Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1662
Hei alle freaks!
Det har seg altså sånn at Skyrim begynte å bugge seg fullstendig. Jeg kunne ikke kjøpe noe av vendors, jeg kunne ikke aktivere spaker i huler og hvis jeg gikk i beastform skjedde det ikke noe som helst annet enn at jeg ikke kunne åpne kister, sjekke items og slike ting man ikke kan i form. Men var jeg en varulv? Nei. Det var for å nevne det kort. Så det jeg gjorde var å oppdatere. Lykkelig ventet jeg på å få kunne spille med characteren min igjen. var alt bra. Trodde jeg.

Så kom det en ny bug, og den gjelder kun en character. Det ser ut som om det er slått på 3D selv om hverken spillet eller TV-en støtter det. Det er ikke noen instillinger på spillet, tv-en eller ps3 som tilsier at det skal være sånn som det der. Er det noen som har opplevd noe lignende eller vet hva i alle dager jeg bør gjøre nå? Og for å gjøre det hele enda verre og ydmykende ser det ut som om beastform/varulven ligner mer en frustrert ape på amfetamin enn det episke synet som pleier å møte meg. Nekter å gi meg helt enda så jeg håper noen av dere der ute kan rekke ut en gamerhånd og hjelpe Lucy i nød.


Mvh
Lucy (i veldig nød)
Ta vare på save files, å ta en reinstallasjon av spillet?
Høres ganske korrupt ut!
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg får vel prøve på noe sånt. Men det er veldig merkelig at dette skjer med kun en character, og ikke alle de andre.

Takk!
Jeg hadde akkurat samme problemet i tillegg til at jeg ikke kunne sprinte. Jeg fiksa det ved å avslutte spillet på vanlig måte, restarte pc'n og starte spillet som vanlig. Kanskje det funker for deg å!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Nakkeskot Vis innlegg
pc
Vis hele sitatet...
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
ps3
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at det kanskje ikke vil hjelpe.

Men prøv å backe opp filene og slikt, slik som Senmord sa.
Det der er feil med saven din, og en reinstallasjon vil ikke hjelpe, uansett om det er pc eller ps3. Spillmotoren er ikke verdens mest stabile, og minneproblemene på ps3 gjør det visstnok enda verre.
burde vært möderatör
http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Components-SiteFiles-imagefeed-featured-thq-saintsrow-saintsrowthethird/saintslogo610.jpg_2D00_610x0.jpg
Just sayin' :3

Sitat av meitemark Vis innlegg
Det der er feil med saven din, og en reinstallasjon vil ikke hjelpe, uansett om det er pc eller ps3. Spillmotoren er ikke verdens mest stabile, og minneproblemene på ps3 gjør det visstnok enda verre.
Vis hele sitatet...
What he said. Bethesda er notoriske for å programmere i blinde. Skyrim, spesielt på PS3, er et ustabilt clusterfuck uten like. Det enkleste er nok dessverre bare å reinstallere Skyrim og begynne på nytt. Eller fortsett å spill med den karakteren som ikke er totally fucked. Eller skaff deg The Third, som er helt latterlig overlegent alle andre open world spill på markedet. Lykke til uansett :V
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Det der er feil med saven din, og en reinstallasjon vil ikke hjelpe, uansett om det er pc eller ps3. Spillmotoren er ikke verdens mest stabile, og minneproblemene på ps3 gjør det visstnok enda verre.
Vis hele sitatet...
Du hadde helt rett. Heldigvis hadde jeg en annen save som funker greit. Hadde fremdeles det episke gearet mitt og hele pakka. Lite kult at ting skal være så utrolig ustabilt. Plutselig står jeg der med skjegget i postkassa igjen.

Pappabetaler: Men faen, da, mann. Skal du hjemsøke meg her også? xD
Hva får jeg hvis jeg spiller det? Hæ?!
Husker jeg hadde lest at det var en stor bug på Skyrim for ps3 brukere. Var snakk om at det ikke var sikkert at dette skulle være mulig å fikse! Vet da ikke om de har fikset det, eller ikke.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Pappabetaler: Men faen, da, mann. Skal du hjemsøke meg her også? xD
Hva får jeg hvis jeg spiller det? Hæ?!
Vis hele sitatet...
En god opplevelse. Gjetter jeg på.

Edit: Episk gear? Så vidt jeg vet er det intet gear som er noe problem å skaffe på noen timer om du er i noenlunde level.
Sist endret av Sinken; 4. april 2013 kl. 12:08.
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cats Vis innlegg
Husker jeg hadde lest at det var en stor bug på Skyrim for ps3 brukere. Var snakk om at det ikke var sikkert at dette skulle være mulig å fikse! Vet da ikke om de har fikset det, eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det kan være den første buggen. For nå er alt fikset igjen. Brukte bare en litt eldre save.

Sinken: Han er en kompis. Ro ned.

Og vel, saken er at akkurat denne characteren betyr mye mer enn de andre fordi jeg har laget den sammen med kjæresten min. Vi har gjort forskjellige ting med den, og jeg har helst ikke lyst til å gjøre alt det der på nytt selv om det ikke ville tatt lange stunden.
burde vært möderatör
Til og med kompiser har følelser, Lucy, og dette er waaaaay over the line. Shame on you!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Sinken: Han er en kompis. Ro ned.
Vis hele sitatet...
Skjønte det

Og jeg skjønner ikke helt hvordan du tolket innlegget mitt, mulig det hadde vært bedre om jeg la til en smiley på slutten
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Til og med kompiser har følelser, Lucy, og dette er waaaaay over the line. Shame on you!
Vis hele sitatet...
Ja, ja. Jeg er glad i deg. Det vet du. Jeg er en bitch, okei?
burde vært möderatör
Sinken: jeg trodde du var helt seriøs jeg

Lucy: okei :3
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Noe sier meg at det kanskje ikke vil hjelpe.
Vis hele sitatet...
Så jeg ikke
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
He he, har nok reboota pc-en min mange ganger i perioden jeg spilte mye MMORPG online, gitt. Om det hadde skjedd noe lignene på en pc ville jeg selvfølgelig prøvd det enkleste først. Men etter å ha lest her er det noe som sier meg at det kan være veldig mange der ute som har opplevd akkurat denne idiostiske buggen.

Men! Jeg brukte som sagt bare en litt eldre save. Tenkte at det kanskje var håp for at det ikke var noe galt med den, og det var det heldigvis ikke. At jeg må gjøre et par ting på nytt bare er ingen krise. Alt er i god behold, folkens.