Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3040
Hei. Har noe DMT liggende som jeg har prøvd å røyke.

Brukte først bare en crack-pipe. Smakte en blanding av gjødsel og plastikk. Synes jeg fikk gode trekk, og holdt det inn så lenge at ingenting var synlig når jeg pustet ut. Gjentok dette en del ganger. Kjente bare en varm følelse i føttene og høy puls, følte meg ganske snål.

Festet så pipen til en 1,5liters flaske som jeg milket, og da skjedde det ting. Fikk noen rare halliser, formet seg mønster foran øynene mine og jeg synes jeg så skygger av ting som beveget seg.

Men jeg greier ikke å bryte gjennom!

Så det jeg lurer på, er det noen idiotsikre, utprøvde metoder som kan anbefales? Oralt med MAOI? Vil gjerne ha erfaringer. Takk.

Mvh
Har personlig ingen erfaring med DMT, men The Machine har jeg flere steder lest er den ideelle inntaksmåten, og den eneste som funker for mange.
Kan jeg bruke stålskrubb(ikke stålull) til the machine?
Det kan ta litt tid å finne den rette teknikken å røyke slike substanser, og man bør for sin egen del ta det skritt for skritt. Du bryter gjennom når du er klar for det. Personlig bruker jeg en pipe med stålull, og har kun ren nn,dmt istendenfor aske eller kvalmende tobakk som kan føre til nikotinrush. Det som fungerer best for meg er å først ta et stort trekk, se at ting begynner å bli annerledes. For meg er det disse "vibrasjonene" som kommer først. Dog, jeg er alltid rask med å ta ett eller to dype trekk til, alt etter "hvor jeg vil". Har brutt gjennom helt greit uten The machine, men dette tror jeg er noe man lærer seg med tiden. Dette er definitivt ikke en substans man tuller med, og da er det bedre å ta det litt rolig.

Har du ikke nådd gjennom før ville jeg ikke rådet deg til å hoppe rett på oralt inntak av DMT. Først av alt gir oralt inntak men passende MAOI en langvarig (ca 1 time) høyintensitetsopplevelse med sakte start. Og som vi vet skal MAOIer brukes med ekstrem forsiktighet fordi de kan gjøre vanlige reseptfrie legemidler og matvarer giftige. Det er derfor man må danne seg så mye kunnskap om emnet man bare kan før man stapper i seg Banisteriopsis caapi f.eks (harmala-alkaloider som er sterke MAOIer) uten å tenke over at ost og vin, for eksempel, ikke hører hjemme i dietten overhodet. Går du på medisiner er det også viktig å sørge for at dette ikke skulle lage noen skade på noen måte. Dette er jo ikke akkurat lekebiler og badeland.

Her har jeg noen linker du kunne ha nytte av:

https://www.dmt-nexus.me/ - DMT nexus. Her har de både informasjon, forum, kunst og annet. Er helt sikker på at disse menneskene har mye erfaring og kunnskap å dele.

Her er en tråd fra mycotopia, som omhandler inntak av DMT oralt: https://mycotopia.net/topic/33048-oral-dmt-dosage/

Vi har også en egen stickytråd for DMT på freak: http://freak.no/forum/showthread.php?t=93632&page=29

Mitt råd er nå en gang at det er best å ta slike ting skritt for skritt når det er snakk om en såppas kraftig substans, og særlig med tanke på oralt inntak som innebærer enda mer kunnskap enn å skulle røyke stoffet. Take it slow, og ta det derfra. Lykke til! Håper du finner nyttig lesestoff som kan hjelpe deg videre på veien.

Mvh
Lucy
Tusen takk for svar.

Kom på en ting som jeg burde ha tenkt på for lenge siden. Jeg går på SSRI, det har sikkert noe med saken å gjøre? Føler meg litt dum nå, hehe. Hvor mange dager skal jeg droppe sertraline før jeg prøver meg på nytt?
Det høres veldig ut som du brenner DMT'en. Som Lucy sier, det tar tid å meste teknikken, sliter med det selv. Det er fort gjort å brenne DMT'en istedet for å fordampe den som man egentlig skal gjøre.

Førte gang jeg brukte the machine fordampet alt perfekt, og det var som å trekke inn varm damp. Rakk ikke engang legge fra meg pipa før jeg var i hyperspace. De siste gangene har jeg dessverre brent DMT'en, og da smaker det brent plastikk, og gir en veldig svak effekt, omtrent slik du beskriver.
Hvor langt bør jeg holde flammen fra glasspipa mi da? Har en sånn.
Skaff deg en stormligheter og stålull. Deretter holder du flammen på avstand, og sakte men sikkert smelter substansen inn i stålullen. Når man har gjort dette er pipen klar til bruk, og da er det i bunn og grunn bare å fyre. Men det kan være lurt å holde den på grei avstand slik at varmen fordeler seg videre gjennom stålullen. Grill gjerne stålullen for å bli kvitt unødvendige behandlingsstoffer på stålullen. Dette har alltid funket for meg, og man slipper å stresse med aske, tobakk og lignende for å beskytte stoffet mot varmen/direkte flamme.
Sist endret av Lucy In The Sky; 5. januar 2014 kl. 02:54.
Will do, tusen takk for svar. Skal prøve å ikke waste mer DMT enn jeg trenger fremover, siden det ikke akkurat er verdens letteste stoff å få tak i. Skal lage en eller annen versjon av the machine med stålull! Kommer med rapport når jeg er tilbake fra den andre siden.
Sitat av 3rdPersonShootR Vis innlegg
Tusen takk for svar.

Kom på en ting som jeg burde ha tenkt på for lenge siden. Jeg går på SSRI, det har sikkert noe med saken å gjøre? Føler meg litt dum nå, hehe. Hvor mange dager skal jeg droppe sertraline før jeg prøver meg på nytt?
Vis hele sitatet...
"Dersom du avslutter behandlingen med Sertralin Bluefish, må du vente i minst 14 dager før du starter behandling med en MAO-inhibitor."

Andre steder har jeg lest 4 - 5 uker. Dette gjelder ved oralt bruk. Ville vært meget forsiktig med dette.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Super enkel og kjapp måte for å få i seg DMT'n:

Ta 1,5l flaske, kapp av bunn, klem to lag sølvfolie rundt bunn, ikke lag hull.
Gjør slik at dmt pulveret har en liten "dal" i sølvfolien så det ligger stabilt i midten.

Noe ala dette:


Husk at det skal dampe ikke ryke, ikke hold flammen rett på folien, men litt under, dmt'n vil bli flytende og flasken fylt av lett grå tåke.

God tur!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det denne gul-aktige DMT'en som lukter litt som nye sko det er snakk om? Jeg kom heller aldri igjennom når jeg røykte den, jeg ble helt fucka og påvirka, men kom ikke igjennom.

Helt random her i fjor sommer så var det en kompis som hadde fått noe som skulle være pepper. Jeg lukta på det og det lukta litt som nye sko, jeg merka at det var DMT i "amfetaminen". Jeg snorta det og kom igjennom så det sang etter. Dukka opp en pyramide, pluttselig var jeg i himmelen hvor en engel vinka til meg og at det ikke var no farlig, bare stig på.