiden

Filmen finnes forresten også her (i bedre kvalitet enn på tv2, etter hva jeg kunne se):

http://www.thesandiegochannel.com/ne...42/detail.html
Sist endret av Dekilaz; 12. mai 2004 kl. 18:24.
Opprinnelig postet av Dekilaz
Det kan vel være topphemmelige amerikanske spionfly eller noe liknende. Jeg er hvertfall 100 % sikker på at det ikke er utenomjordiske vesener, og jeg er like sikker på at det ikke er folk som reiser tilbake i tiden
http://www.thesandiegochannel.com/ne...42/detail.html
Vis hele sitatet...
Kan si meg helt enig der, Jeg tror ikke at det finnes andre liv i universet.
Alle kan vel se at dette er en utenomjordisk ungdomsgjeng som er ute og råner og ypper til kappkjøring. Støtter og opp under teorien om at de er her for billig øl, mulig de er fra en planet der krf har flertallsregjering.
Oi!

Dette var nesten skummelt.
Jeg tror det er UFO'er..! Hva ellers ? De vet jo selv hva som er rundt der å ikke, og siden det kom 11 ukjente flygende objekter, må vel dette være UFO ? Med hva er i UFO'n ? en stygg alien ?
Opprinnelig postet av docoma
Alle kan vel se at dette er en utenomjordisk ungdomsgjeng som er ute og råner og ypper til kappkjøring. Støtter og opp under teorien om at de er her for billig øl, mulig de er fra en planet der krf har flertallsregjering.
Vis hele sitatet...
Fantastisk teori!
Støtter den fult ut!
Til de folkene som tror de er så veldig smarte, og kommer opp med utsagn som at "vi kan ikke være alene i universet" og blablabla, så sier jeg til de at de først burde skaffe seg fakta om den saken, det er seriøst veldig LAV sannsynlighet for at dette er aliens. Sjansen for at det finnes noe annet der ute enn oss, den er kanskje ikke så lav, men at det skal være i en nærliggende galakse (dvs. en galakse hvor de kan ha nått oss fra) (en galakse som har fått sendt lys til oss, dvs, ligger så nært at vi har motat lys ifra den, det er minimalt. Og om de hadde "bodd" der, så er det på ingen måte at de kan reise med lysets hastighet, og iallefall ikke raskere, siden man da må ha mindre masse enn 0.
Så nei, dette er nok neppe noen Aliens, heller noe som enda ikke er oppdaget, jeg sikter til et slags fenomen eller noe i den duren. Iaffal ikke Aliens...
fint dere har fantasi, men synes dere ikke det blir for dumt at det er bare vi mennesker som er den eneste inteligente livsformene i universet? synes det er egoistisk å tenke slik. tenk på hvor mange millioner galakser som finnes, og enda flere stjerner. må nesten finnes en planet rundt om i disse som har like forhold som på jorden.

skaarj: det er mye vi ikke vet å hvorfor kan ikke en annen "clan" enn vi mennesker ha kommet mye lengere i utviklingen enn oss? kanskje vi bare er noen dumme skapninger som tror vi er så utroli smarte. man må være åpen for alt i denne verdenen, særlig når det er snakk om noe så stort som universet som vi ikke kan fatte hvor stort det er.

joa
Sist endret av fEsk; 12. mai 2004 kl. 19:49.
^Veien fra å være åpen; "det kan finnes aliens der ute", til "dette var aliens" virker desverre temmelig kort for noen.


Sikkert bare 11 kamoflasje-helikoptre fra USA som med infra-røde lys fløy i formasjon .
Godt mulig at det var UFO'er tror no jeg. Uansett så er vi ikke aleine i universet, i vårt solsystem kanskje, men ikke universet. Skjønner ikke meg på folk som kan tro noe annet egentlig..
Vet ingenting
Det der så mistenkelig rart ut. Jeg tror heller det er Amerikanske NASA folk som herjer.
Trur faktsik ikke på ufoer, fram til den dagen jeg blir bortført og får en anal sonde i RÆVA, da skla jeg tro på det..!
Jeg tror på ufoer og at vi ikke er alene i universet, men tviler på at den filmen der viser ufoen...Tror det heller var et uvisst fenomen eller noen rabagaster USA har fyrt opp
Det er billiarder med stjerner og planeter der ute så det må finnes liv der ute et sted. Jeg tror at noen av videoene og bildene som eksisterer er laget med photo shop eller noe sånt. Det er en hel haug med uforklarlige ting i latin amerika og andre steder som mange kun kan stamme fra alliens.
Linuxnerd
Må si meg enig med normal.

Det eneste forholdet vi har til (intelligent) liv i universet, det er oss mennesker. Og det er ikke veldig mye å basere antagelser på. Kanskje vi mennesker i universal(?) målestokk har kommet veldig kort i vår utvikling i forhold til jordens alder sammenlignet med andre planeter hvor det fins intelligent liv. La oss si at noen i et "nært" solsystem har kommet 1000 år lenger enn oss i evolusjonær og teknologisk utvikling, da har de teknologi og kunnskap vi bare kan drømme om. Vi har kommet oss langt bare de siste 100 årene, hvor er vi om 900 år? Vår kunnskap om fysikk og den generelle forståelsen av universet er bare i startgropen, og kan anses som primitiv, selv om våre fysikk-lover sier at å reise raskere enn lyset er umulig, så betyr det ikke at det er slik i realiteten, og kanskje man faktisk ikke trenger å reise fortere enn lyset for å nå hit... Om 20 år kan vi reise til Mars, hvor langt kan vi reise om 1000 år? Å kan de reise flere lysår, så har de nok også teknologien til å skjule seg for oss.

Hvis jeg hadde vært en alien som besøker jorden, og som har observert hva som faktisk skjer her, så hadde nok jeg også drøyd med å ta kontakt. Vi mennesker er rett og slett ikke modne nok til å få kontakt med utenomjordiske sivilisasjoner, det er jo bare å se på nyhetene for å skjønne det. Jeg ville nok heller ha observert livet på Jorden "fra avstand" en god stund før jeg hadde tatt kontakt.

Om disse UFO'ene er besøk fra "det ytre rom" er jeg høyst usikker på, for det fins fortsatt mye mellom himmel og jord som vi ikke vet noe om, så det kan godt hende at forklaringen på disse og andre UFO'er bare er snakk om ukjente naturlige fenomen.

Jeg håper virkelig at jeg får oppleve den dagen en alien (eller 1000) kommer til Jorden for å si "hei".
kunne ha støtta den teorien din, alikevell om jeg ikke tror på aliens. Jeg også ville nok ha venta en god stund før jeg hadde oppsøkt andre planeter.

lurer på hvordan PC'ene deres er jeg
Hvis det er tillfelle da
Opprinnelig postet av hafsal
Jeg tror på ufoer og at vi ikke er alene i universet, men tviler på at den filmen der viser ufoen...Tror det heller var et uvisst fenomen eller noen rabagaster USA har fyrt opp
Vis hele sitatet...
For å pirke på deg der betyr UFO "Unidentified Flying Object", altså kan det være alt fra naturfenomener og amerikanske rabagaster til høyt teknologiske aliens.

Opprinnelig postet av Xtrax
Jeg håper virkelig at jeg får oppleve den dagen en alien (eller 1000) kommer til Jorden for å si "hei".
Vis hele sitatet...
Eller "Hello! We will be your alien invaders today"
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Det vi ser på denne videoen, er ikke vanlig. La meg forklare:

Et infrarødt kamera som dette fanger opp VARME. Samtidig står det i artikkelen at Ufoene ikke var synlig for det blotte øyet. Altså snakker vi om 10-11 Uidentifiserte Flygende Objekter som bruker en eller annen form for cloaking, slik at de ikke kan bli sett for det blotte øyet.

Samtidig er det usannsynlig at det er spionfly fra USA, fordi de ikke da ville sendt 11 stykker - de ville simpelthen sendt 1.

Ballong-teorien avviser jeg også glatt, da en ballong har for stor friksjon til å bevege seg så raskt som disse gjorde, samtidig som det meksikanske forsvaret til enhver tid vet hva som ferdes i luften over dem. De er ikke amatører, slik som oss her på forumet.

Jeg er ikke overbevist om at dette er utenomjordisk intelligens, men jeg er sikker på at 2 ting:
- at jeg aldri før har sett noe lignende
- og at jeg ikke på det nåværende tidspunktet kan forklare det rasjonelt
Det virker som folk tror at dersom det finnes levende vesener på andre planeter, så er det så jævlig mye mer intelligente enn oss. De løper rundt i sølvfargede kjelerdresser med sort V-mønster og hightech 007-gadgets.

Why?

Har forsåvidt et bevis på at dersom det finnes folk elsewhere, så er de mer intelligente enn oss. Grunnen til at jeg sier dette er at de ikke har dukket opp her eller tatt kontakt ennå. De har sikkert spionert og sett hva vi driver med her nede..."No fucking way. I'm not going down there! Those guys are destroying everything!" ...eller noe i den duren...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
http://www.abovetopsecret.com/pages/ufocrash.html

Fant filmen som viser en UFO som styrter i ørkenen, men på kazaa (søk på UFO eller noe sånt(filen heter UFO crash New Mexico 1997)). Noen som har en logisk forklaring på hva dette er?
Not Penny's boat
argh's Avatar
Trådstarter
Takker til dere som ga ut filmen og må si meg helt enig med Xtrax.
En ting er klinkende klart, det var ett par UFO'er.