Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1379
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/04/392505.html

høres nå ut som uskyldig morro for meg da men. uansett. noen som har filmene Sprengningskameratene» 1, 2 og 3.? eller vet hvor jeg kan finne de?
Stilig slenger meg på den her
ÅÅ jeg har jo posta den på forumet allerede.
to sek. så skal jeg finne den posten.

edit: sorry fannt den ikke.
uansett. filmene ligger ute på www.status.no-ip.com
Sist endret av hysing; 4. mars 2004 kl. 10:07.
Den første filmen kom jo for litt over ett år siden. Stusset allerede da på om man kunne gjøre slikt i forsvaret uten å få noen form for reaksjon fra høyere hold.

1 og 2 anbefales. 3 har jeg ikke sett enda. De skyter blant annet en gammel server i småbiter med MP5 og lignende.
Trådstarter
den siden var litt dårlig, film 1 og 2 laster jeg ned på rundt 3 kb i sekundet. de to andre mirror til 3 funka ikke :/
Forbanna idioter, de ødelegger for hele forsvaret. Hvem kan ta dem seriøst når de publiserer videoer hvor de beskyter sexdokker? Uansett tror jeg neppe dette er videoer som nylig er lagt ut på nett i kjølevannet av kosovo-hunde-skytingen. Det er mest sannsynlig Dagbladet som har drevet litt grundig research.

edit: Har ikke sett filmene, er ikke så interessant å se skytingen, vet jo hvordan skyting ser ut.
Sist endret av knusp3r; 4. mars 2004 kl. 11:55.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
jeg får ikke ned filmene, ser ut til at siden har for stor trafikk

om noen vil uppe, så hadde det vært fint

ftp://upload:takk@mongob0ffel.kicks-ass.net:21/ <- 1,5mbit
Det går jo ikke uto over noen. De eier allt de ødelegger.
Det var heller aldri mening at dette skulle få så mye publisitet, eller gi forsvaret noe dårlig rykte. det er det media som har gjordt.
skyld på tabloidene.!
At det brenner av 2500kuler og en masse annet bare for morroskyld, synes jeg derimot er litt rart.
På den annen side tror jeg ikke det gjør så mye. Forvare har da nokk av slikt uansett. Dessuten er det jævlig kult.

*gjøre seg klar til å bli skjellt ut*
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
tjo.. litt barnslig morro er vel bare sunt?

så lenge de ikke går å skyter folk på gata lissom
Trådstarter
jeg skal uppe til deg når den er nede jeg b0ff
Jeg er helt enig med knusp3r.. vanskelig å ta det norske "forsvaret" seriøst når filmer som disse ligger på internett. Uskyldig, barnslig morro? Barnslig iallefall, og de burde visst bedre (ihvertfall den fenriken). Det stemmer at filmene ikke er nye, jeg så den filmen der de skjøt på en server-pc under TG03..
"Filmene er klippet i en musikkvideoaktig stil med heftige rytmer, blant annet tysk nazi-inspirert musikk."

Hvilket band er dette?

og.... Hvor på www.status.no-ip-com ligger sprengningskameratene 1 2 og 3?
Hehe... Rammstein er herved utropt som Nazirockere!
[OT]Rammstein er vel ikke nynazister (det er ingen som er nazister i dag, det var under andre verdenskrig).[/OT]

Hysing: det går ikke utover noen andre nei, men det er uvettig omgang med skytevåpen, ettersom de utsatte seg for rikosjetter. Klart det er fristende å skyte på andre mål enn vanlige skiver, har selv vært i samme situasjon i tjeneste, men da skjøt vi på en appelsin. Det hele blir likevel barnslig og uprofft når de lager musikkvideo av det som de deler på nettet!
Etter at saken ble kjent ble linkene fjernet..

Oprinnelig postet av _Status_
Og med det fjerna jeg linkene fra siden min ja...tror vi lar det roe seg litt jeg
Vis hele sitatet...
Filmene ble hovedsaklig publisert fra Hardware.no`s forum.
De som har vært i forsvaret vet at det ikke nytter å være dønn seriøs hele tiden, det bare forsurer en ellers kjip tjeneste. Det vet befalet og så jeg ser ikke noe galt i å skyte drit i filler selvom kosovo filmen var litt drøy. Det var ofte vi filma gun ex fordi det var jo da det var action, synkeminer, terne raketter, 40mm osv lite vits i å filme fra skiltvakta lissom
Hvor er linken til der de skyter hunder da?
Kult, en oppfølger.