Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 575
Hallois. Reiser på hytta i morgen og skal være der frem til neste lørdag. Det blir selvsagt et lite problem da jeg ikke har internett der. Min far har en laptop som har bluetooth-mottak og mobil som har bluetooth. Jeg tenker da selvsagt å utnytte dette. Jeg MÅ ha internett. Noen som har prøvd dette og vet hva som skal til ? Jeg er rett og slett HELT blank akkurat her og trenger en newbie-guide

Fyr løs!


edit: Grunne til at jeg posta det i "windows"-tråden var fordi han kjører windows Xp på maskina. Fant ikke noe annet godt egna forum.
Jeg har prøvd det med en SonyEricsson T68i . Jeg bare la inn driveren på CD'en (Fant den på web også). Så fyrte jeg opp blåtanna. PC'en fant mobilen...de ble koblet sammen automatisk!
Da var det neste og forandre modem-instillinger (på kontrollpanelet) så var det bare og ringe opp. Det funka ikke så bra som jeg trodde det skulle gjøre! :P

Har ikke testa det i Linux enda da! Men det er minst like lett
hva telefon er det du har?

du trenger gprs innstillinger til telefonen din, aktiver gprs hos opperatøren

last ned drivere til telefonen.
6310i

Så da trenger jeg cden som fulgte med telefonen og gprs-opprett på mobilen ?:>
Sist endret av Bullfr0g; 3. april 2004 kl. 17:52.
Har du manualen til telefonen, så står det meste der
Manual er bad Første jeg gjør når jeg får noe nytt er å hive manualen
ja det lønner seg jo det...
kanskje denne hjelper http://www.nokia.no/support/phones/6310i/
Jeg har laptop og 6310i. Det fungerer fint å gå nett på med den. Jeg bruker IR porten til å koble dem sammen.

Bruker du telenor online abbonoment finner du oppkoblingsnummeret på denne siden:
http://privat.telenor.no/dinesider/d...omSokSosId=487

Nokia 6310i software fant jeg på www.nokia.no
Opprinnelig postet av Bullfr0g
Manual er bad Første jeg gjør når jeg får noe nytt er å hive manualen
Vis hele sitatet...
Heh, kansje derfor du må spør her om hvordan du skal gjøre det?
Kjempekult å kaste manualen til noe du ikke kan bruke.