Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 826
Jeg har lastet ned Dishonored via steam og installert.
Når jeg prøver og spille vil steam gjerne Installere Directx, men da kommer det opp en feilmelding.


DXSETUP.EXE - Bad Image
C:/windows/system32/sfc.dll is either not designed to run on windows or
it contains an error. Try installing the program again using the original installation media or contact your system administrator or the software vendor for support.

Får også en lik feilmelding, der sfc.dll er byttet ut med cabinet.dll

Jeg får feilmelding når jeg prøver og installere andre programmer + at wow ihvertfall ikke fungerer.
Googlet rundt og prøvd ut litt av hvert, men nå sliter jeg litt.


Intel Core i7-2600 @ 3,4ghz
AMD Radeon HD6900M
Kjører du Windows XP ? DX11 Funker kun på Windows 7 og høyere...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Prøv:C:\Program Files (x86)\Dishonored\Binaries\Redist\directx_full_redist\DXSETUP .exe

Deretter prøver du å oppdatere via web: http://www.microsoft.com/en-us/downl...ils.aspx?id=35
Sist endret av Fleff; 16. oktober 2012 kl. 17:00.
Trådstarter
Kjører win7.

Får Bad Image relatert feilmelding ved og kjøre DXSETUP.EXE, samme med oppdatering via web.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Etter et raskt søk på Google, ser det ut til at folk har fått fikset det ved å slette de gjeldene dll filene, så kjøre installeren på nytt, da denne lager nye filer om disse manger. Evt har folk erstattet dll filene selv, som ligger på nett, b.la. http://www.dll-files.com/

Om du prøver dette er opp til deg, tips er å sjekke at du har et gjennopprettingspunkt å gå tilbake til, evt ta vare på filene du sletter.
Trådstarter
Finner ikke cabin.dll eller sfc.dll på nett.

Prøvd å fjerne de, byttet navn i samme slengen med DXSETUP.EXE vil fortsatt ikke fungere.
Sitat av Ancoil Vis innlegg
Finner ikke cabin.dll eller sfc.dll på nett.

Prøvd å fjerne de, byttet navn i samme slengen med DXSETUP.EXE vil fortsatt ikke fungere.
Vis hele sitatet...
Da er det bare å slette filene også laster du noe spillet på nytt.

>Høyereklikk på spillet i Steam
>Properties
> Locale files
> Verify integrity of game cache

Om du da har fjernet disse filene som nevnt i tråden vil Steam da laste ned de filene som eventuelt du nå har fjerna.