Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1385
Jeg har laget hjemmeside håper du vil ta en titt på siden
Det hadde vert fint med tilbakemelding


Trykk her for og komme til siden min
very impotent freak
Delusional's Avatar
Likte den ikke helt jeg. Forbedringer du bør gjøre for å forbedre den:

- Skift font
- Skift link farge
- Midtstill
Meny firkanten er for lang

+ det Delusional skrev.
- Skift font
- Skift link farge
- Midtstill


enig
Og sjekk for guds skyld etter skrivefeil.
Siden var rett og slett kjedelig.
Trådstarter
17 0
hehe ja jeg vet siden er kjedelig. men jeg er ikke ferdig med siden skal prøve og fikse på de tingene dere sier hehe
Det er veldig mange skrivefeil på siden.. Folk gidder ikke komme inn på en side med en haug av skrivefeil... (i hvert fall ikke meg )
Synes i tilleg at menyen var helt forferdelig, og bakgrunnen (hvit) ble alt for steril.
En ting til; Siden mangler tittel.. Og ikke minst innhold! Den viktigste delen av en internettside er innholdet, ikke layouten.. Men uanset.. Stå på!
Ikke lag en tragsikt cs side, værsåsnill. Hvis du MÅ ha med noe cs,så la det bli lite.
Du er min venn
niigu's Avatar
Vær så snill, ikke hør på midtstill-tipsene du får.
Det er 2003. Vi er i 2004!

Ellers, kjedelig design. Greit å høre at du skal få hjelp til det.
jeg er ikke noe fan av slike skiller mellom meny, head og main.
Fordi det er litt stygt ^_^..

Skift font, farge, og rett skrivefeil.

Stå på!
n
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av niiGu
Vær så snill, ikke hør på midtstill-tipsene du får.
Det er 2003. Vi er i 2004!

[...]
n
Vis hele sitatet...
NiiGu det er ikke noe fasitsvar på hvordan du skal stille siden, men når du har en helt plain side ser det alltid best ut med midtstilling. Fordi den ellers ikke har noe som binder den til den ene siden.
Css er din venn når det gjelder skifting av font osv. Menyen er for lang (lag siden din dynamisk hvis du skal adde mye mer til menyen). "Untitled Document" er bare så stygt! Endre meny fonten og banner fonten, evt (hvis du bruker photoshop) sett skriften til smooth istedet for sharp. Linker som er blå med understrek og blir lilla..? nei takk

Ellers var det en grei og oversiktlig side likte banneren og fargene.

ps: ikke midtstill, det er så boring(midtstiller alle sidene mine )
Grei side, bra utgangspunkt, du burde prøve på bruke litt mer farger. Kanskje pynte litt på menyen?
DonTomaso :Og sjekk for guds skyld etter skrivefeil.
Vis hele sitatet...
JA DET ER VELDIG VIKTIG
Du burde sette bakgrunnen på tabellen din via CSS, og passe på å få med repat: no-repeat, siden bakgrunnen starter på nytt lenger nede for de som har høyere oppløsninger.

Ellers, fontene du har brukt på bakgrunnsbildet er nærmest uleselige, det hele blir litt for pixelert.

Bruk en ikke-serif-font som f.eks Arial, så er du på god vei til et bedre utseende. Den dølle standard-hyperlink-fargen kan også med fordel byttes ut med f.eks en mer nøytral blå.

Det er også lov å sette tittel på sida si.

Teksten nederst på bakgrunnsbildet toucher topp-borderen. Fiks det. Lag skrifta litt mindre og midtstill. Bruk smooth(antialias)-effekt på teksten din.

Til dere andre: Folk som spiller CS istedenfor å konsentrere seg om skolen er generellt ikke så flink i rettskrivning...

*klar til å ta imot angrep*
OIVIND! DU! SKAL! IKKE! KRITISERE! CS!

Neida, cs er hjernedødt det, men artig
Synes personlig at det var en grei side til å vært lagd av en på 13 år
php og javascript på en 13 åring er jo ganske bra da :P
ontopic: skift farger, rett opp skrivefeil, fiks så man kan se bildene stort, ssx(?) bildet prøvde jeg å trykke på fikk ikke opp en dritt

"Denne siden er laget av Noxy og jeg setter pris på at dere ikke tar ting fra den" Hva skal vi ta ? var dette bare tekst for at siden skal se "fullere" ut, prøv å få med no mer relevant her
Sist endret av Equi; 10. februar 2004 kl. 19:21.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
17 0
Nå har jeg laget ny side så ta en titt
Joda,helt grei den.
Men jeg forventer at det skal bli noe bilrelatert utifra logoen å dømme.
Og om du bare er 13 år nå så er du ganske god.
Opprinnelig postet av steinarlima
Det er veldig mange skrivefeil på siden.. Folk gidder ikke komme inn på en side med en haug av skrivefeil... (i hvert fall ikke meg )
Synes i tilleg at menyen var helt forferdelig, og bakgrunnen (hvit) ble alt for steril.
Vis hele sitatet...
Skrivefeil, sa du?

Siden var helt okei, syns jeg. Stå på videre!
Trådstarter
17 0
Takk for noen fine tilbakemeldinger jo da jeg er bare 13 år
siden er jo forsåvidt grei til å være laget av en 13-åring...

men:
-(er ateist, men likevel) for guds skyld, rett opp skrivefeil!
-krymp mellomrommene mellom menyen, headeren og innholdet
-skift font, ikke ha blå linker som blir lilla! omgomg!
-skal du ha en teller, sett den en plass der den ikke er i veien (f.eks. nederst)
-få designet til å se mer sammenhengende ut, nå ser det bare ut som noe som er slengt sammen...
-drit i "tips en venn", eller evt. sett det bort i et hjørne eller under menyen.
-boksen til menyen er altfor høy, krymp den!
-lær deg litt kode, ikke bare bruk WYSIWYG-editor.
kode som dette er ikke noe man skrive selv, om man ikke er helt dum.
<p><font size="-1">Lager siden</font></p>
<p><font size="-1">Holder p&aring; med og lage siden min s&aring;
den tar vel noen dager f&oslash;r den fungerer s&aring;nn passe.</font></p>
<p><font size="-1">Skrevet 19.02.04 av Noxy</font></p>
<p>&nbsp;</p>
Vis hele sitatet...
men likevel, siden er ikke ille, bare en del ting jeg ikke ville gjort selv.
Skift ut hele siden :>

edit: sourcen din er åpen.
Sist endret av Bullfr0g; 23. februar 2004 kl. 22:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
17 0
Nå har jeg laget en ny side så dere får ta en titt liker tilbakemeldinger.
lag en litt morsommere meny......
huff..huff..huff
Du er min venn
niigu's Avatar
Ånei... Noxy begynn på nytt.
Vet du er 13 år, men sjekk om de fargene VIRKELIG passer sammen.. Se på banner og se hva du har skrevet, fordi det ser ikke jeg. Se på den kjedelige fonten.

Prøv en gang til.

niigu
Alt for tomt, bytt skrift, logo på siden, skin må også bytte, grafikken på siden vart litt for 4-kanting skaff bilde av deg..
Hva mener du med morsommere meny ackerland? kan du utdype det litt? kanskje du kan lage noe bra forslag selv?

har du kanskje forslag til hvordan? huff ass


Grei side, men ble litt for tam.
Du har fått veldig mye fine tilbakemeldinger, følg dem så skal du ser det kan bli litt bedre.