Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4604
Hallo, kjære med-freaks. Skal ut og drikke pils i Trondheim i kveld, og lurte på om det kanskje er noen andre her som har tenkt til det samme og har lyst til å møtes for en uformell og trivelig øl eller fem?

Har selv nylig flyttet til byen og er interessert i å stifte nye bekjentskaper
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja… hvorfor ikke? Tenkt deg noe spesielt sted? Er du over 20 er mulighetene flere.
Kanskje med !
Kan hende det blir en liten bytur her også. Skal følge med tråden.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
Tja… hvorfor ikke? Tenkt deg noe spesielt sted? Er du over 20 er mulighetene flere.
Vis hele sitatet...
Blir meg og en kompis som starter å drikke i 6-7 tiden i leiligheten vår, så tar vi det deretter. Er ikkje veldig godt kjent i byen da vi nylig har flyttet hit og har ikkje vert ute så mange ganger enda, men vi er begge over 20, så mulighetene er jo der.

Har vert innom Blæst et par ganger, og trives igrunn ganske godt der, men er såklart åpen for andre forslag.

Høres bra ut folkens!
Blæst er helt greit, ja. O' Leary's ser også ut som en grei plass å dra til. (Har ikke hatt muligheten til å dra dit enda).
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
"The Kent Huckerts" spiller på Ila Brannstasjon i kveld. Skal ikke dit sjøl, men tenkte det kunne være av interesse.
Kom på Samfundet, her blir det fest og rabalder i hyblene i kveld!
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Kom på Samfundet, her blir det fest og rabalder i hyblene i kveld!
Vis hele sitatet...
Oppe til vurdering! Men samfundet er stort, blir vanskelig å finne freaks der.
om noen mulighet til å stille med sofa, eller ev. et nash er det meget mulig jeg tar turen. Tar to timer for meg å komme meg til Trondheim da, så beskjed i god tid er å foretrekke.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kan antagelig få til sofa her.

Hva om vi begynner på Mormors stue, som gir mulighet for 18-åringer også, og så ser vi hvor vi beveger oss?
Hørtes interessant ut, får se hvordan kvelden går, skal på vors/fest til en kompis, men skal kanskje dra mot byen kl 24:00, så viss det blir sånn at jeg drar til byen så slenger jeg meg sikkert på.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hva om vi begynner på Mormors stue, som gir mulighet for 18-åringer også, og så ser vi hvor vi beveger oss?
Vis hele sitatet...
Har veldig begrenset med midler for tiden, så å starte ute blir dessverre litt for dyrt for meg.
Eg åpner en øl og hopper i dusjen (ja, i den rekkefølgen) og drar på et lite vors hos en bekjent om litt, men regner med at eg drar til byen relativt tidlig (mellom 21.00 og 23.00) så om det er noen folk som er interesserte i å møtes på byen hadde det vert kult!

Kommer til å sjekke innom tråden regelmessig etter eventuelle oppdateringer på hvilket utested folk befinner seg på.

Om det skulle vere av interesse er det bare å sende meg en PM, så sender eg gjerne kontaktinfo slik at det blir lettere å koordinere.
Sist endret av Eplebit; 9. februar 2013 kl. 17:52. Grunn: skriveleif
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hehe, med «begynne» mente jeg «vi møtes der først». Om folk vil starte hjemme hos seg, for så å tusle nedover, er det opp til dem.

Jeg henter hvertfall T.J på stasjonen kl. 19:30, og så drar vi begge til Mormors.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hehe, med «begynne» mente jeg «vi møtes der først». Om folk vil starte hjemme hos seg, for så å tusle nedover, er det opp til dem.

Jeg henter hvertfall T.J på stasjonen kl. 19:30, og så drar vi begge til Mormors.
Vis hele sitatet...
Hva om vi alle møtes å tar litt hasjsprøyter? Tror ikke det er så farlig om vi deler altså.
http://www.youtube.com/watch?v=btG8YgEG7PQ

Skal vi kanskje avtale plass og tidspunkt? Jeg skal til en kompis nå snart å ta noen øl, men jeg aner ikke hvor sent det blir der, hadde egentlig håpet på å komme meg til byen med sistebussen.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Skal vi kanskje avtale plass og tidspunkt? Jeg skal til en kompis nå snart å ta noen øl, men jeg aner ikke hvor sent det blir der, hadde egentlig håpet på å komme meg til byen med sistebussen.
Vis hele sitatet...
Siden Jonta og T.J setter seg på Mormors passer det vel at vi bare møtes der? Skal vi si en gang mellom 22.00-24.00?

Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jepp. Vi sitter i andre etasje innerst. Bare å komme bortom.
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Hva om vi alle møtes å tar litt hasjsprøyter?
Vis hele sitatet...
Du må ikke skrive sånt.. Da skremmer du vekk folk som prøver å holde seg unna hasjnarkotikasprøyter,
men vet at de ikke hadde klart å unnvære å tigge dersom de så noe slikt(meg)...

jaja, jeg blir med blir med når viljestyrken min har forbedret seg, er vel egentlig ikke lurt å dra på byen om man ikke klarer å stoppe seg selv fra ting.... (Dyrt på by`n)
Jeg patrulerer med partner min da i 23:00 tiden (Politi) Kommer innom jeg for og sjekke freaksa, om det er noen hasjsprøyter der.

ALLT OVER ER TULL FOR DE SOM IKKE FORSTO DET
Sist endret av Benjy; 9. februar 2013 kl. 20:45.
Om dere skal på Samfundet får jeg kanskje gi søsteren min en midertidig fullmakt i å representere meg selv for dere.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Var trivelig, håper vi får samlet flere medlemmer neste gang!
Sitat av Eplebit Vis innlegg
Var trivelig, håper vi får samlet flere medlemmer neste gang!
Vis hele sitatet...
Hver gang jeg har vært på noe freak-treff/arrangement har det vært trivelig og god steming. Anbefaler deg å bli med på flere når du etterhvert får mulighet . Er hvertfall relativt mange freaks her i byen , og stedene rundt, så nye treff er ikke vanskelig å få til!