Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1346
Jeg skal kjøpe Nokia Lumia 920. Har sett på denne en stund uten at prisen har gått noe særlig ned. Er det smart å kjøpe nå, eller ventes det at prisen kommer til å falle snart?
Hei har selv en lumia 920, jeg kjøpte den på release dagen.
Jeg er ekstremt fornøyd med den og er utrolig glad jeg ikke kjøpte enda en android telefon.

Så jeg vil si go for it hvis du vil ha en 920, telefoner synker jo ikke så ekstremt mye i pris, og dem synker jo ikke så fort i pris heller så.
Jeg også elsker min Lumia 920 med glød, og synes du må forte deg å kjøpe en. Penger er ikke alt!
Storfornøyd Lumia 920-eier her og! Du kan jo selvfølgelig vente med å kjøpe, men prisene vil nok bruke litt tid på å synke. Det er fortsatt mange som står i kø for å kjøpe Lumia 920. Dette kombinert med at telefonmarkedet fornyer seg hele tiden, gjorde at jeg har valgt å handle allerede. Venter du for lenge har du plutselig handlet en telefon som begynner å bli "utdatert".
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Nexus 4..... er så deilig.... Er så lett, skinner så fint, har så mange apps, har så mange konfigurasjonsmuligheter.... Har også nfc hvis du trenger det... Eller kanskje trådløs lading? Ja, det har den og... Kjøp deg en stk. ingeniørkunst! Kjøp en Nexus 4!
Sitat av uaexed Vis innlegg
Nexus 4..... er så deilig.... Er så lett, skinner så fint, har så mange apps, har så mange konfigurasjonsmuligheter.... Har også nfc hvis du trenger det... Eller kanskje trådløs lading? Ja, det har den og... Kjøp deg en stk. ingeniørkunst! Kjøp en Nexus 4!
Vis hele sitatet...
Har nexus 4 en skjerm du kan bruke med votter på?

Eller en skjerm du kan bruke som en hammer?

Anyways, kjøp en 920, har en selv.
Eneste minuset er utvalget av apps.
Bestilte Nokia Lumia 920 ca. 15 januar. Fikk den for 2 dager siden. Er visst lang ventetid på telefonen om du vil ha svart eller gul. Når det kommer til telefonen er jeg kjempe fornøyd
Sitat av uaexed Vis innlegg
Nexus 4..... er så deilig.... Er så lett, skinner så fint, har så mange apps, har så mange konfigurasjonsmuligheter.... Har også nfc hvis du trenger det... Eller kanskje trådløs lading? Ja, det har den og... Kjøp deg en stk. ingeniørkunst! Kjøp en Nexus 4!
Vis hele sitatet...
Så lumaien er ikke ingeniørkust?
Du skal leite lenge etter en telefon som føles så solid ut som lumiaen.
Vil heller ikke si at den er så veldig pen å se på, syns baksiden ser så femi ut.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Gorilla glass.
Er egentlig superfornøyd, det eneste jeg, og mange andre, har slitt med er at jeg har fått støv på proximity-sensoren. Noe som fører til at skjermen er svart mens du ringer, selvom du ikke holder den inntil ansiktet. Har delvis klart å få det vekk med å blåse vekk/støvsuger, men det kommer av og til tilbake.
▼ ... over en uke senere ... ▼
nettopp bestillt Lumia 800 kan jeg forvente bedre mobil i forhold til android med tanke på spill og apper? har bare hatt billig android mobiler før.kan man spille sjikkelig 3d spill på lumia?
Har Galaxy Nexus, men var nysgjerrig på 920. Og da pappa skaffe seg 920 måtte jeg jo prøve den. Glad jeg fortsatt har Galaxy Nexus

Apps utvalget er elendig, og de apps som er tilstede er utdaterte. Touchen på skjermen er altfor sensitiv, og WP8 er relativt kjedelig rett og slett. Hadde større forhåpninger, men har man hatt en nexus tlf, så er det lite som kan slå det...

Kameraet er bra da Men takket være kameraet, så er tlf stor og veier endel

NEXUS 4 er 10 hakk opp fra min Galaxy Nexus. Do the math yourselves