Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 903
Hei, freaks!

Jeg har en kjæreste som er på utkikk etter en bærbar PC.

Type: Bærbar
Skjerm: Større enn 13"
Prisklasse: 3-5 tusen kroner
Bruksområde: Skype, facebook, surfing generelt, Sims, Mario (emulator )
OS: Ikke nødvendig, om mulig. Har selv.

Takk

Kan også ta med at det er ønskelig med:
Webcam
Muligens 4GB RAM
Sist endret av br4inz; 13. juni 2012 kl. 22:48.
ASUS K53SM fra www.komplett.no til 1k mer en budsjettet ditt. Verdt pengene. Passer veldig godt til hennes behov.
Er jo ganske snill bruk det er snakk om her. kan se etter rette brukte maskinen og oppgradere litt, sikkert finne en bra sak innenfor budsjettet.
Helt okei
br4inz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dengo Vis innlegg
ASUS K53SM fra www.komplett.no til 1k mer en budsjettet ditt. Verdt pengene. Passer veldig godt til hennes behov.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, men den der er jo beregna på litt mer beinhard bruk enn Sims og sånt da. Når man først er inne på Asus, kunne kanskje denne vært mer passende? Det er en vanlig "jente"-PC i den forstand.
God pris om den ikke overoppheter.
Helt okei
br4inz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
God pris om den ikke overoppheter.
Vis hele sitatet...
Hvilken? Den jeg linka i forrige post?
Både din og kungen sin, men vil anbefale denne da den har dedikert skjermkort.
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=744829
Helt okei
br4inz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Både din og kungen sin, men vil anbefale denne da den har dedikert skjermkort.
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=744829
Vis hele sitatet...
Ey, samme som den første som ble anbefalt, jo! Bare en god del billigere.
Blir kanskje den man går for, da! Skal sjekke opp med HW's prisguide, så blir det nok bra.
Tusen takk!
Sitat av br4inz Vis innlegg
Takk for svar, men den der er jo beregna på litt mer beinhard bruk enn Sims og sånt da. Når man først er inne på Asus, kunne kanskje denne vært mer passende? Det er en vanlig "jente"-PC i den forstand.
Vis hele sitatet...
Den varer lengere til mulig de nyeste Sims spillene, så om hu ikke har ødelagt den holder den nok til Sims 4 (?). Snakker om den jeg anbefalte, Just sayin'. Den varer lenger en de andre. Fordi prosessorer blir utdatert osv osv.
Sist endret av Dengo; 14. juni 2012 kl. 13:59.
Calm Down
Junky's Avatar
Hvor finner man listene på Komplett, altså en liste man har gitt ut her. Jeg finner ikke mine igjen. Hjelp?