Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1317
Tenkte jeg skulle poste ett bilde etter at jeg fikk CS til å virke igjen

http://www.home.no/hab/Uhm-test.gif
Kan bli bra. Ble litt for kantete i helhete rundt, men ellers bra. Fortsett!
Kan som sagt bli ganske fett ja Hva er egentlig photoshop cs? Har ikke helt satt meg inn i det.. Forskjell fra 7.0 f.eks
Zpiff: vet ikke så mye om det, men bl.a. kan du skrive tekst langs med paths, noe som jo er nyttig

Les mer om PS CS her.

Og om nye features her.
Sist endret av Crazytomato; 3. februar 2004 kl. 16:27.
props for rått bilde
meget bra bilde, men det er noe galt(litt kantete) med høyre øye.
litt creepy
Adobe photoshop CS = Adobe photoshop 8.0
Finnes det noen tutorials for slike effekter?
Kommer aldri i verden til å klare å motivere meg til å prøve meg frem med brushes til et sånt resultat, så..?
Prøve og runde den av litt i kantene?
Ellers var det veldig tøft, eneste jeg reagerte på var att øyelokkene gikk OVER "alt"
Ikke så bra.
Øynene var sucky, som Golder sa.
Ellers ser det litt kjedelig ut. Likte ikke kantene heller.
Takker for skryt og konstruktiv kritikk, øvelse gjør mester, har aldri prøvd noe som dette før.

For de som lurer så er det ett bilde jeg henta fra nettet, bare søkte på face closeup, brukte noen bilder med mye "støy" i, og har brukt Hue/saturation og Brightness/Contrast for å lage dirtmap klaska dissa oppå trynet og prøvde div layer modes, og til slutt hue/saturation igjen.
Skal kikke litt nærmere på øya, så får vi se.
Off topic, men hvordan fikk du CS til å virke igjen? jeg har for tiden slått meg til ro med å still klokka et par år tilbake... Har du en annen løsning?
Opprinnelig postet av oivind
Off topic, men hvordan fikk du CS til å virke igjen? jeg har for tiden slått meg til ro med å still klokka et par år tilbake... Har du en annen løsning?
Vis hele sitatet...
Se Her
ahhhh, tenkte ikke på å lete i generell data-forumet

takker og bukker!
Prøvde en til!
http://www.home.no/hab/Pool-border.gif
Flott!
Men Det er noe galt... Skyggen fra biljardkæen går lengre ned enn skyggen fra åtte-ballen. Prøv og fikse det =D
Opprinnelig postet av Golder
Flott!
Men Det er noe galt... Skyggen fra biljardkæen går lengre ned enn skyggen fra åtte-ballen. Prøv og fikse det =D
Vis hele sitatet...
Joda, skyggen stemmer den! Det du ikke ser på bildet en den andre lampa som lyser
Hehe. Har en liten pirke-kommentar her:
Køen "du" spiller med her er en snooker kø. Ligner mer på det ihvertfall. Den mangler køben (det vite glassfiberstykket som er festet i treverket) og til nå (spiller aktivt i Norgescup'en) har jeg aldri sett en biljardkø med messing-stupp

tre-tre-tre-køben-plast-tupp

sorry...kunne ikke dy meg
Opprinnelig postet av ninja5000
Hehe. Har en liten pirke-kommentar her:
Køen "du" spiller med her er en snooker kø. Ligner mer på det ihvertfall. Den mangler køben (det vite glassfiberstykket som er festet i treverket) og til nå (spiller aktivt i Norgescup'en) har jeg aldri sett en biljardkø med messing-stupp

tre-tre-tre-køben-plast-tupp

sorry...kunne ikke dy meg
Vis hele sitatet...
Den køen en eller annen spiller med hadde ikke vært noe gøy å lage med hvit plast tupp, messing tuppen er litt mere utfrordring, men jeg hakke peiling på køer eller bilijard så jeg skal ikke bevege meg ut på tynn is
Hehe. Tenkte meg nesten at det var grunnen. Ikke no gøy å lage et stort hvitt felt