Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1294
Hei. Jeg driver med min første WP side, men sliter fortsatt med små ting. Jeg ser at når jeg er inne i en kategori på siden så er "slugen" ikke slik jeg skrev.
Eks: /category/hud-pleie/sorte-prikker-2/
Her står det -2 etter kategorien. Har ikke 2 av samme kategori.

Men vil gjerne ha tilbakemeldinger på brukervenlighet og førsteinntrykk!

http://friskisen.com
Førsteinntrykket er at dette er en side som er laget med Google translate som er til for å svindle folk. "Tjen Penger Hjemmenfra" (forøvrig med skrivefeil), "Tjen penger med TradeDoubler", "Tjen penger med AdSense" og "Tjen penger med Youtube" gjør at folk skygger unna. Jeg hadde ikke klikket på noe som helst hvis jeg hadde kommet over dette. Resten av siden har man sett en million ganger før og det er ingenting spesielt med den.
Sist endret av DonTomaso; 10. juni 2013 kl. 19:52.
Wow ja! Denne nettsiden hadde jeg krysset ut fortere enn LiveJasmin
▼ ... over en måned senere ... ▼
Men så krysser man vel ikke ut LiveJasmin heller da.. eller er det bare meg.


On-topic:
Dette er vel ikke optimalisering?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Bare jeg som får opp en side om kroppshelse, og ikke noe veldig tvilsomt?




EDIT: Ikke at den akkuratt ser så fantastisk ut, men den trigger ikke noen alarmer her.


Og til TS, jeg får ingen "-2" etter category på sorte prikker sidene.
Sist endret av Freddy_fred5; 11. juli 2013 kl. 00:07.
Trådstarter
12 1
Adsense gjør mange sint!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Fredheim123 Vis innlegg
Adsense gjør mange sint!
Vis hele sitatet...
Å?

Jeg har selv bare adblocker, merker det ikke lengre. Den har blokkert ca. 60k ads nå, og kommer til og blokkere mer
Er vel AdBlock som tar vekk det de andre tiltaler som "tjen penger på Youtube" og slikt da.
Trådstarter
12 1
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Er vel AdBlock som tar vekk det de andre tiltaler som "tjen penger på Youtube" og slikt da.
Vis hele sitatet...
Neida, jeg har gjort en del endringer på siden etter jeg postet dette.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Er vel AdBlock som tar vekk det de andre tiltaler som "tjen penger på Youtube" og slikt da.
Vis hele sitatet...
Tenkte på det, men var litt usikker.

Men om det var Ads som var så suspekt så sier det nesten ingenting, har hatt alt av ads på alt av sider. Alt fra sider som FB til Google search har det dukket opp slike "Lat deg rik" reklamer.

Sitat av Fredheim123 Vis innlegg
Neida, jeg har gjort en del endringer på siden etter jeg postet dette.
Vis hele sitatet...
Okay, så du gjorde det om fra en spamside til en skjønnhetsnettside..?
Trådstarter
12 1
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tenkte på det, men var litt usikker.

Men om det var Ads som var så suspekt så sier det nesten ingenting, har hatt alt av ads på alt av sider. Alt fra sider som FB til Google search har det dukket opp slike "Lat deg rik" reklamer.



Okay, så du gjorde det om fra en spamside til en skjønnhetsnettside..?
Vis hele sitatet...
Neida. Jeg hadde også mye artikler om hvordan man kunne tjene penger hjemmenfra, men jeg har forstått at jeg ikke bør blande inn en slik nisje på en helse fokusert side med lite innhold.