Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 455
Hei,

Av de to helt lovlige spillene jeg personlig har kjøpt og betalt, er det ca 50% av dem jeg har stooore problemer med..

Etter å ha installert Uru - Ages Beyond Myst, og skal starte det opp kommer jeg bare til konfigurasjons-bildet hvor jeg oppretter en profil. Når dette er gjordt og spillet skal fortsette, tygger spillet ei stund og sier "cannot locate CD-ROM, please insert original disc". Jeg har lastet ned og kjørt patch'en på 20MB, av-installert, re-installert, prøvd i begge spillerne mine; en Philips CDRW48A og en DVDRW DRW-1S45. Har i tillegg rippet platen og prøvd i Clone-CD sin Virtual Sheep Drive. Uansett hvor jeg slenger den der jæ**a plata får jeg opp den her feilmeldingen.
Har også lastet ned Expansion pack på 180MB i et forsøk på å få dette opp, men neida, samme helv**@£&{/€$ jæ**la forbanna feil...

Kjører WinXP Pro på Intel P4 2.8GHz
Genialt spill forresten. Rart at det skjer vis det er kjøpt, prøv og crack det.

Crack: hxxp://home.no.net/chittax/nfsu/uru-abm-crack.rar

Sist endret av Chittax; 30. mars 2004 kl. 15:12.
vikingen's Avatar
Trådstarter
Det funket heller ikke, da bare krasjet det, (dette programmet har utført en ulovlig handling og bla, bla, bla).

Jeg gir f**, jeg leverer tilbake og finner det på emule med en crack i stedet..

Iallefall, takk for hjelpen med crackforsøket.
Hehe, det er derfor vi ikke kjøper spill, de inneholder flere feil enn piratkopiene...