Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 14753
Hmm, har lenge sett på denne siden http://www.arngren.net/

Mye rot der, og det virker veeldig tvilsomt. Spesielt det med at man skal føre over
pengene til kontoen hans og så sende en mail og si hva man skal ha.

Så, er det noen her eller noen som kjenner noen som har kjøpt fra "butikken" hans?
Har kjøpt plenty med stæsj fra Butikken hans, riktignok den man går inn i fysisk og shopper der..

Men regner med at nettbutikken er grei nok selv om siden ser helt crap ut og de har ett elendig betalings-system
Sist endret av NoillStress; 10. november 2005 kl. 21:17.
Målljkos
Stigern's Avatar
Trådstarter
Sitat av ztaale
Har kjøpt plenty med stæsj fra Butikken hans, riktignok den man går inn i fysisk og shopper der..

Men regner med at nettbutikken er grei nok selv om siden ser helt crap ut og de har ett elendig ebtalings system
Vis hele sitatet...
Det er kansje litt mer safe enn å overføre noen kroner til en konto, og håpe
på at han sender varene
Tja, jeg føler det men når butikken fungerer såpass bra som den gjør vil jeg tro man kan stole på webshoppen også... Arngren har trossalt 30 butikker rundt omkring i norge/skandinavia
Faen, visste ikke at den butikken fortsatt fantes!
Husker da jeg var liten og fikk arngren katalogen i posten, beste jeg visste var å bla igjennom den, brått så fikk vi den ikke lenger, og nå har den butikken gått i glemmeboka for mange mange år siden!
Kun vært innom butikken en gang i hele mitt liv da, litt langt å dra til oslo bare for en butikk!
Disse sidene er gjentatte ganger brukt som skrekkeksempel men egentlig er det godt gjort å få til dette i Yahoo Pagebuilder. Med dette idiotverktøyet er det vel heller ikke mulig å få til noen skikkelig betalingsløsning, ergo forskudd. Hadde dette vært en nystartet sjappe uten fysiske butikker og med adresse tokelau, ville jeg ha anmeldt dem uten engang å ha bestilt noe, men Fridtjof lurer nok ingen.
Nevøen min bestillte et helikopter derifra for snart et år siden. Det gikk helt knirkefritt for seg, det. Hentet bare varene på et lager nede mot Kolbotn. Hadde nå bare helikopteret fungert like fint, så. Ikke så moro med et helikopter hvor de eneste egentlige funksjonene er å stige før det beskriver en fin bue og går rett i bakken.
Det er den jævligste nettsiden jeg har sett
▼ ... flere år senere ... ▼
Har heller dårlig erfaring derfra !!!
Fikk vare med feil og deretter anklaget Arngren meg for å forårsake feilen
måtte betale frakt til verksted (dvs han fikset det selv) Jeg fikk tilbake varen som var så fikset at den er helt ubrukelig hvet ikke hva han gjorde med den.skulle bytte en del men nå virker den fortsatt ikke og jeg ble ikke tilbudt noe retur eller ny vare for den måtte jeg isåfall betale igjenn (innkjøpspris) pluss frakt for 4 gang.

Skulle ønsket at jeg sjekket opp [COLOR="DarkRed"]ARNGREN [/COLOR]på nettet før jeg kjøpe noe av han og ikke etterppå.Jeg fant fort ut at TV2 hjelper deg har hatt sak med dette firmaet før:

Styr unna arngren.net, råder Simen Husøy (13). Han kjøpte et fjernstyrt helikopter som ikke kunne fly. Også flere kunder føler seg lurt etter å handlet elektroniske leketøy på arngen.net. Får de pengene sine tilbake? TV2 hjelper deg tar saken.

Sitat av Stigern Vis innlegg
Hmm, har lenge sett på denne siden http://www.arngren.net/

Mye rot der, og det virker veeldig tvilsomt. Spesielt det med at man skal føre over
pengene til kontoen hans og så sende en mail og si hva man skal ha.

Så, er det noen her eller noen som kjenner noen som har kjøpt fra "butikken" hans?
Vis hele sitatet...
Svar:
Dårlig service hos Arngren fikk vare med feil og arngren tar lite ansvar, tapt penger ! kjøp heller hos fysisk butikk så fungerer det å reklamere !
kjøp hos Arngren så angrer du kansje også !
Sist endret av Kunde; 16. februar 2009 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Desverre søkte jeg ikke opp denne butikken før jeg handlet..


Han svarer ikke på mail ( bruker 2-6 uker ) han har hele tiden unskyldninger, hadde han skyldt meg ca 3-4 hundre så hadde jeg driti i hele saken men når han skylder meg over 5000 for en vare jeg ikke har mottatt så vurderer jeg nå å politianmelde personen.

har nå ventet over 6 mnd på et helikopter
Fy faen for ei jalla sia!! Det verste er at han selger porche til 399,999,- Seems legit
-Rar på fulltid.
Ser mer ut som han selger tyvgods...
Er ikke rart han Arngren fyren må ty til svindel for å skaffe cash.
  • nettsiden hans suger balle
  • arngren henger fast i 80 tallet og tror han kan flyte på kontaker alene selvom alt han selger lett skaffes fra andre
  • porschene han selger er drittbiler basert på utgått teknologi, mannen er kynisk
Sist endret av ompapa; 14. juli 2012 kl. 11:56.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Er ikke rart han Arngren fyren må ty til svindel for å skaffe cash.
Vis hele sitatet...
Fyren hadde 10 000 000 i formue i 2009, så jeg tror neppe han trenger å svindle folk for å få inn penger. Ellers er jeg enig i at den nettsiden gikk ut på dato for 10-15 år siden.
Sist endret av caperno; 14. juli 2012 kl. 12:05.
En venn av meg har kjøpt 4 fjernstyrte biler derfra.. Alle har brent opp...
Fant dette. Har ikke sjekka om det er en ekte greie, men virker heller tvilsomt.
Dott i øret.
stagg's Avatar
Det er jo hele sjarmen med nettsiden til Arngren, den er så rotete og stygg at det blir sjarmerende.

http://img843.imageshack.us/img843/1710/46919550.jpg

Tydeligvis flere enn oss nordmenn som blir sjarmert av Arngren: http://www.fidgetwith.com/2010/05/31...orst-websites/
Sist endret av stagg; 14. juli 2012 kl. 13:13. Grunn: Fordi jeg kan.
åh gud, flashback! husker hvor mye jeg koste meg med å bla i de tykke katalogene stapp fulle av gadgets!
Grunnen til at Arngren har lykkes såpass som han har gjort er nettopp på grunn av den urgamle designet!
True phreak.
Fy faen, den websiden er rett og slett epilepsianfall-fremkallende.

Men husker godt Arngren fra da jeg var yngre, de har nå drevet på en stund...
Sitat av caperno Vis innlegg
Fyren hadde 10 000 000 i formue i 2009, så jeg tror neppe han trenger å svindle folk for å få inn penger. Ellers er jeg enig i at den nettsiden gikk ut på dato for 10-15 år siden.
Vis hele sitatet...
Jaja my point exactly!
Ikke rart kontoen svulmer når du selger dritt til overpris og bare gir faen når kundene får trøbbel.

Fyren ER en svindler, eller så hadde han gjort opp for seg og tatt ansvar når noe går galt med produktene han selger. Det gjør han altså ikke og det gjør han til en tyv og en kjeltring.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Fyren ER en svindler, eller så hadde han gjort opp for seg og tatt ansvar når noe går galt med produktene han selger. Det gjør han altså ikke og det gjør han til en tyv og en kjeltring.
Vis hele sitatet...
Han må følge norske lover og regler, og da er du som forbruker vernet mot slikt. Jeg tror neppe han hadde fått lov til å drive fremdeles dersom han er en lovbryter. Husk også at siden ikke ser ut til å være oppdatert på ganske mange år. Såvidt jeg husker så var vel han en av de første som solgte el-bil her i landet, og den porschen husker jeg fra flere år tilbake. Jeg vil anta at han har nyere produkter i butikkene sine. Er det noen her som har vært i en?
-Rar på fulltid.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Seems legit...
Sitat av djrubber Vis innlegg
Seems legit...
Vis hele sitatet...
Fantastisk oppfinnelse. Synd den er så liten: http://www.youtube.com/watch?v=nKSfVUsyWUg
Svaret ditt er altså: IKKE kjøp derfra.
Sitat av caperno Vis innlegg
Han må følge norske lover og regler, og da er du som forbruker vernet mot slikt. Jeg tror neppe han hadde fått lov til å drive fremdeles dersom han er en lovbryter. Husk også at siden ikke ser ut til å være oppdatert på ganske mange år. Såvidt jeg husker så var vel han en av de første som solgte el-bil her i landet, og den porschen husker jeg fra flere år tilbake. Jeg vil anta at han har nyere produkter i butikkene sine. Er det noen her som har vært i en?
Vis hele sitatet...

At arngren havner på tv2 eller ikke svarer på reklamasjon mener du er normal god forretningsdrift?
Sitat av ompapa Vis innlegg
At arngren havner på tv2 eller ikke svarer på reklamasjon mener du er normal god forretningsdrift?
Vis hele sitatet...
Hvorfor forsøker du å tilegne meg en slik påstand? Det har jeg da aldri sagt! At han har havnet på "TV2 hjelper deg" er ikke så oppsiktsvekkende - der har også Telenor vært. Saken er dessuten fire år gammel!
Ellers så burde du underbygge dine påstander når du er ute og sprer dritt om firmaer. Da tar iallefall jeg deg litt mer seriøst.
Sist endret av caperno; 15. juli 2012 kl. 11:55.
Underbygge påstander???
Skal jeg få bekjente til å grave frem gamle eposter og kvitteringer lissom? Morsom du.
Som du kan lese i tråden her er det plenty av folk som blir bøffa på reklamasjon, garantisaker etc. Jeg også kjenner flere som har brent penger hos arngren og som har blitt fullstendig ignorert når noe har gått galt. Og i mine øyne er slikt ren forbrytervirksomhet.


Visste du at flere slike kyniske forretningsfolk har drevet i over 20 år på samme settet uten at noen har klart å stoppe dem? De bor i million-villa og kjører dyre biler og svindler folk daglig. Straks politiet har aksjonert er de igang igjen. Vært slike på tv2 hjelper deg flere ganger. Så ja er du bare helt skurk så kan drive butikken slik i maaange år.

De sleipeste lever jo av råtten service helt til myndighetene kobles inn og da beklager de og unnskylder seg. Neste dag nekter de igjen retur og reklamasjon vel vitende om at folk flest til sist blir lei av å krangle om et par hundrelapper eller en tusenlapp.

For all del caperno du må gjerne handle til visaen smelter hos arngren. Du får bare håpe alt virker som det skal. For gjør det ikke så skal du se du endrer mening ganske raskt.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Underbygge påstander???
Skal jeg få bekjente til å grave frem gamle eposter og kvitteringer lissom? Morsom du.
Vis hele sitatet...
Så du syntes det er morsomt når noen ber deg om å underbygge påstandene dine? Vel, du om det.

Som du kan lese i tråden her er det plenty av folk som blir bøffa på reklamasjon, garantisaker etc. Jeg også kjenner flere som har brent penger hos arngren og som har blitt fullstendig ignorert når noe har gått galt. Og i mine øyne er slikt ren forbrytervirksomhet.
Vis hele sitatet...
"Plenty" var vel en liten overdrivelse. Si meg, er det noen du kjenner som har dratt Arngren til forliksrådet da?

For all del caperno du må gjerne handle til visaen smelter hos arngren. Du får bare håpe alt virker som det skal. For gjør det ikke så skal du se du endrer mening ganske raskt.
Vis hele sitatet...
Hadde det ikke fungert så hadde jeg selvsagt tatt saken videre med først Arngren og så rette instans om det hadde vært nødvendig. Betaler jeg med kredittkort så er det også en ekstra sikkerhet mot svindel.
Sitat av caperno Vis innlegg
Så du syntes det er morsomt når noen ber deg om å underbygge påstandene dine? Vel, du om det.

"Plenty" var vel en liten overdrivelse. Si meg, er det noen du kjenner som har dratt Arngren til forliksrådet da?


Hadde det ikke fungert så hadde jeg selvsagt tatt saken videre med først Arngren og så rette instans om det hadde vært nødvendig. Betaler jeg med kredittkort så er det også en ekstra sikkerhet mot svindel.
Vis hele sitatet...


Vel det er nå heller du som er i overkant mistroisk. Som jeg skrev så har 2 kompiser slitt veldig med reklamasjon. De var ganske unge og hadde ikke penger i overflod. Da begge fikk problemer med RC greiene var det ingen hjelp å få av arngren. Det var masse usakligheter og alt dro i langdrag og både sommer og høst gikk uten løsning. De fikk deler av penga igjen men ikke alt.

Vel bare i denne lille tråden er det 5 stykker som har dårlig erfaring med arngren, pluss at han havnet på tv2 hjelper deg.
Det er også mange andre negative omtaler av arngren ute på nett, og når det dukker opp så masse grums så er det nok en kjerne av sannhet i det og det bør du ta til deg, fremfor å gå etter meg og forsøke å snu på det jeg sier.

Det er mange som skyr konflikter så sterkt at de dropper forliksråd o.l.
Andre igjen mangler kanskje ressurser til å ta en kamp med så kyniske mennesker. Ponger er at det er så mange negative omtaler om denne mannen at det for meg virker som en bevisst handling å drive på denne måten.
At mye av det han selger er rettet mot barn og unge gjør jo ikke ting bedre.


Og legg merke til at det er de samme tigene som hele går igjen.

Dessuten er det flere som har måtte gå til Forbrukerrådet for å løse sakene.

Når omfanget er så stort så er det hårfint på grensen til svindel om ikke over grensa.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Vel det er nå heller du som er i overkant mistroisk. Som jeg skrev så har 2 kompiser slitt veldig med reklamasjon. De var ganske unge og hadde ikke penger i overflod. Da begge fikk problemer med RC greiene var det ingen hjelp å få av arngren. Det var masse usakligheter og alt dro i langdrag og både sommer og høst gikk uten løsning. De fikk deler av penga igjen men ikke alt.
Vis hele sitatet...
Kompisene dine ja. Hadde dette vært noe du selv hadde erfart, så hadde jeg tatt det du skriver litt mer seriøst, spesielt når du går så hardt ut som du gjør. Du skriver også at de var ganske unge, så da er det vel i likhet med resten av klagene - flere år gamle?

Vel bare i denne lille tråden er det 5 stykker som har dårlig erfaring med arngren, pluss at han havnet på tv2 hjelper deg.
Vis hele sitatet...
Vel, denne tråden er 7 år gammel og pimp85 er den eneste som har skrevet om dårlige erfaringer i denne tråden i år. Innlegget hans var forøvrig ett bra innlegg som forklarte hva han hadde opplevd. Du, derimot, smeller til med sterke ord om ett firma som du aldri har vært kunde hos. Jeg kan også gjenta at det er 4 år siden Arngren var på TV2-hjelper-deg.

Det er også mange andre negative omtaler av arngren ute på nett, og når det dukker opp så masse grums så er det nok en kjerne av sannhet i det og det bør du ta til deg, fremfor å gå etter meg og forsøke å snu på det jeg sier.
Vis hele sitatet...
Så fordi vennene dine opplevde problemer når de var små, og fordi Arngren var på TV2-hjelper-deg, og fordi de får noen klager i en 7 år gammel tråd, så er det meningen jeg skal ta det seriøst og innse at pga. disse få enkeltepisodene over så mange år, så må det være en kjerne av sannhet i det? Leter man, så finner man dritt om alle bedrifter. Det er alltid noen som klager - selv om det gjerne er kundens egen feil. Jeg snur heller ikke på det du sier, men jeg reagerer på at en 3.person går så hardt ut mot ett firma som det du gjør. Det kan vel sammenlignes med at noen la inn klage på Narvesen fordi at en venn kjøpte ei dårlig pølse der for noen år tilbake.

Det er mange som skyr konflikter så sterkt at de dropper forliksråd o.l.
Andre igjen mangler kanskje ressurser til å ta en kamp med så kyniske mennesker. Ponger er at det er så mange negative omtaler om denne mannen at det for meg virker som en bevisst handling å drive på denne måten.
At mye av det han selger er rettet mot barn og unge gjør jo ikke ting bedre.
Vis hele sitatet...
Det koster ikke mye å dra ett firma til forliksrådet. Sannsynligvis så vil de også gi seg før de kommer så langt med mindre de vet at det er kunden som har skylden/ansvaret. De som vinner saken betaler kostnadene, som er rundt 900 kr.

Dessuten er det flere som har måtte gå til Forbrukerrådet for å løse sakene.
Vis hele sitatet...
Jeg hører du sier dette, men jeg kan ikke finne noe.

Poenget mitt kan egentlig oppsummeres med at jeg syntes det er ufint å slenge dritt om firmaer uten å i det hele tatt være litt utfyllende om situasjonen. Det viste seg jo senere at du ikke har egne erfaringer hos Arngren, men baserer deg på historier fra nettet eller 3-personer som stammer fra flere år tilbake. Det blir da etter min mening, veldig å gå så hardt ut som det du gjorde. Denne gang var det Arngren, men jeg hadde reagert på akkurat samme måten om det hadde vært ett annet firma det var snakk om. Men nå har vel jeg sagt mitt, og tror ikke det er noe mer for meg å si i denne saken.
Sist endret av caperno; 17. juli 2012 kl. 10:41.
Arngren er nok en kjeltring som har spesialisert seg på å stjele småbeløp fra oss ivrige hobbyelelktrofolk. Synes det er helt utrolig at han ikke har blitt slått konkurs for lenge siden. Nei, han er ikke seriøs. Ligg langt unna sjappene hans! Jeg har helt sluttetet å bruke han
caperno

jeg er lei hele tråden, den kjeder meg. Orker ikke gjenta meg selv heller.
Men ifølge din logikk så kan man altså ikke ta lærdom av andres opplevelser og erfaringer for da blir det lite troverdig for deg? Vel jeg så hvor disse gutta sleit med arngren for å få tilbake penga. Jeg vet hvor mye tid gutta og deres foreldre brukte på denne saken. At du velger å se bort fra det kan jeg ikke gjøre noe med.

Det er ikke alle saker som blir akseptert av forliksrådet om du trodde det.

Jeg vet at Forbrukerrådet var koblet inn fordi den ene moren til sist kontaktet dem og det foreslår jeg at du også gjør så slipper du å ta mitt ord for det og du trenger heller ikke slite deg ut på google.

I disse sakene nektet altså arngren å følge Forbrukerrådets forslag.


Jeg mener bestemt at jeg ikke har skrevet noe jeg ikke står 100% inne for. Og at jeg går "hardt ut" som du sier ville jeg også gjort mot andre selskaper som driver på denne måten.

At du konsekvent forsøker å fremstille meg som useriøs for meg til å undre over hvorfor det er så viktig for deg at ikke sannheten om arngren kommer frem.

Forbrukerrådet

Omtale ang arngren og Forbrukerrådet, blant de første treffene hos google.


Også flere av Arngrens kunder har angret på varene de har kjøpt. Noen av klagesakene TV2 hjelper deg kjenner til, har fått en løsning hos Forbrukerrådet.

– Ved kjøp på nett skal en kunne benytte seg av angreretten, få hevet kjøpet og tilbake pengene, forklarer Lange i Forbrukerrådet.

Angreretten skal være gyldig i 14 dager etter mottatt vare. Og ettersom angrerettskjemaet ikke følger med varene fra arngren.net, kan kunden angre kjøpet i inntil ett år.

Allerede i 2005 ga Forbrukertvistutvalget en misfornøyd kunde medhold i å heve kjøp etter Angrerettloven. Selv om varen var testet og fremsatt som reklamasjon.

Ikke alle har lyktes med å få heve kjøpet.

– Klageprosessen ble langvaring og det nyttet ikke å vise til verken angrerett eller forbrukerkjøpslov, forteller Lars Kolberg i Oslo.
Vis hele sitatet...
Og det er jo ganske merkelig at du forsøker å gjøre meg til ulven her til tross for at er svært mye negativ omtale om måten den fyren lurer folk på, og det verste er at det virker som om spesialiteten er å lure barn.

Siden du har sånn iver etter å tåkelegge all negativ omtale av fyren er det naturlig å spørre, jobber du hos arngren?
Det er ikke alle saker som blir akseptert av forliksrådet om du trodde det.
Vis hele sitatet...
Ett sivilt krav mot Arngren eller andre foretak burde kunne bli behandlet der. Det finnes unntak, men jeg kan ikke se at noen av dem slår inn her.

Jeg vet at Forbrukerrådet var koblet inn fordi den ene moren til sist kontaktet dem og det foreslår jeg at du også gjør så slipper du å ta mitt ord for det og du trenger heller ikke slite deg ut på google.
Vis hele sitatet...
Vanligvis så er det vedkommende som kommer med påstanden som blir bedt om å underbygge den.

At du konsekvent forsøker å fremstille meg som useriøs for meg til å undre over hvorfor det er så viktig for deg at ikke sannheten om arngren kommer frem.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg syntes det er useriøst å gå så hardt ut mot noen når man ikke forteller mer om saken. Bare se på dine to første innlegg i denne tråden. Her kommer du med ubegrunnede påstander og beskyldninger i fleng. I det tredje innlegget ditt så forsøkte du å tilegne meg en mening jeg ikke har. Og dette skal vi jeg seriøst? Ikke før senere så nevner du at dette ikke er dine klager, men venners klager. Det blir for dumt. Jeg syntes imidlertid det hadde vært helt greit om du i første innlegg hadde sagt at du har venner med dårlige erfaringer, og gjerne forklart litt mer utfyllende, i stedet for å bare hamre i vei.

Og nei - jeg jobber ikke hos Arngren.
Mamma måtte komme å skyte stesolid i rævva mi etter jeg var inne på sida der.
Du har din mening og jeg min.
Den som er useriøs det er arngren som lever av å svindle kids.

Og det hjelper svært lite hva du mener bør taes av forliksrådet for det er nå hverken du eller jeg som avgjør det.

Btw så er nå ikke din argumentasjon vanntett heller.
Hva fyren har i formue forteller ikke noe om han selger drittprodukter og blåser i retur, kundeservice og reklamasjon.


Til alle som måtte komme over denne tråden så styr helt unna arngren.net og hans butikker. Fyren er sleip.

Jeg har da underbygget mine uttalelser. Jeg linket til en sak du "søkte forgjeves" etter. Blandt de første treffene.


Så slutt med deg nå og ta kontakt med Forbrukerrådet om du fortsatt tviler.
Og siden du har så store vansker med google og generell nettbruk var jeg hyggelig og la med en link til Forbrukerrådet igjen.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Du har din mening og jeg min.
Den som er useriøs det er arngren som lever av å svindle kids.
Vis hele sitatet...
Enda en påstand. Han lever av å svindle barn, ja. OK. Du har vel rett. Det er det han tjener pengene sine på...

Og det hjelper svært lite hva du mener bør taes av forliksrådet for det er nå hverken du eller jeg som avgjør det.
Vis hele sitatet...
Really?

Btw så er nå ikke din argumentasjon vanntett heller.
Hva fyren har i formue forteller ikke noe om han selger drittprodukter og blåser i retur, kundeservice og reklamasjon.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at formuen ikke har noe å si, men du har jo tidligere sagt rett ut at formuen kommer av svindel.

Jeg har da underbygget mine uttalelser. Jeg linket til en sak du "søkte forgjeves" etter. Blandt de første treffene.
Vis hele sitatet...
Gratulerer. Du linket til "TV2 hjelper deg"-saken, som vi allerede hadde diskutert, og som jeg flere ganger hadde påpekt var 4 år gammel.

Så slutt med deg nå og ta kontakt med Forbrukerrådet om du fortsatt tviler.
Og siden du har så store vansker med google og generell nettbruk var jeg hyggelig og la med en link til Forbrukerrådet igjen.
Vis hele sitatet...
Sist endret av caperno; 17. juli 2012 kl. 19:49.
Greit. Arngren er blant de mest seriøse butikkene og alle som påstår noe annet har en skjult agenda mot Arngren og ønsker å ødelegge og sværte det gode navn og rykte Arngren møysommelig har bygd opp ved å yte unik service og arngren setter alltid kundene først. Det er også hevet over enhver tvil at alt av produkter som selges av arngren, hans selskaper eller nettsted er av unik kvalitet og alle som mener noe annet bør raskest mulig kontakte sin fastlege for grundig gjennomgang.

Selv tar jeg kraftig kritikk for det jeg har ytret her i denne tråden og skal snarest få time hos legen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Arngren er en kjeltring. Så enkelt er det. Synes vi alle bør gå sammen om å vise han at vi ikke ønsker å handle med slike som han.