Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 3598
Den er drikkbar men hva mener dere om de nye solo brusene helt vill blanding, skjønner ikke hva de tenkte da de laget dem!!!!!!!!!
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Ja, og den amerikanske Urge-versjonen Surge.
Den smaker faktisk bedre. Amerikansk brus er morsom

Men, on-topic:

Første gang jeg smakte Dr. Pepper var på Orlando INTL Airport for rundt 5 år siden. Jeg holdt på å spy.
For et par måneder siden fant jeg den igjen på en 7-Eleven-sjappe nede i byen, og kjøpte den, bare for å sjekke om det fortsatt kunne smake like jævlig (jeg tenkte ikke at det var meninga at det skulle smake så dritt).
Men akk.. Den smakte som før, kanskje enda verre.

Så lenge man drikker og svelger føles det som Cola, men når man stopper opp og senker flaska kjenner man en helt jævlig smak og følelse i kroppen. Denne brusen er motbydelig!

Forresten, så prøvde jeg også en slags kanelbrus og mange andre varianter i Disney world da jeg var i USA. Jeg må også innrømme at denne brusen faktisk smakte bedre enn Peppern..
offtopic:
av niigu
Dr Pepper er skikkelig digg! Eneste det gikk på i de sørlige strøk..
Go pepper go!
Vis hele sitatet...
hoho den var vel litt drøy? :P
husker bare at vi kjøpte brett på brett på brett på brett med cola cola og mere cola. husker faktisk ikke at vi drakk noe annet en cola når vi var der nede.

back to topic:
Jeg smakte dr.pepper når jeg var en tur i england for sirka 1 år sia. det smakte et reint forderva oppbrent helvette, og i tilleg kom peppersmaken etterpå :P

nei, denne såkalte "brusen" eller døds drikken som jeg vil kalle den skulle vært forbudt sammen med vanilla coke! det får finnes grenser på hva folk prøver å presse i oss. greit nok at grethe rode sier at salat er sundt og godt. men å si at dr.pepper er god er å gå skrittet for langt.

av en eller anna dude et par poster over meg
Den er drikkbar men hva mener dere om de nye solo brusene helt vill blanding, skjønner ikke hva de tenkte da de laget dem!!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
duh.... har du smakt dem???
Det er faktisk noen av de mest geniale mixene jeg har smakt i brus. De smaker fantastiks godt. er en glede å betale 11kr perr flaske for det der asså, gjerne mere for den saks skyld. for en gang skyld har solo lagd noe fornuftig. men de slår enda ikke vanelig cola :P
Og de er rett og slett geniale å blande med sprit :P
Sist endret av Hindsight; 12. mars 2004 kl. 00:10.
KaldBlod: Det var trolig Mr Pibb du prøvde deg på, absolutt ikke et godt valg det heller
Øl er jo litt digg da!
Etter å ha lest igjennom denne tråden sitter jeg igjen med inntrykk av at de som liker vanilla coke liker også dr. pepper. noen som vil motbevise denne påstanden?
hvis den er sann må jeg springe på butikken med en gang!
<3 vanilla coke <3
jeg liker vanilla coke, men ikke DR.Pepper.. Eller, tja, jeg pleier ikke å drikke vanilla coke, for jeg foretrekker noe annet, men den går ann..!
Dr. Pepper minner jo endel om Cherry coke, og er etter min mening noe av det bedre på brusfronten for øyeblikket. Bare kjipt at de ikke oppbevarer den kaldt på Rimi der jeg bor.
Pepsi X var jo bare genial, men den finner jeg plutselig ikke lenger. Trukket tilbake?
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Får man kjøpt Cherry Coke i Norge? Hvor? Pris?

Pepsi X og Dr. Pepper har faktisk en ganske lik smak, iallefall lik ettersmak.

MacGyver: Ja, mulig at det stemmer. Prøvde også mange andre fæle drikker på Epcot-senteret i Disney world, blant annet en russisk farrislignende drikk. Huff og huff.
Dr. Pepper: Dyr og god.

Opprinnelig postet av Tangaalf
duh.... har du smakt dem???
Det er faktisk noen av de mest geniale mixene jeg har smakt i brus. De smaker fantastiks godt. er en glede å betale 11kr perr flaske for det der asså, gjerne mere for den saks skyld. for en gang skyld har solo lagd noe fornuftig. men de slår enda ikke vanelig cola :P
Og de er rett og slett geniale å blande med sprit :P
Vis hele sitatet...
Smakssak, men jeg stusset litt på utsagnet ditt: "for en gangs skyld har solo lagd noe fornuftig." Kom ikke her å si at den klassiske Solobrusen ikke er fornuftig. Den er genial! Den eneste brusen for min del. Fedrelandsbrusen. Norges stolthet.
Sist endret av seigman; 12. mars 2004 kl. 11:26.
god brus det vel.. Liker at det finnes et videre spekter av sorter i butikken.
KaldBlod: på importbutikker kan du finne cherry coke, og den andre brusen heter schweppes russian. blah
Sist endret av Exodus; 12. mars 2004 kl. 11:31.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Nei. Det var ikke Scwheppes Russian, men den ligna.

Importbutikker? Mulig at 7-Eleven fører den?
spellingnazi
canonix's Avatar
Utrolig at denne har levd så lenge. Herrejesus.