Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1334
Hei, jeg klarte å formatere hardisken min på 2tb, den var tidligere mac formatert. så skulle jeg koble den til en pc, men måtte formatere for å få den til fungere.
jeg vet kunne brukt programmer for å koblet den til, men den er nå formatert.

det er enormt store film filer på den hardisken, og har lest at dette er vanskelig å få tilbake pågrunn av clusters?

har prøvd noen forskjellige recover programmer, de fleste finner alle filene, men alt er corrupt.
jeg har ikke brukt hardisken, eller overført noe på den etter jeg formaterte.

det jeg spør om er om, er om jeg har tapt.. eller om det er noen som helst mulighet for å få tilbake noen av filene?
Hva med å bruke en live lininux distro av ett eller annet slag. for å kopiere disse filene til annet lagrinsmedium før du formaterer disken
Vet det er egne programmer(gratis)som kan fikse dette men husker ikke navn i farta
ja, det kunne vært lurt. men nå er saken slik at disken allerede er formatert.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Har du forsøkt Get Data Back NTFS?

*plystre plystre* Hørte at det programmet ligger og flyter i ei bukt
prøver for øyeblikket photorec, Takk for tips,prøver getdataback hvis ikke dette funker

vet du om get data back klarer å gjenopprette R3D filer? filer fra RED kamera

vet du om get data back klarer å gjenopprette R3D filer? filer fra RED kamera
Sist endret av lordshiva; 18. november 2014 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av lordshiva Vis innlegg
prøver for øyeblikket photorec, Takk for tips,prøver getdataback hvis ikke dette funker

vet du om get data back klarer å gjenopprette R3D filer? filer fra RED kamera

vet du om get data back klarer å gjenopprette R3D filer? filer fra RED kamera
Vis hele sitatet...
Nå er jeg usikker på R3D filer, men jeg har brukt det programmet på ganske mange minnekort fra digetalkamera, et ukjent antall disker osv osv

Aldri sviktet