Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4870
Hei, jeg lurte på hvor mye antibac du må drikke for å bli full og om det kan kjøpes på dagligvarebutikk? Er for tiden tvangsinnlagt på en barnevernsinstitusjon og har ekstreme abstinenser etter et relativt langvarig rusmisbruk (iforhold til alderen min) og jeg greier helt ærlig ikke å være edru lengre. Jeg trenger ikke kommentarer på at det er "dumt" eller "farlig" eller andre ting dere kanskje måtte mene. Jeg kommer til å skaffe det og drikke det uansett, men det hadde vært fint om noen med litt erfaring eller kunskap om dette kunne hjulpet til litt.

Vil i tilleg si at jeg går på Orfiril, quetapin og valargan om det har noe å si!
Sist endret av kjipt; 6. juli 2016 kl. 19:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trenger verken å si at det er dumt eller farlig. Antibac inneholder et brekningsmiddel som vil få deg til å spy alt opp igjen før du blir ruset.
Sist endret av boohaze; 6. juli 2016 kl. 19:59.
Trådstarter
36 6
Jeg har hørt om veldig mange som har drukket det på avrusning og lignende og har fått rus av det da?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Antibac er f.eks. tilsatt isopropanol som kan føre til kvalme og forgiftninger.
Hvis du drar på apotektet så kan du finne antibac hånddeseinfeksjons gel, eller bare uten gel. ingen brekningsmiddel i de.
Trådstarter
36 6
er villig til å ta den sjangsen for en kveld fri

det finnes ikke på kiwi? det eneste stedet jeg får gå alene...
Sist endret av kjipt; 6. juli 2016 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Antibac må du på apotek for å få kjøpt såvidt jeg vet.
Når det gjelder rus på anitbac er det velkjent at enkelte rusmisbrukere drikker antibac for rus. Om du blir syk eller ei vet jeg ikke.
Styrken på feks overflateflasken er vel så nært 96% en kommer.

Hvor mye du må drikke? Sikkert ikke veldig mye, har du drukket sterksprit tidligere? 1 dl 90% = 2 dl 45%. Om du tenker på vanlige norske drinker så tilsvarer 2 dl 5 drinker. Om du blir happy eller drita kommer an på både vekt og evt. hvor vant du er til å drikke.

Tidligere tider så var det endel drankere som drakk rødsprit. I førsten ble de syke mens så tålte kroppen det uten oppkast. Var brekningsmiddel i den. Mener at de ikke er lovlig å tilsette så store mengder stoffer/kjemikalier i spritbaserte produkter at produktene blir dødelige. Nettopp for å unngå at de som misbruker det stryker med.
Sist endret av frtoretang; 6. juli 2016 kl. 21:34.
Trådstarter
36 6
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Antibac må du på apotek for å få kjøpt såvidt jeg vet.
Når det gjelder rus på anitbac er det velkjent at enkelte rusmisbrukere drikker antibac for rus. Om du blir syk eller ei vet jeg ikke.
Styrken på feks overflateflasken er vel så nært 96% en kommer.

Hvor mye du må drikke? Sikkert ikke veldig mye, har du drukket sterksprit tidligere? 1 dl 90% = 2 dl 45%. Om du tenker på vanlige norske drinker så tilsvarer 2 dl 5 drinker. Om du blir happy eller drita kommer an på både vekt og evt. hvor vant du er til å drikke.

Tidligere tider så var det endel drankere som drakk rødsprit. I førsten ble de syke mens så tålte kroppen det uten oppkast. Var brekningsmiddel i den. Mener at de ikke er lovlig å tilsette så store mengder stoffer/kjemikalier i spritbaserte produkter at produktene blir dødelige. Nettopp for å unngå at de som misbruker det stryker med.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for et bra og informativt svar! setter stor pris på det
Det er ikke tilsatt brekningsmiddel i antibac. Men det inneholder blant annet isopropanol som er giftig. Men du får ikke i deg nok igjennom antibac at du kan død av det. Du blir derimot veldig syk av det. Om du klarer deg igjennom den faktiske rusen uten og bli veldig dårlig, kommer du garantert til å bli veldig fyllesyk. Flere jeg har snakket med mener det ikke var vært å prøve nettopp fordi de ble så syke av det. Men full, det ble dem.

Forresten vil jeg bare si at jeg vet akkurat hvordan du har det. Å bli sendt på barnevernsinstitusjon pga rusproblemer er helt håpløst spør du meg. Var i samme situasjon som deg. Fikk ikke noe hjelp for mine rusproblemer, ønsket heller ikke hjelp og ting ble bare mye mye verre for meg og fikk bare en hel bøtte med flere problemer.

Mitt tips til deg er at ut ikke kommer deg unna systemet som er barnevernet, så du må bare følge systemet. Slutt å rus deg nå så fort du klarer og kom deg til helvete ut av barnevernet før du rekker å bli voksen.
Beklager jeg forvekslet produkter, det du leter etter er Antibac Utstyrdesinfeksjon, den inneholder 95% etanol altså 95% ren sprit.
Såvidt jeg husker fra flasken så står det ingenting om at den er tilsatt isopropanol.
Det er over 90% sprit i det, og jeg regner med at du har drukket hjemmebrent før.
Drakk noe lignende som var kjøpt på statoil (bioetanol eller noe) da jeg var på rehab, og det funka som faen. Men ble sykt dårlig etterpå da. Endetarmen fikk kjørt seg. Mens jeg sov.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du får oppdatere oss på hva du gjorde, og hvordan det gikk. Antibac blandet med appelsinjuice er jo en populær drink blant russerne!

Håper du lar vær å teste Antibac og at du får medikamentell behandling der du oppholder deg om det trengs.

Når du sier du har abstinenser så trenger du definitivt noe som demper ubehaget, men alkohol og t.o.m Antibac vil ikke fungere. (Om du ikke er alkoholiker da)

Spørs hvilket rusmiddel du har misbrukt og som har ført til disse abstinensene? men jeg ville snakka med de som jobber der..Forklart situasjonen og dine bekymringer.

Har du vert en tung rusmisbruker til tross for din lave alder, og dette er kjent, så burde det ikke være umulig å få noe benzoer til å roe deg på.

Skriver dette fordi jeg selv har vert i barnevernets forvaring, der jeg var hadde vi hvertfall B preparater til hjelp om vi hadde historie som rusmisbrukere eller hadde behov for det.

Tipper du får en solid husarrest om de ser deg på trynet med Antibac flaska i hånda..Da blir det hvertfall lenge til du får mulighet til å ruse deg på noe igjen!

Lykke til, håper det ordner seg for deg.