Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1327
For 1-2 måneder siden kjøpte jeg en svart dressjakke hos zelando.no for prisen av 799.00,-
Igår tok jeg den på meg selv om det viste seg at den var litt trang.
Etter å ha knappet den igjen noen ganger så slet tråden på den øverste knappen.
Dette bare etter ca. 3 timer.

Det jeg lurer på er hvorfor dette skjedde?
Er dette noe som er vanlig dersom man tar på en litt for liten dressjakke, eller skyldtes dette kvaliteten?
Sist endret av Playground; 19. november 2012 kl. 11:38.
Eh, du svarer jo selv på spørsmålet - dressjakken er for trang...
Sitat av Uflaks25 Vis innlegg
Eh, du svarer jo selv på spørsmålet - dressjakken er for trang...
Vis hele sitatet...
Men samtidig så var det hovedsakelig i armene den egentlig var trangest.
I brystet og magen følte jeg ikke at den var særlig trang
Det kommer helt an på hvor for trang den var, jeg ville kontaktet nettbutikken du kjøpte den fra og be om nye knapper hvis det ikke fulgte med og kun gå med den åpen. Ellers kan jeg minne om at nederste knapp skal være åpen (hvis det er mer enn en knapp), og alle knappene skal være åpne når du sitter. Det siste er fordi når du setter deg ned vil den få annen fasong som ikke ser bra ut, den nye fasongen er også litt strammere så det kan slite litt på knappene.
Da tar du kontakt med nettbutikken du kjøpte den av og legger frem saken for dem og spør hva de vil gjøre. Hvis kundeservicen er god tar de jakken tilbake og erstatter den eller så må du nok be mamma om å sy knappen for deg.
Sitat av ynkey Vis innlegg
Det kommer helt an på hvor for trang den var, jeg ville kontaktet nettbutikken du kjøpte den fra og be om nye knapper hvis det ikke fulgte med
Vis hele sitatet...
Naah. Jeg kaster den heller, og kjøper en ny..

Sitat av ynkey Vis innlegg
Ellers kan jeg minne om at nederste knapp skal være åpen (hvis det er mer enn en knapp), og alle knappene skal være åpne når du sitter. Det siste er fordi når du setter deg ned vil den få annen fasong som ikke ser bra ut, den nye fasongen er også litt strammere så det kan slite litt på knappene.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg.
Jeg måtte reise meg en del ganger igår, så dette ble gjort en del ganger igår, noe som det så ut som slet på tråden, og til slutt resulterte med at tråden slet
Sist endret av Playground; 19. november 2012 kl. 12:01.
Sitat av Playground Vis innlegg
Naah. Jeg kaster den heller, og kjøper en ny..
Vis hele sitatet...
Du kaster den pga. en knapp? Jeg blir lei meg inni meg...
Sitat av Playground Vis innlegg
Naah. Jeg kaster den heller, og kjøper en ny..
Vis hele sitatet...
Da var denne tråden helt poengløs, hva hadde du tenkt at forumet skulle hjelpe deg med?
Sitat av Brassman Vis innlegg
Du kaster den pga. en knapp? Jeg blir lei meg inni meg...
Vis hele sitatet...
Ja.
Ellers så kan jeg jo spørre nettsiden om de kan feste på knappen igjen for meg

Sitat av Uflaks25 Vis innlegg
Da var denne tråden helt poengløs, hva hadde du tenkt at forumet skulle hjelpe deg med?
Vis hele sitatet...
Å gi meg råd så jeg forhåpentligvis kan unngå dette i fremtiden
Sist endret av Playground; 19. november 2012 kl. 12:06.
Sitat av Playground Vis innlegg
Ja.
Ellers så kan jeg jo spørre nettsiden om de kan feste på knappen igjen for meg
Vis hele sitatet...
Betaling nok hvis de setter på en ny knapp gratis for deg, du er tydeligvis ikke avhenging av dressjakken i jobbsammenheng.
Mitt råd blir at du slanker deg ^^
Kan jeg få jakken? Gir deg 50 spenn hvis du sender den til meg. PM plz
Sist endret av Juicekongen; 19. november 2012 kl. 12:20.
Dressjakken er for trang? Det er jo svaret på problemet. Når det sies er det ikke så veldig vanskelig å reparere dette, jeg har brukt to renserier med flittighet, begge disse renseriene fikser knapper også.