Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 4215
tatt fra tv3.no

Seks kjekke heterofile menn skal bo i en luksuriøs villa på Ibiza sammen med en kvinne de selv velger ut. Kvinnen de velger er den veldreide Miriam. Hun er en meksikansk skjønnhet med en aldri så liten hemmelighet. (....) Vel, det blir i løpet av serien avslørt at hun ble født som gutt. Miriam oppdaget i følge seg selv at hun følte seg som en kvinne fra fireårsalderen. Hun begynte å ta hormoner som elleveåring, før puberteten hadde startet, og utviklet seg mer som en kvinne. (....)
Vis hele sitatet...
Den nye reality serien som går på tv3 nå om dagene..

Hva synes dere om dette? Jeg så på den litt nå mens jeg mekka meg noe mat, orker aldri å se på reality program egentlig. Men ok, for denne gang liksom. Jeg så for meg at alle ler av guttene som snakker om hvor "hot she is" og "damn.. my dreamgirl", med tanke på at hun er transsexuell.. Men men. Har vel alltid vært populært å plage hverandre med temaet 'homofili', nå har de slengt det ut på tv'en for fulle mugger også. Bokstavelig talt alltså.


Feis^ out.
Kom ikke som noe overaskelse. En må jo lage reality seriene værre og værre for att folk skal gidde å følge med på det.

Gleder meg til henrettelser live på tv!!!11
LItt sykt, men ikke nok til å gidde å se på det. Boikott "Reality" tv!
Altså jeg syntes det er lol. Alle gutta ble så jævlig hypp på hu dritfine dama som de kalte henne også er hun mann. Jeg syntes det er et morsomt konsept som må tas med litt humor.

Er ikke det værste jeg har sett for å si det sånn
Fase^'s Avatar
Trådstarter
er klart det er spennende med andre folks generelle dumhet, særlig når det er blandet med sex..
Jeg synes det ser nokså bra ut. Tenk dere reaksjonene til mennene når det avsløres at "hun" er en han!
En sinnsykt bra kopi da... Jeg hadde aldri i verden sett om det er ei dame eller ikke, hvis de ikke hadde informert oss om det. Den tanken er skremmende!

Håper forresten "hennes" kjønn blir avslørt under dyna he he
Fase^'s Avatar
Trådstarter
er ikke kopi.. hun er født sånn, å har bare tatt hormonpiller og brystinnlegg saker fra hun var liten til nå.. er nesten ekte. hun har forresten pikken i pakken også.
Opprinnelig postet av Fase^
er ikke kopi.. hun er født sånn, å har bare tatt hormonpiller og brystinnlegg saker fra hun var liten til nå.. er nesten ekte. hun har forresten pikken i pakken også.
Vis hele sitatet...
Pakken ??
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ikke bokstavlig talt. Han mener at hun enda har penis.
Stakkars menn da! Der går de rundt og prøver å komme nerri buksa på hu Miriam bærta, men så viser det seg at _han_ egentlig er Morten! Finnes det ingen grenser på TV lengre? Som RoadKill sier, snart blir det vel offentlige henrettelser også. "Ti Menn, Ti Timer, EN Giljotin".
Leste en plass at det skal komme en slags "Ungkarshomsen" der en homofil mann skal velge blandt 20 menn, der 15 er homofile og 5 heterofile ellerno...Hehe, kan jo bli spennede!
Hvis noen med mindre sosial liv ripper serien og jeg snubler over warez chan hvor den legges ut for mine ctrl+c hender så kommer jeg til å laste ned episoder og le meg ihjel :P
Opprinnelig postet av bjarneper
Stakkars menn da! Der går de rundt og prøver å komme nerri buksa på hu Miriam bærta, men så viser det seg at _han_ egentlig er Morten! Finnes det ingen grenser på TV lengre? Som RoadKill sier, snart blir det vel offentlige henrettelser også. "Ti Menn, Ti Timer, EN Giljotin".
Leste en plass at det skal komme en slags "Ungkarshomsen" der en homofil mann skal velge blandt 20 menn, der 15 er homofile og 5 heterofile ellerno...Hehe, kan jo bli spennede!
Vis hele sitatet...
Du hviste vel ikke at Morten er nff marshall du, hehe...
offtopic: Det ligger *.torrent til finalen på suprnova.org
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Er litt i tvil på hva jeg selv har gjort i en slik situasjon.. Alltså. Den personen er jo pen, er ikke tvil om det. Har jo levd som ei jenta, ser ut som en jente. Eneste er jo at den personen har penis. Hehe. Jah. Vet ikke hva man skal si til det.

::Scenario::
Full ute på byen.
Den personen flørter med deg.
Kåt som faen.
Kommer hjem på nachtspiel med 'dama'.
Dere roter.
Havner i senga....

Hva skjer da liksom.

Kanskje en bra 'guttevenn'? Hvem har ikke drømt i sine yngre dager med sin kompis å sagt: "skulle ønske du var ei jenta"... Hm. Shoot me if i'm wrong, men de fleste har opplevd den situasjonen.
Opprinnelig postet av Gitarfreaken
Du hviste vel ikke at Morten er nff marshall du, hehe...
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å lese den lille teksten under bildet
Noen andre som fortsatt synes Miriam er deilig, etter vi hørte at hun er transe?
veldig kjipt for karene som er med..hun må jo ha teipet understellet mellom føttene, å de har jo ikke peiling..jeg tror ikke at jeg har fattet mistanke hvis de ikke har lagt til "hun har noe andre kvinner(?) ikke har"..
Hun så ut som en kis i ansiktet da.. skikkelig søt..

Tror hele greia er en stor bløff, som alle andre realityprogram..

Ingen som er så dumme at de ikke merker den "muskelen" dette vesenet skjuler mellom beina!
cyanid:
vel, fine pupper da.
men kav latterlig konsept.
nytt lavmål for reality-bransjen.
Hun/han har jo tatt kvinnelige kjønnshormoner siden hun var 11 da, så jeg tror ikke hun/han har utviklet så mye nedentil....

Må bare si at Hun/han må være den peneste mannen jeg har sett (fy faen så ekkelt å høre meg selv si det)
Tror ikke det er så mye å finne neddi der nei, men det var jo bare underlivet som gjennsto før han/hun ble en "kvinne"...

Syns de kunne vært enda frekkere, å heller funnet "ei" med et rettelig utstyr å hatt det litt sånn Bigbrother!

Kunne ha blitt litt pinlig hvis noen hadde skulle pult det der!
skummelt. rett og slett skummelt...
tingen var jo fin. og er fin, men fan heller. det blir jo som den serien i usa der ei dame tror hun skal date drømme mennene sine og så kommer det 12 feite stygge folk ut av bussen..
på tide at de kommer på noe nytt og gir slipp på reality konseptet før det utvikler seg til noe som ligner på giljotin greiene nevnt tidligere..
Sist endret av Psych|Com; 11. mai 2004 kl. 09:54.
Opprinnelig postet av bjarneper
Leste en plass at det skal komme en slags "Ungkarshomsen" der en homofil mann skal velge blandt 20 menn, der 15 er homofile og 5 heterofile ellerno...Hehe, kan jo bli spennede!
Vis hele sitatet...
"TARMEN! - Kampen for tilværelsen"
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Mulig spoiler:

Disposable, det er ikke noe bløff. De mennen som var med saksøkte programmet når de fikk vite sannheten.
Opprinnelig postet av Psych|Com
skummelt. rett og slett skummelt...
tingen var jo fin. og er fin, men fan heller. det blir jo som den serien i usa der ei dame tror hun skal date drømme mennene sine og så kommer det 12 feite stygge folk ut av bussen..
på tide at de kommer på noe nytt og gir slipp på reality konseptet før det utvikler seg til noe som ligner på giljotin greiene nevnt tidligere..
Vis hele sitatet...
Synes faktisk Drømmekivnnen på Tv Norge var gaske fett jeg. Er spessielt fan av han med den brokkoli-sjekkelinja.
jeg syntes bare det var sykt at man på den usensurte versjonen som gikk litt senere på kvelden, så gikk alle gutta rundt helt nakne og klemte på hverandre!! Pluss at mens noen hadde kledd på seg, så fortsatte de andre å gå rundt nakne...

Plutslig begynte de påkledde å klemme de nakne!!

Jeg vil bare medele at jeg ikke er homofob, men alikavel.. kanskje de ikke blir så lei seg for at Miriam er gutt...
Jeg så på første episode igår sammen med 3 andre gutter. Alle var enige om at de ville tatt hun "dama" når hun er ferdig med kjønnsopperasjonen
Det er jo bare ekkelt, med tanke på at hun har vært mann!!
Vitenskapelig blir hun jo aldri 100 % mann, eller hva?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
El-Nitro, jeg ville heller sakt at hun aldri har vært helt 100% mann men hun har muligheten til å bli 100% kvinne fordi det er det 'indre' som teller.
Det indre eller ikke, tanken på et tidligere mannlig kjønnsorgan er kvalmende.....

Tror nok de fleste er med meg på den!? eller så begynner jeg å lure...
Begynn å lure du!

Hvem faen bryr seg uansett, det er en situasjon jeg tviler på at noen av oss kommer opp i allikevel.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Pffffh. Det ytre har ingenting å si. Klart, det hjelper jo på at noen er pen, men så lenge et menneske har flott personlighet og er noen du ønsker å tilbringe livet sammen med så har vel ikke utsende, kjønn eller lignende noe å si? Så lenge det et kjærlighet...
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av Tias
Pffffh. Det ytre har ingenting å si. Klart, det hjelper jo på at noen er pen, men så lenge et menneske har flott personlighet og er noen du ønsker å tilbringe livet sammen med så har vel ikke utsende, kjønn eller lignende noe å si? Så lenge det et kjærlighet...
Vis hele sitatet...
JEG VILLE ALDRI BLITT SAMMEN MED HENNE!!!!!!111!!!1

(jeg likte ikke personligheten , men kroppen var digg )
Vet ingenting
hahaha, det der er rått. Han ene fyren gikk jo løs på produceren av programmet..
Alle de fikk 2 millioner i erstatning.
Hun/han er nice... sykt og si det, men... hadde jeg deita noe sånn hadde jeg foretrukket at de holdt kjeft... hvis de var 100% dame da..
http://www.miriamssecret.com/enlarge3.jpg
Folk som sier at de ikke ville tatt det der som god fisk lyver!! *gurgle* Jeg hadde i hvert fall gått rett i fella. Men siden hun begynte på hormoner før hun kom skikkelig inn i puberteten så er hun egentlig ei jente med tissetass ikke en mann med pupper hvis dere forstår? Har sett litt for mye på discovery. Hun skal vist ta kjønnsoperasjon snart. :P

btw. hvis du sier at du ikke ville tatt det der så tror jeg ikke på deg! :P er ikke homo nei, men gawd!
Sist endret av Psyc0re; 11. mai 2004 kl. 14:31.
Hehe, liker serier der deltakerene får svi. Der har de igjen for at de vil blotte livet sitt for tv-seerne.
Egentlig litt rart at de fikk erstattning...skulle nesten tro produsentene hadde en eller annen kontrakt slik at de unngikk søksmål (litt lurt formulert, så deltakerene ikke vet hva som skjer).
Oppsummert: ekkelt.
Jeg sier bare: En HEIT mann!!! En av de få mennene i jeg har sett som har brukbart utseende!! :P
Alle som deltar i REALITY kan gå å brenne sakte i helvete!
Det er en syk serie! Jeg synes ikke det var så gøy... Men men, dere har deres meningen også da. Det eneste som kommer til å bli gøy er på slutten når hun sier at hun har vært en mann!
I'd hit it...
http://www.miriamssecret.com/images/london2.jpg

Se, litt sånn veldresset drag queen-look..
Akkurat der ser ''hun'' ut som Femiskrulle-homse fra spania eller noe!

men for all del, dette vesenet har vært nøye med hormonpillene og kirurgene var flinke med mye der..

Men når man vet at det der har vært en mann så blir det uansett fælt!
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Man lever i en homofob verden.
Kjipt for guttene.. Hvis de hvirkelgi var gutter.. hehe bare tuller.. Kvalmt spør du meg..
Opprinnelig postet av Calavera
hahaha, det der er rått. Han ene fyren gikk jo løs på produceren av programmet..
Alle de fikk 2 millioner i erstatning.
Vis hele sitatet...
Vet de at "hun" er en mann allerede?
Fase^'s Avatar
Trådstarter
Er jo ikke direktesendt da.

edit: tror man kan få tak i siste episode på supernova eller no.
Opprinnelig postet av Fase^
Er jo ikke direktesendt da.

edit: tror man kan få tak i siste episode på supernova eller no.
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Fluffy
offtopic: Det ligger *.torrent til finalen på suprnova.org
Vis hele sitatet...
Link til finalen: Torrent

btw. Det er iallefall den peneste mannen jeg har sett
Fase^'s Avatar
Trådstarter
er jo ikke en mann da. er mer dama en mann.
hehe. sant nok, men en gang mann alltid mann
Psyc0re: Enig med deg. Hun er jo diggfin!
Ville shagga henne/ han uten prob.

Gangsta_fugl: Godt sagt!