Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1055
Del hvilke items du har funnet, stats og evt hvor mye du solgte den for, hvor du fant den og hvilke monster som droppa den!

Det kan være nyttig å vite for alle.

Kanskje ikke alle som vil nevne, men plasser som er bra å finne mye gold er også greit for alle å vite.
Har hørt at det å grinde siegebreaker questen er en god itemfarm.
Ellers så er det lettest å selge lvl 60 items med høye stats eller resist på. Gold og magic find er også ettertraktet.

Selv har jeg ikke funnet noe bra enda, men jeg har bare akkurat startet på hell.
siegebreaker er bra på inferno hvertfall.
skal man farme gold er det a1 butcher som gjelder da mobsene dauer fort og nep valor er lett å skaffe.
er også mange goblins som kan være god å ta,de finner man ved å søke på google,er ikke helt sikker på disse da jeg kun farmer elites etc.
det er også mange kister og slikt på steder som kun spawner av og til,fks på veien til siegebreaker
Sist endret av Cosmos; 8. juni 2012 kl. 19:04.
Her er et fint klipp til hvordan siegebreaker runs funker: http://www.youtube.com/watch?v=h4VBc...ature=g-user-c

Act 4 elite packs farm: http://www.youtube.com/watch?v=US8Cs...ature=g-user-u
Har funnet en legendary hanske med +int og noen flere randomme ting. Salvaget den og fikk 3 rare matriell
Farmer selv slutten av act 3 inferno. Starter på "The second heart"-questen, clearer alle elite packs slik at jeg har 5 NV før jeg begir meg utpå de 2 bossene (hun edderkopp-dama og azmodan). Ettersom bosser har 2 garanterte rare-drops med 5 stacks NV er det fint å farme her, i tillegg virker det som det er grei sjanse for å finne treasure goblin/pygme. På det meste har jeg funnet 3 stk på 1 run.

Har for det meste funnet OK items som selger for alt fra 200k til 2m (type mainstat, vit og all resistance, eller mye mainstat og MF/GF). Har også hatt litt flaks og funnet ett nydelig rollet shield som gikk for 8m. Har også vært heldig med blå 1h (spesielt for monks) med 900+ dps, som også gir litt gull i kassa
Sist endret av danielsk; 8. juni 2012 kl. 20:43.