Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2256
Svigermors drøm
colabox's Avatar
Hei. Lurer på angående dette med god vandel for å få førerkort. Hva defineres som god vandel? Har vært endel på byen i det siste med forfalsket legitimasjon. Vil jeg miste førerretten for en viss periode hvis jeg blir tatt for dokumentforfalskning? Har søkt på dette lenge men finner ikke noe konkret

Takker for svar
Narkotika, edruelighet er stort sett det de går etter, og tidligere trafikale forhold
lefsespiser
lefze's Avatar
Har personlig blitt tatt for bruk av cannabis, og tok lappen nylig uten noen problemer.
Låner tråden litt. Tror vandelen min er "gått" ut. Altså et halvt år, fornyes ikke den på nytt automatisk?
Skal ringe imprgen, og ta teori på onsdag. Så håper det går bra? Har ren vandel
Sitat av skeletoret Vis innlegg
Låner tråden litt. Tror vandelen min er "gått" ut. Altså et halvt år, fornyes ikke den på nytt automatisk?
Skal ringe imprgen, og ta teori på onsdag. Så håper det går bra? Har ren vandel
Vis hele sitatet...
Vandelen gått ut? På et halvt år? Heh..
Mener de sa det på stasjonen, eventuelt at den fornyes automatisk.. Eller?
*insert tittel her*
12 år foreldnings tid på alt man har blitt straffet for.
Har du google hva vandel i det hele tatt er? Tror kanskje du burde starte der.
Når det er sagt, blir du fortalt når du får utsatt førerkort.

Altså har ikke denne tråden noe serlig poeng, siden du vil bli fortalt om du ikke kan ta sertifikatet på et kjøretøy.
Ditt rulleblad blir ikke inspisert når du skal ha oppkjøring. De bare ser at du ikke har noen utsettelser, om du har
sier utsettelses orderen hvor lenge.