Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1604
Hei!

Grunnet mye skole og jobb i det siste er det nå kjempe lenge siden jeg har lagt ut noe nytt. Har derimot mange prosjekter som bare trenger en siste finish før jeg kan legge de ut.

Remixen jeg vil dele er ganske rolig og litt sær. Har eksperimentert mye med denne type stil i det siste, og har fått en del kule resultater.


https://soundcloud.com/tobasko-1/col...-tobasko-remix

Er verdt å nevne at i utgangspunktet var låta en original (Altså uten vokal), men når den begynte å komme seg følte jeg at den trengte noe ekstra.

Hvis det er interessant, brukte jeg 3-4 dager på denne. Uheldigvis hadde jeg problemer med FL som førte til at prosjektet ble korrupt, og borte for alltid. Heldigvis hadde jeg en mp3 liggende, men fikk aldri gjort ferdig remixen helt.

Håper noen liker det de hører, konstruktiv kritikk er hjertelig velkommen!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Chill låt, bra produsert. Men det er ikke trap
Chill låt som impakt nevner her. Synes låta hørtes grei ut. Men den kicken hørtes av og til ut som at den "clippet" Kanskje prøve og bruke en annen kick som ikke lager clip lyd i "midhighrange" Savnet også punche rundt 80-140HZ.

Ellers alt i alt så hørtes det chill og bra ut. Men kanskje ikke helt trap!