Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 974
Assa.. jeg ble tipsa om dette.. Men jeg skjønner ikke en dritt! Vet at jeg ser hvor mange grader det er da.. Men utover det.. ?? Help pls


Edit :: JEG KLIKKER !!!! nÅ har det seg slik at bilde jeg skulle legge til ikke ble med da.. Men det viser ::

Temp -1C
Temp1 32C
Temp2 49C
Temp3 43C


Ofte er det bilde av et bål mer eller mindre bak Temp2 .. Hva faen betyr dette ??
Sist endret av Pumpkin; 26. mars 2004 kl. 21:38.
Hva trenger du hjelp med??
hvis du har amd et det ingen fare.
Er ingen fare det der. Folk er jo litt uenige om hva som er bra/skadelig for datamaskinen, men over 60-65 grader er ikke bra. Ser jo greit ut hos deg.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Har ikke noe si om jeg har P4 heller da ? *håpe på det beste*
Nei de temperaturene der er lave synes jeg i alle fall. Mener å ha lest at P4 tåler høyere temp. enn Amd. Du kan jo sjekke på www.hardware.no Der står det mye lurt.
Opprinnelig postet av Jossis
Nei de temperaturene der er lave synes jeg i alle fall. Mener å ha lest at P4 tåler høyere temp. enn Amd. Du kan jo sjekke på www.hardware.no Der står det mye lurt.
Vis hele sitatet...
Det er helt feil, det er akkurat motsatt. AMD tåler mer varme, 90c er vel grensen.
P4 tåler mindre enn det.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
jaok takk folkens.. Skjønner meg ikke så mye på dette rote.. Men da er vel alt ok