Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  324 80793
Sitat av stagg Vis innlegg
Okei! Nå er jeg lei!

Gi meg noen råd på hvordan jeg får kvitta meg med de møkkafolka som dukker opp som røde prikker overalt på radaren når jeg skal inn til byen. Skal ha tak i hangaren på flyplassen, men blir jo sabotert hver gang man nærmer seg byen. Masse skyting som tiltrekker seg snuten.

Får ikke komme inn i bygrensa bla, bla og bla. Røde prikker overalt. Gærne mannfolk i dress som kjører SUV.
Vis hele sitatet...
Fortsett litt med storyen og det går fort over.
Dette er sikkert når Michael blir utvist fra byen.
Gjør som Proggy foreslår, og fortsett med "det vanlige"
Dette løser seg når ******* gjør et oppdrag der han ****** * ** ******** **** *** og ***** får tak i en merkelig ****** og ******* den til en fyr, så er du golden.
Slått av spille akkurat nå. Skal fortsette spille litt oppdrag etterpå.

Det er nok når Michael blir utvist. Det er han jeg forsøker med, siden det er han jeg vil skal kjøpe hangaren. Handlet mye eiendom i det siste, ikke fokusert på oppdrag. Spiller litt senere. Løser seg sikkert. Takk, takk.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Er det noe jeg bør kjøpe aksje i etter the big score?
Sitat av pokemon Vis innlegg
Er det noe jeg bør kjøpe aksje i etter the big score?
Vis hele sitatet...
kjøp flyselskap aksjer i ett selskap også jogger du til flyplassen med RPG og ødelegger flyene til de andre flyselskapene.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Tenkte mer om noe gikk my opp etter oppdraget...
Ja, kjøp gull-aksjer.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Finner ingen gull aksjer på lista tho
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
Finner ingen gull aksjer på lista tho
Vis hele sitatet...
[COLOR="PaleTurquoise"]Hvor mange børsnoterte banker er det i norge?[/COLOR]
Sitat av pokemon Vis innlegg
Finner ingen gull aksjer på lista tho
Vis hele sitatet...
Tror den er på Bawsaq.
Hvordan bruker jeg iFruit appen på iPhone opp mot gta-spillet på ps3? må jeg logge inn på mobilen og på ps3en?
noen som har rundet GTA enda her? selv er jeg rundt 40%
Sist endret av ZZZmiss91; 28. september 2013 kl. 03:30.
Den som bare er der
Sitat av ZZZmiss91 Vis innlegg
noen som har rundet GTA enda her? selv er jeg rundt 40%
Vis hele sitatet...
Jeg er i vertfall ferdig med det.
Sitat av ZZZmiss91 Vis innlegg
noen som har rundet GTA enda her? selv er jeg rundt 40%
Vis hele sitatet...
Klokka inn på 100 % for en times tid siden

Bare å smøre seg med tolmodighet frem til tirsdag
Sitat av Octawism Vis innlegg
Klokka inn på 100 % for en times tid siden

Bare å smøre seg med tolmodighet frem til tirsdag
Vis hele sitatet...
Jeg har liten tro på online-delen pga psn's stabilitet. Blir jo logget av i hytt og pine.. Kjedelig om det skjer midt under et oppdrag. (heist)
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg har liten tro på online-delen pga psn's stabilitet. Blir jo logget av i hytt og pine.. Kjedelig om det skjer midt under et oppdrag. (heist)
Vis hele sitatet...
Jeg blir nå aldri logget av sånn uten videre på min snart 7 år gamle PS3. Mine venner ser også ut til å ha minimalt med connection problemer. Så jeg vil tro at dette er ditt problem, og ikke psn sitt problem.
Jeg har med andre ord stor tro på online delen!
Sist endret av Brassman; 28. september 2013 kl. 09:10.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg har liten tro på online-delen pga psn's stabilitet. Blir jo logget av i hytt og pine.. Kjedelig om det skjer midt under et oppdrag. (heist)
Vis hele sitatet...
Ikke for å snu tråden helt, men det er derfor Xbox er så latterlig mye bedre når det kommer til online-gaming.

Ellers er jeg på 70-80% nå, og koser meg som bare det med spillet. Tviler på at jeg blir å bli lei, selv om jeg blir 100% ferdig med spillet. I tillegg kommer jo Online, så GTA blir jeg nok å spille i minst et år til.
Sitat av Brassman Vis innlegg
Jeg blir nå aldri logget av sånn uten videre på min snart 7 år gamle PS3. Mine venner ser også ut til å ha minimalt med connection problemer. Så jeg vil tro at dette er ditt problem, og ikke psn sitt problem.
Jeg har med andre ord stor tro på online delen!
Vis hele sitatet...
Helt enig. Har heller aldri hatt noe problem med PSN siden jeg kjøpte playstation min for 7 år siden, forutn den store PSN crashen vi hadde for 2 år siden som varte et par dager.
Jeg har nettet helt på stell. Det er kun PSN jeg blir logget av, resten av nettet er stabilt. Hører stadig om andre med det samme problemet.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Ikke at det egentlig er relevant, men med PS4 så må man også betale for onlinetjenesten selv om den ikke er langt nær like god som XBO sin. Just saying.
Vis hele sitatet...
Så du har prøvd online-tjenesten på ps4 og xbo? Bra gjort. Just saying.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av zlagther Vis innlegg
Dette er fordi du for cross-game chat og et bedre online tilbud via xlive...
Vis hele sitatet...
Finnes det noen som faktisk bruker ingame-chatten istedet for skype?
Sitat av Abjells Vis innlegg
Så du har prøvd online-tjenesten på ps4 og xbo? Bra gjort. Just saying.
Vis hele sitatet...
Jeg baserer mine uttalelser på informasjon både PS4 og XBO har gitt ut selv. XBO blir å ha 10 ganger så mange servere som de hadde på 360, så det blir nok å bli megastabilt ihvertfall. PS4 kan ikke måle seg med det.

Sitat av FatMan Vis innlegg
Finnes det noen som faktisk bruker ingame-chatten istedet for skype?
Vis hele sitatet...
Ja? Hvis man gamer med folk man ikke kjenner som man bare blir putta i squad med eller lignende så bruker man jo det. Orker jo ikke adde masse randoms på Skype.
Sitat av nikalb Vis innlegg
Hvordan bruker jeg iFruit appen på iPhone opp mot gta-spillet på ps3? må jeg logge inn på mobilen og på ps3en?
Vis hele sitatet...
Tipper det er en falsk app

GTA sier du kan laste ned appen på ingame-mobilen, ikke din fysiske telefon.

Sjekket for morroskyld på Android sin butikk, der finnes det bare en falsk app som koster penger.
Er en koffert med penger under vann som du kan ta, akkurat når du tar den, switcher du til en av de andre karakterene, switch så tilbake til han du plukket opp kofferten med, og vips så er den fortsatt der og du kan ta den på nytt. Gjenta dette så lenge du vil og du får 7500$ vær gang. Du kan altså gjøre dette evig og få spenn vær gang du gjør det byttet så lenge han ligger rett over kofferten.
Sitat av Ueland Vis innlegg
Tipper det er en falsk app

GTA sier du kan laste ned appen på ingame-mobilen, ikke din fysiske telefon.

Sjekket for morroskyld på Android sin butikk, der finnes det bare en falsk app som koster penger.
Vis hele sitatet...
Ehm. Nei. Meningen er jo at man kan trene hunden på mobilen, også påvirker det hundens atferd i spillet. Jeg har nå lært chop å sitte og gi labb. Når man holder hunden glad i appen på mobilen så blir hunden mer lydig ingame. Han kan også leite etter collectables for meg, slik som hidden armor, HP pakker etc.

Kan også bruke appen til å legge inn bestillinger hos LS customs. Slik at du kan sitte på bussen å gjøre endringer på bilen din, så har du feks ny farge når du kommer hjem til din kjære konsoll igjen

Vet ikke om det er blitt nevnt tidligere, men hvis man går på lifeinvader.com og stalker feks sprunk, så får man en gratis brus i spillet. Man kan få rabatter og kuponger på flere ting hvis man stalker på lifeinvader, dere skjønner tegninga.
Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Er en koffert med penger under vann som du kan ta, akkurat når du tar den, switcher du til en av de andre karakterene, switch så tilbake til han du plukket opp kofferten med, og vips så er den fortsatt der og du kan ta den på nytt. Gjenta dette så lenge du vil og du får 7500$ vær gang. Du kan altså gjøre dette evig og få spenn vær gang du gjør det byttet så lenge han ligger rett over kofferten.
Vis hele sitatet...
25.000$

Tusen takk for klemmen.
Sitat av Ueland Vis innlegg
Tipper det er en falsk app

GTA sier du kan laste ned appen på ingame-mobilen, ikke din fysiske telefon.

Sjekket for morroskyld på Android sin butikk, der finnes det bare en falsk app som koster penger.
Vis hele sitatet...
Nei, det tviler jeg sterkt på. Da hadde ikke Rockstar fått problemer med serverne sine når folk skulle bruke iFruit-appen.
Game disconnected
pokemon's Avatar
syntes storyen var litt kort, noen som har gøye ideer til hav man kan gjøre frem til mp kommer?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nei, det tviler jeg sterkt på. Da hadde ikke Rockstar fått problemer med serverne sine når folk skulle bruke iFruit-appen.
Vis hele sitatet...
Den finnes til iOS, men ikke til Android enda.
https://itunes.apple.com/app/grand-t...it/id697056811
https://play.google.com/store/apps/d...C%20Inc.&hl=no
Sitat av Lima Vis innlegg
Ja det er forskjellig utvalg i salongene, men jeg finner ikke igjen den med langt skjegg.
Vis hele sitatet...
No veit ikkje eg om du har fått til å få skjegg, men eg hadde det samme problemet som deg. Derfor huska eg faktisk att noken skreiv noke om skjegg her i tråden når eg såg over noke relatert med skjegg en annen plass.

Droppa linken her, og her!

Hvis du ikkje vil trykke på links kan eg også quote nettsida -

To get more character customizations, go onto the Lifeinvader social network. If you log in and begin "Stalking" people, you will begin unlocking new character customizations. To get new hair styles for instance, stalk Herr Kurtz Barber.
Vis hele sitatet...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Alle, kjøp stocks i pisswater og selg det på mandag 10:00 gmt.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Alle, kjøp stocks i pisswater og selg det på mandag 10:00 gmt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal vi gjøre det?
Dette er et tips, men omhandler siste oppdrag som flere har skrevet om i denne tråden. Sier ikke hva det går ut på, eller hva som skjer før, men det er et tips som virkelig vil gjøre slutten best mulig.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Er nå ferdig med hele main storien. Vil annbefale som mange andre å velge C på det siste oppdraget. Man får valget a, b og c. Hvert svaralternativ har en spesiell slutt. Den beste, og mest givende slutten er C. Skal ikke gå inn på hva som skjer, men du kan spille igjennom de to andre oppdragene etter at du er ferdig med et. Du vil da skjønne hvorfor du gjorde rett/ burde valgt C.
Har kjøpt og lastet ned en fallskjerm og dykkerdrakt fra Xbox live. Hvordan får jeg "aktivert" disse for bruk? Må det være under et oppdrag eller kan de brukes når man er utenom oppdrag?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvorfor skal vi gjøre det?
Vis hele sitatet...
For om du hadde investert millioner i PisWasser så hadde du tjent mye penger.

Jeg investerte selv rundt 30 mill for alle tre karakterene i spillet, og har nå en profitt på rundt 28 mill for hver person.

Ser dog at noen spillere har tjent flere hundre millioner på dette.
Sliter noe djelvelsk med spillet. Får Problem with storage device" error som ikke ser ut til å la seg fikse. Cd rommen stopper opp når dette skjer. Og når jeg prøver å installere fra disk 2 kommer den til rundt 42% før den stopper med erroren bad disc.


Storage device erroren kommer random om jeg tuller rundt i byen. Og den kommer HVER gang jeg prøver å gå videre med oppdraget jeg er på. Etter cutscene så får jeg bevege meg i rundt 3 sekunder før skjermen blir svart å spillet ''restarter''
Sitat av s1gh Vis innlegg
For om du hadde investert millioner i PisWasser så hadde du tjent mye penger.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare HVORFOR du tjener "mye penger" på Piswasser?
Sist endret av Brassman; 29. september 2013 kl. 21:49.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Alle, kjøp stocks i pisswater og selg det på mandag 10:00 gmt.
Vis hele sitatet...
Takk. Akkurat handlet litt aksjer. (Btw: Pisswasser. Ikke: "pissvatn".)
Sist endret av stagg; 29. september 2013 kl. 22:02.
Sitat av Brassman Vis innlegg
Kan du forklare HVORFOR du tjener "mye penger" på Piswasser?
Vis hele sitatet...
Helt siden folk begynte å handle massivt med aksjer i PisWasser har aksjeprisen steget jevnt og trutt.
Bare de siste 30 minuttene har jeg tjent godt over 1 million på små positive hopp i aksjeverdien.

Når folk startet å handle aksjer lå prisen på $2.26. Og nå, i løpet av veldig kort tid ligger verdien på $8.16.
Da sier det seg selv at man tjener ganske mye med penger om man i starten handlet for mange millioner

Edit: Nøyaktig hva som fikk aksjeverdien til å falle så dramatisk i starten er jeg ikke sikker på, men den begynte å stige i verdi igjen og folk slo til.
Sist endret av s1gh; 29. september 2013 kl. 22:12.
Sitat av s1gh Vis innlegg
Helt siden folk begynte å handle massivt med aksjer i PisWasser har aksjeprisen steget jevnt og trutt.
Bare de siste 30 minuttene har jeg tjent godt over 1 million på små positive hopp i aksjeverdien.

Når folk startet å handle aksjer lå prisen på $2.26. Og nå, i løpet av veldig kort tid ligger verdien på $8.16.
Da sier det seg selv at man tjener ganske mye med penger om man i starten handlet for mange millioner

Edit: Nøyaktig hva som fikk aksjeverdien til å falle så dramatisk i starten er jeg ikke sikker på, men den begynte å stige i verdi igjen og folk slo til.
Vis hele sitatet...
Vent, reagerer aksjekursen på spillet på hva andre spillere kjøper slags aksjer? Det funker kanskje ikke om man ikke er koblet til Internett?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Vent, reagerer aksjekursen på spillet på hva andre spillere kjøper slags aksjer? Det funker kanskje ikke om man ikke er koblet til Internett?
Vis hele sitatet...
Man har to forskjellige børser. Én som kun reagerer på ting som skjer i single player, og én som reagerer på hva andre spillere kjøper av aksjer/foretar seg i spillet (BAWSAQ).

For å få oppdatert kurs osv. i BAWSAQ antar jeg man må være tilkoblet nett.
"BAWSAQ is powered by Rockstar Games Social Club".
Prøvde å spille gjennom sisteoppdraget igjen, massive spoilere her så:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Prøvde nettopp å spille gjennom siste oppdraget med alternativ A og B, og jeg må ærlig innrømme at jeg slet jævlig med å gjennomføre oppdragene. Det føltes ikke riktig å drepe de når man har spilt så mye med de og blitt så kjent med de osv. Glad for at jeg valgte alternativ C når jeg spilte på "ordentlig" ihvertfall. Sykt at man kan få såpass sterke følelser for karakterer i et spill!
Sist endret av Dongerino; 29. september 2013 kl. 23:18.
en unge med downs
comRade's Avatar
Har selv investert alt jeg har over de tre forskjellige karakterene på Pißwasser (PIS) og har gått fra og ha 30 mill på hver av de til nå å ha 75 mill på hver av de.

Les mye mer angående hva og hvorfor det investeres mye i PIS nå ved å følge linken: http://gtaforums.com/topic/604082-bu...ollar-into-it/

Kort fortalt:
PIS var på $150.00 for 2 uker siden, og var på fredag rekordlavt på $2.50. Fra fredag til nå har verdien steget til $8.16.

I tråden vil de også prøve å selge alt natt til 1 oktober for å se om dette har noe innvirkning på selve Bawsaq via singelplayer.


The objective of this thread:
We want to allow all players to maximize their profits. We also want to find out, through the means of a planned sell-off at 10pm GMT on Monday 30th September, whether our investments from the singleplayer mode affects the price of stock from the online market, Bawsaq.

If there is a crash when we all sell our shares, we will submit the evidence to Rockstar, who can then make the necessary changes at their own discretion as to whether they want to fix what I would consider to be a huge flaw. We should not be able to manipulate the market using the money we have from singleplayer as it will allow for potentially huge returns in multiplayer which would unbalance the game.

Yes, you will make a profit as long as you invest before the final update before we all begin selling.
If you are unsure about what time to sell, please click this link and find your location - http://www.timeandda...wasser Sell-off
If you are worried about selling as you fear you will lose your money, follow these steps:
1.) Create a backup save before you make your Pisswasser investment.
2.) Go through with the investment and make another save.
3.) If you lose your money, reload your backup save to get it back.

If you want to hold onto your shares in the hope that the price will keep rising after the sell-off, follow these steps:
1.) Create a backup save with your Pisswasser investment.
2.) Go through with the original planned sell-off and make another save.
3.) If it turns out that we don't change anything from singleplayer and prices continue to rise, then you can wait until a time of your choosing and simply reload your backup save to sell your shares and maximize your profit.
Vis hele sitatet...
Sist endret av comRade; 29. september 2013 kl. 23:25.
Fra den første posten jeg skrev til nå har verdien gått fra $8.16 til $8.71, så det kan lønne seg å handle ganske kjapt om man ønsker å tjene en del før alle aksjer skal selges
Sitat av svaart Vis innlegg
Sliter noe djelvelsk med spillet. Får Problem with storage device" error som ikke ser ut til å la seg fikse. Cd rommen stopper opp når dette skjer. Og når jeg prøver å installere fra disk 2 kommer den til rundt 42% før den stopper med erroren bad disc.


Storage device erroren kommer random om jeg tuller rundt i byen. Og den kommer HVER gang jeg prøver å gå videre med oppdraget jeg er på. Etter cutscene så får jeg bevege meg i rundt 3 sekunder før skjermen blir svart å spillet ''restarter''
Vis hele sitatet...

Prøver igjen, noen som vet hva feilen kan være?
Det er tydeligvis ikke nok plass på disken din. Det er sånn jeg tolker det. Prøv å slette noe du har liggende som du ikke bruker. Er det Xbox eller PS3?
@Fjøsnissen. Disken har 70 GB ledig etter installasjon. Er en 120 gb xbox hd. Tenkte å prøve å installere disc 1 på en 32 gb usb stick når jeg kommer hjem. Holder 30mb/s Read speed?
Hmm, da tror jeg ikke mitt råd holde mål... Har ikke noe fornuftig å komme med etter det, dessverre
Er skikkelig kjipt iallefall. Får ikke fortsette på storyen så er på en måte stuck med å bare kjøre rundt i byen. Til og med da er det tilfeller hvor alt bare stopper å spillet starter seg selv på nytt p.g.a storage device error.
Sitat av svaart Vis innlegg
Er skikkelig kjipt iallefall. Får ikke fortsette på storyen så er på en måte stuck med å bare kjøre rundt i byen. Til og med da er det tilfeller hvor alt bare stopper å spillet starter seg selv på nytt p.g.a storage device error.
Vis hele sitatet...
sånn?