Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2178
hei er ganske dreven på iphone å sånnt.. mn hvordan jailbreaker man ios 6, sånn at cydia funker?
Følg denne og det burde gå greit
http://www.redmondpie.com/jailbreak-...sn0w-tutorial/

Må legge til at dette er en tethered jailbreak, som vil si at man må koble den til PC/Mac hver gang man restarter.
Sist endret av TheWaveable; 30. september 2012 kl. 13:53.
okei.. tusen takk ;D var usikker på om man kunne bruke windows til å få cydia, så takk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Virker det til ipod også? Btw : kan jailbraken ødelegge/gjøre sånn at ipoden ikke fungerer skikkelig?
Sist endret av Samhot79; 12. november 2012 kl. 17:34.
Sitat av Samhot79 Vis innlegg
Virker det til ipod også? Btw : kan jailbraken ødelegge/gjøre sånn at ipoden ikke fungerer skikkelig?
Vis hele sitatet...
Hvis den gjør det er det en sabla dårlig jailbreak.
iPhone 4 har kun tethered jailbreak (semi tethered) nå, kommer sikkert en untethered jailbreak senere.

Bruk den nyeste versjonen av RedSn0w på blog.iphone-dev.org og alt skal gå greit.
Har nettopp jailbreaket untethered , men når jeg prøver å åpne cydia så åpnes det i et par sekunder så lokkes den igjen , kan heller ikke bruke safari.

Edit: fikk det til nå, noen som vet hvordan jeg får unthethered?
Sist endret av Samhot79; 13. november 2012 kl. 21:24.
Sitat av Samhot79 Vis innlegg
noen som vet hvordan jeg får unthethered?
Vis hele sitatet...
du venter til det kommer, så gjentar du prosessen
vet noen her om når tethered jailbreak kommer på iphone 4s ios6?
Kan eventuelt følge med her. Er sikkert ingen som vet når det kommer.