Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 139559
ja, det legges ut flere billetter i februar. dette har de bekreftet på facebook, å det står helt sikkert på www.gathering.org
Om noen er nesten fremme i køen, så send meg en PM, er veldig interessert i et par billetter.

Veit at køen nesten står bom stille akkurat nå, men det kommer flere etterhvert.
Sist endret av Knudsen; 15. januar 2013 kl. 22:59.
På fredag kommer nyhetene om jeg får på TG. håper det.. folkens
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Har selv snakket med en kompis som er gjenganger, han sa de ofte legger ut mange billetter i februar.
Jeg har fått igjen håpet!
Vis hele sitatet...
Dette bekreftes. Er vel en 900 billetter som ikke er lagt ut enda.
Sitat av Nopros Vis innlegg
Dette bekreftes. Er vel en 900 billetter som ikke er lagt ut enda.
Vis hele sitatet...
Da er det best for dere at dere ikke kjøper mange billetter allesammen!
Da blir det smekk på pung!
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Da er det best for dere at dere ikke kjøper mange billetter allesammen!
Da blir det smekk på pung!
Vis hele sitatet...
Sier ikke nei takk til en god pung smekk.
Fins det regler for nedlasting eller er det fritt fram så lenge det ikke går langt over grensen?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Dolan Duk Vis innlegg
Fins det regler for nedlasting eller er det fritt fram så lenge det ikke går langt over grensen?
Vis hele sitatet...
Det blir lastet ned sikkert flere hundre terrabyte med ulovlig materiale på TG per år, tror det krever litt.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Dolan Duk Vis innlegg
Fins det regler for nedlasting eller er det fritt fram så lenge det ikke går langt over grensen?
Vis hele sitatet...
Norges lover gjelder. Men er ingen som håndhever de.
Sitat av Dolan Duk Vis innlegg
Fins det regler for nedlasting eller er det fritt fram så lenge det ikke går langt over grensen?
Vis hele sitatet...
Det finnes ingen grenser, last ned så mye du bare makter.
Cookie Monstah ^_^
når vi prøvde å stressteste nettet i fjord, hvor mange % av nettet brukte vi? husker dem sa det + hvor mange gb/s vi brukte, men husker ikke
Sist endret av lordstian; 16. januar 2013 kl. 13:56.
Sitat av lordstian Vis innlegg
når vi prøvde å stressteste nettet i fjord, hvor mange % av nettet brukte vi? husker dem sa det + hvor mange gb/s vi brukte, men husker ikke
Vis hele sitatet...
Når de yppa til at alle laster ned max så toppa vi 70-80gbit av 200 tror jeg. Flere rekker maxa sin kapasitet da. Var fortsatt langt att.
Sist endret av F4celess; 16. januar 2013 kl. 14:06.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Når de yppa til at alle laster ned max så toppa vi 70-80gbit av 200 tror jeg. Flere rekker maxa sin kapasitet da. Var fortsatt langt att.
Vis hele sitatet...
Var det ikke 64Gbit som var maks da?
Sitat av Nopros Vis innlegg
Dette bekreftes. Er vel en 900 billetter som ikke er lagt ut enda.
Vis hele sitatet...
Hvor leste/har du dette fra? Liker å vite ting ganske ca garantert.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Hvor leste/har du dette fra? Liker å vite ting ganske ca garantert.
Vis hele sitatet...
Så det er enda håp?

Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Så det er enda håp?

Vis hele sitatet...
Altså, det er ikke umulig, men jeg ville nok forberedt meg på å kjøpe fra finn eller gathering.org forums.

http://img.ctrlv.in/50f831c42a288.jpg
Sist endret av FatMan; 17. januar 2013 kl. 18:05.
Noen som vet hvor det selges TG 13 biletter, nå? Annet en GE ofcourse
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Finn.no [COLOR="PaleTurquoise"]titegn[/COLOR]
Har sett der, men finner ikke noe, er det noen som vet om noen annose?
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Har sett der, men finner ikke noe, er det noen som vet om noen annose?
Vis hele sitatet...
Er ikke lov å videreselge før refundering på Geekevents er åpnet. Dette står godt forklart på The Gahtering sine nettsider.

SJEKK SIGNATUR
Sist endret av fisk23; 23. januar 2013 kl. 17:15. Grunn: Reklamerer signatur... hehe
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Har sett der, men finner ikke noe, er det noen som vet om noen annose?
Vis hele sitatet...
Spør på facebook, eventuelt noen du kjenner som er langt framme i køen.
Har en kompis jeg har avtalt at skal kjøpe for meg, han er på plass nr 97. Men er fortsatt litt redd :c
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mother of god. Fant netopp ut av TG13 er neste måned o.O Are you ready?!
52 dager igjen nå !
Bare nevner at jeg ikke har fått billett, og ligger relativt dårlig ann..
Noen som vet hvor stor størrelse som er max på TG hettegenseren og Pique'en? Er det helt opp til 3xl?
Når man bestiller, sier man hvilken størrelse man vil når man henter det i skipet, eller må dette også oppgis under bestilling?

Takker for svar.

Edit: Leif
Sist endret av Fjøsnissen; 3. februar 2013 kl. 23:06.
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Noen som vet hvor stor størrelse som er max på TG hettegenseren og Pique'en? Er det helt opp til 3xl?
Når man bestiller, sier man hvilken størrelse man vil når man henter det i skipet, eller må dette også oppgis under bestilling?

Takker for svar.

Edit: Leif
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt, men du kan sende en mail til GE supporten, så svarer de sikkert om det. De svarer raskt.
En kompis av meg selger bilett, har utrolig lyst og dra men det er så langt! Bor helt oppe i Nordlland :/
Cookie Monstah ^_^
Sitat av joacimz Vis innlegg
En kompis av meg selger bilett, har utrolig lyst og dra men det er så langt! Bor helt oppe i Nordlland :/
Vis hele sitatet...
folk fra andre land som reiser til vikingskipet for å være med på TG.
Det er ikke sånn at TG bare er et stort lan party, det er mye mer enn som så... er en syk opplevelse å sitte/gå rundt i vikingskipet natt 1 og se lysene sveipe oppe i taket mens bassen dundrer rundt deg, og du legger merke til den awesome stemninga blandt 5000 spillglade ungdommer
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av joacimz Vis innlegg
En kompis av meg selger bilett, har utrolig lyst og dra men det er så langt! Bor helt oppe i Nordlland :/
Vis hele sitatet...
Billetter skal refunderes til GE.
Inntil datofristen for refundering av billetter til GE har passert, er det ulovlig å selge billetter privat.

---

Dra fra Nordland er da null problem?
Sitat av joacimz Vis innlegg
En kompis av meg selger bilett, har utrolig lyst og dra men det er så langt! Bor helt oppe i Nordlland :/
Vis hele sitatet...
Har du mulighet til å skaffe deg billett og har veldig lyst til å dra, DRA ! Det er en sinnsyk kul opplevelse. Masse som skjer og god TG stemning
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Anbefaler denne som startside! http://www.qualityflow.net/tg13/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Nopros Vis innlegg
Dette bekreftes. Er vel en 900 billetter som ikke er lagt ut enda.
Vis hele sitatet...
Vet du når disse kommer ut? Har lett på facebook og Gathering.org, men kan ikke finne noe info om det
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Vet du når disse kommer ut? Har lett på facebook og Gathering.org, men kan ikke finne noe info om det
Vis hele sitatet...
Samnme, begynner å bli deprimerende det her..
er det virkelig så mange av dere som ikke har billett? sjeleglad for at jeg har... begynner til og med på hylle imorgen
Syns synd i dem som ikke har bilett. Men er nok mer irriterende å ha bilett men ikke skyss nedover... Arg.
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Syns synd i dem som ikke har bilett. Men er nok mer irriterende å ha bilett men ikke skyss nedover... Arg.
Vis hele sitatet...
bil, buss, fly eller tog?
Kan noen av dere som skal på TG-13 Live-Stream så jeg får sett hvordan det er der?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Andrew007 Vis innlegg
Kan noen av dere som skal på TG-13 Live-Stream så jeg får sett hvordan det er der?
Vis hele sitatet...
This. Men du får slenge deg med Andrew neste år kanskje planlegger å dra med to kompiser.
Sitat av Andrew007 Vis innlegg
Kan noen av dere som skal på TG-13 Live-Stream så jeg får sett hvordan det er der?
Vis hele sitatet...
Har tenkt å streame fra plassen min i Creative.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bil, buss, fly eller tog?
Vis hele sitatet...
Tror nok fly er utelukket, temmelig smått med fly som går til Hamar, da flyplassen er "lagt ned", og kun brukes privat av småfly-eiere fallskjermgrupper
Vi hadde iallfall minst en livestream på rekka ifjord, de var bare på i under ett døgn(?) før vi koblet fra...
Dere har også den offisielle livestreamen av hele hallen.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kommer nok til å streame diverse spill ja, men er ikke så jævlig mye dere får sett av skipet da, bortsett fra meg og mine ofc.
Kjipt med kompiser som bestemmer seg for å være hjemmr og "chille" i påska istedenfor.. så da sitter jeg med et Spendon-kort på 2500kr, og ingen planer for påska. Jaja, stiller sterkt neste år isteden forhåpentligvis.
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Kjipt med kompiser som bestemmer seg for å være hjemmr og "chille" i påska istedenfor.. så da sitter jeg med et Spendon-kort på 2500kr, og ingen planer for påska. Jaja, stiller sterkt neste år isteden forhåpentligvis.
Vis hele sitatet...
Hva er det du insinuerer? Du trenger da ikke å drasse på kompiser om du skal på TG? (Freakrekka, hint hint)

Sitat av Whisplash Vis innlegg
Kjipt med kompiser som bestemmer seg for å være hjemmr og "chille" i påska istedenfor.. så da sitter jeg med et Spendon-kort på 2500kr, og ingen planer for påska. Jaja, stiller sterkt neste år isteden forhåpentligvis.
Vis hele sitatet...
Enig med bl4derunner, venner er bare et hinder, derfor jeg ikke har noen.

edit: Bl4derunner, er ikke du i fengsel fordi du drepte kona?
Sist endret av Iluwu; 20. februar 2013 kl. 23:52.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Hva er det du insinuerer? Du trenger da ikke å drasse på kompiser om du skal på TG? (Freakrekka, hint hint)

Vis hele sitatet...
Ja, sant nok. Men orker ikke den lange reisa aleine.. hahah!
Selv om det frister nesten mer å dra aleine på Freak-rekka enn med kompisen da :-P får se neste år
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Ja, sant nok. Men orker ikke den lange reisa aleine.. hahah!
Selv om det frister nesten mer å dra aleine på Freak-rekka enn med kompisen da :-P får se neste år
Vis hele sitatet...
Om du sier det så. Snakkes neste år da
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Bl4derunner, er ikke du i fengsel fordi du drepte kona?
Vis hele sitatet...
Hysj hysj
Sist endret av Bl4derunner; 20. februar 2013 kl. 23:56.
noen som vet om det kan bli et problem å bruke trådløst headsett på tg?
tenker på å kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=750936
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av panserkuk Vis innlegg
noen som vet om det kan bli et problem å bruke trådløst headsett på tg?
tenker på å kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=750936
Vis hele sitatet...
Er nok en grei sjanse for å få interferens med andre trådløse utstyr, så ville holdt meg til vanlig headset med ledning.