Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1230
Halla, jeg er på jakt etter flere dokumentarer slik som Insider som går på kanalen MAX, jeg ser også at VG+ har en kort dokumentar om hvordan livet til norske Hells angels er, jeg syntes det er veldig spennende med slike dokumentarer så jeg lurte på om dere hadde noen forslag som jeg kan kose meg med
Du kan jo sjekke ut de fleste filmer med Louis Theroux. Han har vært på innsiden av mye.
Ross Kemp er også temmelig badass.
Ross Kemp on gangs og Drugs Inc kan være verdt å sjekke ut.
Trådstarter
veldig bra tips alle her kom med, har sett på det meste av VICE, drugs inc og louis theroux faktisk, takk for innspillet, de er noen episoder der som er veldig bra, men jeg er interessert i litt mer underground og kanskje litt mer shady. har ikke sett Ross kemp enda, men skal gi det en sjangs er det flere dokumentarer om "underground" miljøer eller? jeg har søkt og søkt på google, men finner ikke mye kvalitet.
Sist endret av Maea; 22. mai 2014 kl. 19:59.